Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Blastfest 2015

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Speedfreak
Poser
Poser
Posts: 201
Joined: 28 Jul 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Blastfest 2015

Post by Speedfreak »

Rintrah wrote:
Stian wrote:
Rintrah wrote:Her er det tydelig at nokon gjort opp nytt bestikk, etter å ha famla seg fram i tåka i fjor. Dette kan jo faktisk bli j****g fett. Men ja, Blastfest er framleis eit i overkant ambisiøst prosjekt.

Håper for arrangørens del at det kommer flere på ImpNaz enn sist vi så de.

Ha ha ha! Ja, det håper eg òg. Blir vel uansett ikkje noko høgdepunkt for nokon, dette. Det ryktes at formkurven til bandet peiker nedover. Nokon som meiner noko om dette her?
Jeg vil gjerne se de igjen,bare sett de på Hits og Elm,håper det ikke blir et antiklimaks.

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Speedfreak wrote:
Rintrah wrote:
Stian wrote:
Rintrah wrote:Her er det tydelig at nokon gjort opp nytt bestikk, etter å ha famla seg fram i tåka i fjor. Dette kan jo faktisk bli j****g fett. Men ja, Blastfest er framleis eit i overkant ambisiøst prosjekt.

Håper for arrangørens del at det kommer flere på ImpNaz enn sist vi så de.

Ha ha ha! Ja, det håper eg òg. Blir vel uansett ikkje noko høgdepunkt for nokon, dette. Det ryktes at formkurven til bandet peiker nedover. Nokon som meiner noko om dette her?
Jeg vil gjerne se de igjen,bare sett de på Hits og Elm,håper det ikke blir et antiklimaks.

De var ganske artige på Elm, men det begynner jo å bli en stund sida. Har uansett trua på at Blastfest-lineupen for neste år kan være litt mer i min gate enn årets.
Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Nytt slipp fra Blastfest as we speak. Vallenfyre, Cryptopsy, Samael og Melechesh så langt.

Og Augustin blir festivalhotell.

To book your room just contact the hotel through: booking@augustin.no and mark the mail with "BLASTFEST" to get the festival discount.

Single room 810NOK
Double room 1010NOK
*Incl breakfast

User avatar

Doomination
Poser
Poser
Posts: 433
Joined: 02 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Doomination »

Har Cryptopsy blitt fett igjen? Husker de drev også styrte med noe metalcore eller noe
ROCK!

User avatar

Topic author
carburetor
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 25 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by carburetor »

Destroyer 666

User avatar

Knugen
Belieber
Belieber
Posts: 50
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Knugen »

Cryptopsy, faktisk.

Og Destroyer 666!!!!!

f**n ta!
If you don`t like Image you don`t like metal!!

User avatar

Slynt
Poser
Poser
Posts: 361
Joined: 06 Jul 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 49

Post by Slynt »

Dette blir så knall :dance:
Image

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

Billett kjøpt. De var kjempebra i fjor til å vere eit første forsøk. Samael gjer oppmøte obligatorisk for min del.
For eit liv

User avatar

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Posts: 418
Joined: 22 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

jeheyane!
Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

User avatar

Slakter_Fjes
Poser
Poser
Posts: 311
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Location: Skævven
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:
Norway

Post by Slakter_Fjes »

Demilich!


User avatar

decomposer
Poser
Poser
Posts: 264
Joined: 27 Nov 2013, 19:53
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by decomposer »

Maks skuffa på bookingen. Et par fete band her og der, men langt fra at jeg gidder å tenke på å gå.


User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Image

http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.


YngveC
Belieber
Belieber
Posts: 18
Joined: 14 Jul 2014, 19:05
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by YngveC »

decomposer wrote:

Maks skuffa på bookingen. Et par fete band her og der, men langt fra at jeg gidder å tenke på å gå.

LOL!!! For en idiot du e:) Jeg tror du bør endten finne deg et screamo forum eller holde deg til en bieber fanklubb eller noe. Om du ikke liker metal så er vel dette helt festival å utale seg om. TYPISK net troll idiot! Jaja... folk blir aldri fornøyd;)

MVH Yngve Christiansen
arrangør av Blastfest. (ja eg e ikkje anonym!) Du finner meg i Bergen! Bare å slå på tråden eller komme ta en øl og ytre deg mer om dine fantastiske meninger om metal. Hadde vært interessant å høre hva DU liker om disse 25 bandene suger.



YngveC
Belieber
Belieber
Posts: 18
Joined: 14 Jul 2014, 19:05
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by YngveC »

Doomination wrote:

Har Cryptopsy blitt fett igjen? Husker de drev også styrte med noe metalcore eller noe

Ja slit your guts var vel ikke helt metal core.. Du får lytte litt til:) Kanskje du liker:) Knakende bra band live og kjempe hyggelige gutter.



YngveC
Belieber
Belieber
Posts: 18
Joined: 14 Jul 2014, 19:05
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by YngveC »

Veadtuck wrote:

I samme tidsrom som Hammerslag Vinterblot. Bra jobba. Not.

Vi har samme helg som i fjor. Hammerslag er på andre siden av landet også. Men sier tiden ja blir det sef oppmøte der og! Støtter de lokale!


User avatar

Slynt
Poser
Poser
Posts: 361
Joined: 06 Jul 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 49

Post by Slynt »

Fy f**n for noen kjekke annonseringer i dag og fortsatt 20 band to go :)
ROTTING CHRIST er bandet som rettferdiggjør festivalpass for min del, men nesten like hypa på DESTRUCTION, DESTROYER 666, MELECHESH, AT THE GATES og mange flere.

Om de neste 20 annonseringene er kjellerband fra Ytre Smøla så er det allerede en j****g solid lineup, selv om jeg ikke får meg til å si "bedre enn sist" men det er fordi My Dying Bride.

Veldig imponerende og om stemninga blir like god som sist er det bare å glede seg.
Blastfest 2014 står fortsatt som årets høydepunkt (for en som ikke drar på festivaler i utlandet)

Image

User avatar

decomposer
Poser
Poser
Posts: 264
Joined: 27 Nov 2013, 19:53
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by decomposer »

YngveC wrote:
decomposer wrote:

Maks skuffa på bookingen. Et par fete band her og der, men langt fra at jeg gidder å tenke på å gå.

LOL!!! For en idiot du e:) Jeg tror du bør endten finne deg et screamo forum eller holde deg til en bieber fanklubb eller noe. Om du ikke liker metal så er vel dette helt festival å utale seg om. TYPISK net troll idiot! Jaja... folk blir aldri fornøyd;)

MVH Yngve Christiansen
arrangør av Blastfest. (ja eg e ikkje anonym!) Du finner meg i Bergen! Bare å slå på tråden eller komme ta en øl og ytre deg mer om dine fantastiske meninger om metal. Hadde vært interessant å høre hva DU liker om disse 25 bandene suger.

Ja, en skikkelig idiot. Har aldri sagt bandene suger - alle har da hver sin smak. Jeg trippet under annonseringen av band som Deströyer 666, Baptism og Bölzer, og håpte på flere band i disse rekkene samtidig at fremadstormende ekstremband fra Norge fikk ta til scena. Min skuffelse er vel en annens glede. Jeg var på årets festival og hadde det topp grunnet de bandene jeg var der for å se og bra atmosfære. At du velger å komme med slike tåpelige kommentarer til folk som støtter festivalen din er vel heller ditt problem.


User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Ganske uinteressant bortsett frå Demilich.

Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

Slynt
Poser
Poser
Posts: 361
Joined: 06 Jul 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 49

Post by Slynt »

decomposer wrote:
YngveC wrote:
decomposer wrote:

Maks skuffa på bookingen. Et par fete band her og der, men langt fra at jeg gidder å tenke på å gå.

LOL!!! For en idiot du e:) Jeg tror du bør endten finne deg et screamo forum eller holde deg til en bieber fanklubb eller noe. Om du ikke liker metal så er vel dette helt festival å utale seg om. TYPISK net troll idiot! Jaja... folk blir aldri fornøyd;)

MVH Yngve Christiansen
arrangør av Blastfest. (ja eg e ikkje anonym!) Du finner meg i Bergen! Bare å slå på tråden eller komme ta en øl og ytre deg mer om dine fantastiske meninger om metal. Hadde vært interessant å høre hva DU liker om disse 25 bandene suger.

Ja, en skikkelig idiot. Har aldri sagt bandene suger - alle har da hver sin smak. Jeg trippet under annonseringen av band som Deströyer 666, Baptism og Bölzer, og håpte på flere band i disse rekkene samtidig at fremadstormende ekstremband fra Norge fikk ta til scena. Min skuffelse er vel en annens glede. Jeg var på årets festival og hadde det topp grunnet de bandene jeg var der for å se og bra atmosfære. At du velger å komme med slike tåpelige kommentarer til folk som støtter festivalen din er vel heller ditt problem.

Kommer 20 band til, ordner seg nok :-)
Du trodde jo ikke My Dying Bride skulle være noe heller, men så viste det seg å være verdens feteste band lell 8-) 8-)

Image

User avatar

decomposer
Poser
Poser
Posts: 264
Joined: 27 Nov 2013, 19:53
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by decomposer »

Slynt wrote:

Kommer 20 band til, ordner seg nok :-)
Du trodde jo ikke My Dying Bride skulle være noe heller, men så viste det seg å være verdens feteste band lell 8-) 8-)

Jeg håper da det. Vi får se.
Haha! Husker enda alle folka som tok seg nær. Buhu. Nei vet du hva, en kan ikke like alt i verden! Vi er tross alt mennesker. Sære skapninger.


Locked Previous topicNext topic