Spilte gjennom de to platene jeg har igjen fra DiMeo-perioden, Nightbreaker og Through the Storm, tidligere denne uka. Huff så kjedelig.
Riot V
Fått endel runder Unleash the Fire nå, og jeg liker absolutt det jeg hører. Ikke helt på nivå med karen over her når det gjelder entusiasme, men jeg har ingen problem med å utstede en hederlig femmer. Liker godt de fleste låtene, men har foreløpig Return of the Outlaw som den jeg liker minst. Føler de beste låtene er plassert først og sist, og da særlig de to første og tre siste er meget bra. Vil tro denne fint klarer en topp ti i år, ja.
Ride Hard Live Free: 9/10
Metal Warrior: 9/10
Fall From The Sky: 8/10
Bring The Hammer Down: 8/10
Unleash The Fire: 8/10
Land Of The Rising Sun: 8/10
Kill To Survive: 7/10
Return Of The Outlaw: 7/10
Immortal: 8/10
Take Me Back: 9/10
Fight Fight Fight: 9/10
Until We Meet Again: 9/10
Diamonds And Røst
Var på Dovre. Men det begynner vel bli på tide å samle troppene? Say the word, name the time and the place, you know I will be there!
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Det meste er jo grisebra på Unleash The Fire! Metal Warrior og Take Me Back utpeker seg etter 3 runder.
PsychoDad wrote:Høgdepunktet er 3:00-3.23 i Fight fight fight. Ellers er det ein 3-4 sangar som ikkje er det heilt store, Bring the hammer down, Unleash the fire og Return to the outlaw blir skippa her.
Fantastiske låter alle tre.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Enig! Rett og slett grisebra! Land Of The Rising Sun har. Blitt en favoritt her i gården.MARDVK wrote:Fyyy f**n for ei skive! Håhåhå