Enig, tippa jo United på femte og Liverpool tredje før helga, må tørre å stå for det enda, men Liverpool er nok litt "nyere" lag enn jeg tenkte.
Banalt å si det, men har en følelse av at Ferguson hadde vunnet komfortabelt med denne stallen.
It is currently 01 Nov 2024, 03:29
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Enig, tippa jo United på femte og Liverpool tredje før helga, må tørre å stå for det enda, men Liverpool er nok litt "nyere" lag enn jeg tenkte.
Banalt å si det, men har en følelse av at Ferguson hadde vunnet komfortabelt med denne stallen.
Litt stats for Newcastle i 2014:
Code: Select all
18 poeng av 69 mulige
Har vunnet kun 20 prosent av kampene
15 tap på 23 kamper
1 seier på de siste 12 ligakampene
17 scoringer og 44 baklengsmål
Newcastle har ikke scoret i 67 prosent av de siste 24 ligakampene
Mangelen på seier i ligastarten er den dårligste siden Graeme Souness’ 2005/06-sesong
Exclusive: Newcastle United fans group plan huge anti-Alan Pardew protest on Saturday
The anonymous SackPardew.com website claim that 200 banners and 15,000 display cards will be taken into St James' Park
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/fo ... i4.twitter
Dette kan fort bli interessant.
Post by UndeadFlowerKing »
Bra kamp mot QPR på søndag, endelig funker ting for ManU igjen. Blir spennende å følge laget videre i sesongen, nå med nesten helt nytt lag. Di Maria overbeviser stort, bra signing.
Tror det kommer til å bli en helt fantastisk, og noget spesiell atmosfære i dag.
Dan Walker ✔ @mrdanwalker
Follow
Strong indications from the North East that Mr Moyes is standing by to replace Mr Pardew at Newcastle
Positivt. Ingen drømmemanger, men han gjorde det bra i Everton og er så uendelig mange ganger bedre enn Pardew på absolutt alle måter.
Hehe. Overraskende. Hele opplegget er greit frem til supporterne ankommer stadion, da snur klubben i døra og ombestemmer seg.
Eidt: Jeg hadde forventet at Pardew virkelig skulle få føle det i den kampen her, men det her er jo bare tull og tøys. Hvor er protesten?
Hvorfor spiller ikke Spurs?
Edit: Nevermind, ser de spiller imårra. Vglive som rota.
h*****e Cisse! Jeg regner med at han har skaffet Pardew 5-6 nye kamper som manager i Newcastle.
Neida. Jeg liker Cisse, jeg, og det er morsomt at han putter to mål på 25 minutter i sin første kamp siden april. Men det er j****g synd at han redder ræva til Pardew.