decomposer wrote:YngveC wrote:decomposer wrote:Maks skuffa på bookingen. Et par fete band her og der, men langt fra at jeg gidder å tenke på å gå.
LOL!!! For en idiot du e:) Jeg tror du bør endten finne deg et screamo forum eller holde deg til en bieber fanklubb eller noe. Om du ikke liker metal så er vel dette helt festival å utale seg om. TYPISK net troll idiot! Jaja... folk blir aldri fornøyd;)
MVH Yngve Christiansen
arrangør av Blastfest. (ja eg e ikkje anonym!) Du finner meg i Bergen! Bare å slå på tråden eller komme ta en øl og ytre deg mer om dine fantastiske meninger om metal. Hadde vært interessant å høre hva DU liker om disse 25 bandene suger.Ja, en skikkelig idiot. Har aldri sagt bandene suger - alle har da hver sin smak. Jeg trippet under annonseringen av band som Deströyer 666, Baptism og Bölzer, og håpte på flere band i disse rekkene samtidig at fremadstormende ekstremband fra Norge fikk ta til scena. Min skuffelse er vel en annens glede. Jeg var på årets festival og hadde det topp grunnet de bandene jeg var der for å se og bra atmosfære. At du velger å komme med slike tåpelige kommentarer til folk som støtter festivalen din er vel heller ditt problem.
VEL, skal ikke jeg få ytre meg slik som du gjør da? Kjempe om du var der i år og støttet, det setter eg pris på, hvorfor skrive på denne måten her da? Dette var jo en litt annen tone du hadde nå, godt nok for meg til å beklage for at jeg kaldte deg en idiot.
Var vel bare maks skuffa jeg da;) Om du trippet da vi annonserte de 3, så er det jo rart at du er maks skuffet over lineupen?
Jeje, ikke noe konstruktivt i å diskutere noe her. Du får komme på neste Blast så skal eg spante en øl på deg og beklage om eg ser du smiler likevel;)