Lite bildet, gitt! Bandbilder, altså! Kjør på!
Til Dovre Faller 2014
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
La meg fem timer før bildet ble tatt. Var ennå ikke edru. Skulle dratt til deg for at du tok bilde.
-
- Rocker
- Mood:
Mens hatet jeg lever på gjør meg til en veloljet slåssmaskin, blir du syk av fjelluft.
Kanskje det hadde hjulpet å faktisk få litt luft i løpet av helga. Å sitte 48 timer på et hotellrom med 23 andre er ikke akkurat medisin.
ALLE på moskussafarien er i toppform.
Stian wrote:Kanskje det hadde hjulpet å faktisk få litt luft i løpet av helga. Å sitte 48 timer på et hotellrom med 23 andre er ikke akkurat medisin.
ALLE på moskussafarien er i toppform.
Prater om? Var ute på røyketerrassen opptil flere ganger.
-
- Rocker
- Mood:
Jonas klarte seg med meg på rommet en lille stund; tannglass fulle av vodka, hender på lår og Darkthrone og Burzum.
Johnny Tombthrasher wrote:Jonas klarte seg med meg på rommet en lille stund; tannglass fulle av vodka, hender på lår og Darkthrone og Burzum.
Hender på egne lår eller andres?
Pandora wrote:Johnny Tombthrasher wrote:Jonas klarte seg med meg på rommet en lille stund; tannglass fulle av vodka, hender på lår og Darkthrone og Burzum.
Hender på egne lår eller andres?
Jeg på hans, han på mine.
Minneverdig stund.
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 0
Fantastisk helg! Enig i all hailinga av Ranger, det var helt enormt, men vil også rette oppmerksomheten mot Purple Hill Witch. Et band som treffer meg veldig med sin stil, jeg er storfan av skiva, og i tillegg var de nye låtene j****g fete. Gleder meg masse til neste utgivelse! Også Witchfinder General-cover da. Dritbra! Litt rusten vokal til tider, men ikke ille og på coverlåta satt den der den skulle.
Andre band jeg likte var Mabuse, Faustcoven og Nekromantheon. Nivået var generelt høyt!
Men ja, man blir jo også fort sittende og vase. Med en gang savnet jeg leirskolefeelingen fra det gamle lokalet, men ble fort vant til å kunne sitte i gode stoler og prate, og samtidig høre banda ganske godt. Betjeningen tar seg god tid, bortsett fra mr. Ferrarri som var på vei for å hente ølglasset i det man var halvveis. Bra kar!
Moskussafarien var fin og igjen et artig tiltak. Veldig digg å strekke litt på beina, hangoveren forsvant fort da. Det største øyeblikket på turen var som nevnt da vi krysset fleinsoppsafarien.
Gleder meg til neste gang!