Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Flytter til Gjøvik - Er det noe som skjer på Gjøvik?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Masteroftherings
Belieber
Belieber
Posts: 24
Joined: 29 Aug 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Flytter til Gjøvik - Er det noe som skjer på Gjøvik?

Post by Masteroftherings »

Hei

Fått vikarjobb (1 år) som arkivar på Mjøsmuseet og flytter til Gjøvik nå i august/september. Kjenner ikke stedet godt og er derfor interessert i å høre om ting å finne på. Er det noen konsertsteder jeg bør oppsøke, musikk/filmklubber, fancy vinylplateforhandlere/brukthandler, tursteder, hobbyforeninger osv. Hva gjør gjøvikinger på fritida?

Er vel kanskje noen her inne som bor der?
Sjekk ut:

Image

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

Vazelina-museèt i Hunndalen må vel ses som obligatorisk.
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!


Rune K
Belieber
Belieber
Posts: 28
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rune K »

Mye som skjer på Gjøvik, følg med i lokalavisa:

http://www.oa.no/nyheter/article7499736.ece

http://www.oa.no/nyheter/article7499760.ece

Edit: Det heter "gjøvikenser". Men Affen og Kringen kan svare, de bor der.

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Eg vil tru at svaret på topicspørsmålet ditt er nei.
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Baris før 22.00
Image

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Spiller du gitar, gjerne sånn omtrent på Malmsteen-nivå? I såfall må du ta kontakt! Ellers er det selvsagt masse som skjer på Gjøvik. Kaffe på Krutt på CC er obligatorisk tidsfordriv, og apropos CC så har vi jo Platekompaniet, som faktisk tar inn litt metal en gang i blant. Nydelig plass, og som Vedatuck påpeker er Vazelina-museet obligatorisk. Det ligger like oppi bakken ovenfor meg. Velkommen!
Image


Æsel
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 01 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Æsel »

God anledning til å slå i hjel litt tid med syskjenbarnet sitt, kanskje? *knegg*
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Velkommen til Mjøsregionen! Du får god utsikt til den riktige sida :)
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

Affen wrote:Spiller du gitar, gjerne sånn omtrent på Malmsteen-nivå? I såfall må du ta kontakt!

Beste kontaktannonsen på lenge.

Det feteste med Gjøvik er vel at du kan på ski til Oslo. To dagers måneskinnstur med sort kappe og ljå gjennom Nordmarka for å komme til inferno.
:moon:

User avatar

FARRIS
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 31 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by FARRIS »





BlueGrot wrote:Kjøft

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

Syntax error du bruker av livet ditt på? Eller var den mynta på noe annet?
:moon:

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

Jeff Dunham-museet til Affen! Inneholder merch som blant annet alle dukkene i tillegg til dvd'ene og plakat.

Silence...

I KILL YOU!
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Johnny Bravo wrote:Jeff Dunham-museet til Affen! Inneholder merch som blant annet alle dukkene i tillegg til dvd'ene og plakat.

Silence...

I KILL YOU!

Har bare Achmed og Peanut. Men har alle DVD-ene, inkl jule-CDen, og jeg har biografien. Ikke mye til museum dessverre.CD-samlinga mi derimot, der er det mye gull.
Image

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Hahaha.
Purity comes when death is all.

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

Affen wrote:CD-samlinga mi derimot, der er det mye gull.

Faktisk sant! Prime Evil og greier.
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Å flytte til Gjøvik uten å gi opp på livet.

User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

Kort svart på trådtittel: Nei. Sorry. :(

Men så skal det sies at jeg ikke har vært der på år og dag!

---

Langt svar, i form av memoarer fra Gjøvik, opplevd av Ljå rundt milleniumsskiftet:

Jeg har hørt så mye om Gjøvik:
Det er mange pulbare gutter der. (Et «faktum» som interesserer meg midt i ræva. Jeg er selvfølgelig i et solid og fast forhold med Reaktor også på denne tiden, og innrømmer det først som sist: Jeg har aldri hatt et one night stand hverken før eller etter Gjøvik. Men min venninne, som jeg skal besøke, har altså dette som et sentralt punkt når hun skal «selge» Gjøvik.)
Jeg får høre at jentene er promiskuøse, og at de pulbare guttene går på omgang. Gjøviksjentene har klinelister, dvs. lister der du noterer hvem du har klint med og hvem du har pult med. Så kliner man ikke to ganger med noen man egentlig ikke vil kline med!

Det er veldig trendy å være litt bifil i fylla. Men ikke for mye, da får man jo ikke pult! "Han kjekke som jobber på H&M" var forresten ikke noe bra i senga, det spekuleres i om han egentlig er homse.

Det er ikke bare i Oslo det fins rockere og metallmiljø, altså. Min venninne bor i kollektivet Taakeslottet, oppkalt etter og beryktet for mengden stekeos og røyk fra svidd Grandiosa i huset. Der bor det visst minst to "rocka typer", rapporteres det, så de vrengte gitarlydene ligger ofte tungt over strøket. Ikke nok med det, faren til han ene spiller visst også elgitar i et lokalt pubband. "Ja, metallmiljøet er faktisk ganske stort og jovialt, Ljå!" Jeg blir lovet en tur på byens beste rockebule for å bivåne dette med egne øyne. Hun er forresten litt betatt av en fyr som kaller seg Aphelion, min venninne. Han skal være «metall», reklameres det med. Er med i et band som heter Anomaly. Så HAN må vi jo møte om han er der! (Det hun ikke vet, er at vedkommende allerede har kontaktet meg på DarkDate sånn helt ut av det blå, med en subtil forespørsel om å p**e.)

Gjøviks metallmiljø. Vi går ned en lang bakke. Gjøvik er et høl, bokstavelig talt, og nå skal vi til bunns! Underveis observerer jeg i et vindu at boligprisene er latterlig mye lavere enn i Oslo. Det er da i det minste positivt? Vi ankommer til slutt denne rockete bula. Jeg tror de spiller Creedence eller noe liknende. Det er tre gamle menn i lokalet, eksklusive de som jobber. Ølen er dyr. Ingen unge folk. Ingen tøffinger, slik jeg har blitt forespeilet. Jeg blir skuffet. Jeg er jo her på safari! Og etter min venninnes beskrivelser har jeg sett for meg at vi skal på en kombo av Møllers (gamle) RockIn og (gamle) Elm, med svartkledde gærninger av alle slag, og så er vi på… Den Røde Hatt på Oppsal??? Det ble en tidlig hjemtur. Jeg tror ikke vi ble fulle engang. Vi ender kvelden med at hun leser høyt for meg fra sexspalten i et blad. Hun har en ganske mørk og sexy stemme, så det er veldig koselig.

Friluftsliv. Det er sommer, og vi vil bade og sole oss! Vi er så forskjellige, min venninne og jeg. Jeg liker å være alene, hun liker å være omgitt av mennesker. Men Gjøvik er hennes sted, så jeg er selvfølgelig ikke kravstor denne dagen. «Ta meg med hvorhen du vil, jeg er like blid, min skjønne!» Vi trasker av sted, spiser is, holder hender og ler. Så ankommer vi Fastland. Det er en slags badedam, ikke ulikt slike som også fins omkring i Oslo, f.eks. på Kampen. Men større. Og dypere! Det er et stupetårn i midten. Fastland er egentlig ikke så ille. Folk bader, leker, sporter og koser seg. Det er noe å gjøre for alle aldre, varme og sol i rikt monn, og vannet holder minst tyve. Vi setter oss ikke så langt unna en guttegjeng, i håp om å fiske litt for venninnen min. Kanskje en av dem vil ha et påskudd for å komme bort til oss etterhvert? Det ligger for øvrig et kjærestepar i førtiårene like ved oss. Begge er ganske feite. Jeg kommer tilbake til det. Men altså, min venninne har noen satans digre daier, kan jeg fortelle! Hun er samtidig naturlig slank, og dermed litt av et «støkke», vil folk si. Og hun skal selvfølgelig sole seg toppløs. Som sagt er det litt in å være forsiktig bifil, så da hun ser på meg og spør om jeg kan smøre henne med solkrem, tar jeg selvfølgelig hintet. Bakside og front smøres med største omhu og kjærlighet, mens hun kaster forsiktige blikk i retning guttegjengen. Det lille teateret er ment å signalisere hvem av oss som er den single. Tiden går, vi bader, spiser snop og har sommerferie. Vi har mørke solbriller og kikker på folk rundt oss i smug, og lager små kommentarer. Så legger jeg merke til noe: Kjæresteparet som ligger ved siden av oss. Mannen har lagt seg med ryggen mot kvinnen. Han er grandiost solbrent. Han har på solbriller, men de er ikke så mørke som han selv tror. Han har blikket festet på min venninnes store pupper, og ligger og stryker seg over badeshortsen. Flesket tyter til alle kanter. Jeg blir frastøtt, og hvisker til henne at hun skal ta på seg bikinioverdelen og at vi skal gå derfra, så skal jeg forklare. Hun gjør som jeg foreslår. På veien vekk fra Fastland får hun et biestikk på tåa. Jeg spanderer is som trøst. Men noe mer «friluftsliv», det blir det ikke på oss i Gjøvik. Jeg vet den dag i dag ikke om det finnes skog, villmark eller Mjøs der, alt jeg møtte var Fastland.

Hun flyttet fra Gjøvik ikke så lenge etterpå, og jeg har siden aldri vært der. Gjøvik var rett og slett et kjedelig, dødt høl fyllt med kåte folk, spør du meg.

THE END.
Image

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Scythe wrote:Gjøvik var rett og slett et kjedelig, dødt høl fyllt med kåte folk, spør du meg.
Høres ut som et veldig bra sted.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

pestifer
Belieber
Belieber
Posts: 23
Joined: 23 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 44

Post by pestifer »

Scythe wrote:Kort svart på trådtittel: Nei. Sorry. :(

Men så skal det sies at jeg ikke har vært der på år og dag!

---

Langt svar, i form av memoarer fra Gjøvik, opplevd av Ljå rundt milleniumsskiftet:

Jeg har hørt så mye om Gjøvik:
Det er mange pulbare gutter der. (Et «faktum» som interesserer meg midt i ræva. Jeg er selvfølgelig i et solid og fast forhold med Reaktor også på denne tiden, og innrømmer det først som sist: Jeg har aldri hatt et one night stand hverken før eller etter Gjøvik. Men min venninne, som jeg skal besøke, har altså dette som et sentralt punkt når hun skal «selge» Gjøvik.)
Jeg får høre at jentene er promiskuøse, og at de pulbare guttene går på omgang. Gjøviksjentene har klinelister, dvs. lister der du noterer hvem du har klint med og hvem du har pult med. Så kliner man ikke to ganger med noen man egentlig ikke vil kline med!

Det er veldig trendy å være litt bifil i fylla. Men ikke for mye, da får man jo ikke pult! "Han kjekke som jobber på H&M" var forresten ikke noe bra i senga, det spekuleres i om han egentlig er homse.

Det er ikke bare i Oslo det fins rockere og metallmiljø, altså. Min venninne bor i kollektivet Taakeslottet, oppkalt etter og beryktet for mengden stekeos og røyk fra svidd Grandiosa i huset. Der bor det visst minst to "rocka typer", rapporteres det, så de vrengte gitarlydene ligger ofte tungt over strøket. Ikke nok med det, faren til han ene spiller visst også elgitar i et lokalt pubband. "Ja, metallmiljøet er faktisk ganske stort og jovialt, Ljå!" Jeg blir lovet en tur på byens beste rockebule for å bivåne dette med egne øyne. Hun er forresten litt betatt av en fyr som kaller seg Aphelion, min venninne. Han skal være «metall», reklameres det med. Er med i et band som heter Anomaly. Så HAN må vi jo møte om han er der! (Det hun ikke vet, er at vedkommende allerede har kontaktet meg på DarkDate sånn helt ut av det blå, med en subtil forespørsel om å p**e.)

Gjøviks metallmiljø. Vi går ned en lang bakke. Gjøvik er et høl, bokstavelig talt, og nå skal vi til bunns! Underveis observerer jeg i et vindu at boligprisene er latterlig mye lavere enn i Oslo. Det er da i det minste positivt? Vi ankommer til slutt denne rockete bula. Jeg tror de spiller Creedence eller noe liknende. Det er tre gamle menn i lokalet, eksklusive de som jobber. Ølen er dyr. Ingen unge folk. Ingen tøffinger, slik jeg har blitt forespeilet. Jeg blir skuffet. Jeg er jo her på safari! Og etter min venninnes beskrivelser har jeg sett for meg at vi skal på en kombo av Møllers (gamle) RockIn og (gamle) Elm, med svartkledde gærninger av alle slag, og så er vi på… Den Røde Hatt på Oppsal??? Det ble en tidlig hjemtur. Jeg tror ikke vi ble fulle engang. Vi ender kvelden med at hun leser høyt for meg fra sexspalten i et blad. Hun har en ganske mørk og sexy stemme, så det er veldig koselig.

Friluftsliv. Det er sommer, og vi vil bade og sole oss! Vi er så forskjellige, min venninne og jeg. Jeg liker å være alene, hun liker å være omgitt av mennesker. Men Gjøvik er hennes sted, så jeg er selvfølgelig ikke kravstor denne dagen. «Ta meg med hvorhen du vil, jeg er like blid, min skjønne!» Vi trasker av sted, spiser is, holder hender og ler. Så ankommer vi Fastland. Det er en slags badedam, ikke ulikt slike som også fins omkring i Oslo, f.eks. på Kampen. Men større. Og dypere! Det er et stupetårn i midten. Fastland er egentlig ikke så ille. Folk bader, leker, sporter og koser seg. Det er noe å gjøre for alle aldre, varme og sol i rikt monn, og vannet holder minst tyve. Vi setter oss ikke så langt unna en guttegjeng, i håp om å fiske litt for venninnen min. Kanskje en av dem vil ha et påskudd for å komme bort til oss etterhvert? Det ligger for øvrig et kjærestepar i førtiårene like ved oss. Begge er ganske feite. Jeg kommer tilbake til det. Men altså, min venninne har noen satans digre daier, kan jeg fortelle! Hun er samtidig naturlig slank, og dermed litt av et «støkke», vil folk si. Og hun skal selvfølgelig sole seg toppløs. Som sagt er det litt in å være forsiktig bifil, så da hun ser på meg og spør om jeg kan smøre henne med solkrem, tar jeg selvfølgelig hintet. Bakside og front smøres med største omhu og kjærlighet, mens hun kaster forsiktige blikk i retning guttegjengen. Det lille teateret er ment å signalisere hvem av oss som er den single. Tiden går, vi bader, spiser snop og har sommerferie. Vi har mørke solbriller og kikker på folk rundt oss i smug, og lager små kommentarer. Så legger jeg merke til noe: Kjæresteparet som ligger ved siden av oss. Mannen har lagt seg med ryggen mot kvinnen. Han er grandiost solbrent. Han har på solbriller, men de er ikke så mørke som han selv tror. Han har blikket festet på min venninnes store pupper, og ligger og stryker seg over badeshortsen. Flesket tyter til alle kanter. Jeg blir frastøtt, og hvisker til henne at hun skal ta på seg bikinioverdelen og at vi skal gå derfra, så skal jeg forklare. Hun gjør som jeg foreslår. På veien vekk fra Fastland får hun et biestikk på tåa. Jeg spanderer is som trøst. Men noe mer «friluftsliv», det blir det ikke på oss i Gjøvik. Jeg vet den dag i dag ikke om det finnes skog, villmark eller Mjøs der, alt jeg møtte var Fastland.

Hun flyttet fra Gjøvik ikke så lenge etterpå, og jeg har siden aldri vært der. Gjøvik var rett og slett et kjedelig, dødt høl fyllt med kåte folk, spør du meg.

THE END.

Ja han der Aphelion er en beryktet kar. Har snakket med flere jenter rundt om i Hamar distriktet som har vært i kontakt med ham å stort sett alle har fått tilbud om både det ene å det andre. Pluss at han var ganske ivrig til å sende rundt MMS med nakenbilder av seg selv en periode.. Koselig kar.. Hehe..
OUT NOW: Revelation`s Hammer- Revelation`s Hammer LP GRIM001
Crest of Darkness- Evil Messiah MLP GRIM002


http://www.grimface.no
http://www.facebook.com/grimfacedistro
http://www.metalhammer.no

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

Hohoho !
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

Locked Previous topicNext topic