Det blir fort fullbooket på hotellet, så hvem er det som skal være med på KIT neste år OG som vil ha en plass på Rebenhof i Bexckstein? Foreløpig har jeg booket to rom med plass til 12 til sammen. Det er mulig jeg kan få ett rom til om vi er tidlig ute.
Keep it True
Skal du ha med dama . Den var ny. Blir ikkeno ringing hjem til nære slektninger utpå natta da.
Regner med vi fyller de to romma, men det er jo alltids noen som ikke kan være med.
Jeg tror du mener "Markenløft", Hege (?)
Så langt i denne tråden og gjennom FB:
@knuthulhu, @helle, @kattpiss, @marken, @dama til Marken, @acrid, @hege, @bija, @fretless, @psychodad,
Jeg mistenker sterkt at skal være med også. @speedfreak, @sister Valerie, @rune_k ... Magnus (hva er brukernavnet hans, da?) og @shitrock?
Dette er så mange at det ikke er sikkert to rom er nok. Om jeg får en slags "jeg skal garantert være med" fra folk, kan jeg prøve å booke et rom til for oss. Noen jeg har utelatt nå?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
knuthulhu wrote:Jeg tror du mener "Markenløft", Hege (?)
@knuthulhu, @helle, @kattpiss, @marken, @dama til Marken, @acrid, @hege, @bija, @fretless, @psychodad,Jeg mistenker sterkt at skal være med også. @speedfreak, @sister Valerie, @rune_k ... Magnus (hva er brukernavnet hans, da?) og @shitrock?
Dette er så mange at det ikke er sikkert to rom er nok. Om jeg får en slags "jeg skal garantert være med" fra folk, kan jeg prøve å booke et rom til for oss. Noen jeg har utelatt nå?
Prøvde faktisk å booke enkeltrom i går,men det var fullbooka.Så hvis det blir mange nok til et tredje rom og du gidder å ordne det,så blir jeg gjerne med.Advarer på forhånd om at det blir stort sett bare fyll og rør,men det veit de her inne som kjenner meg.
Speedfreak wrote:knuthulhu wrote:Jeg tror du mener "Markenløft", Hege (?)
@knuthulhu, @helle, @kattpiss, @marken, @dama til Marken, @acrid, @hege, @bija, @fretless, @psychodad,Jeg mistenker sterkt at skal være med også. @speedfreak, @sister Valerie, @rune_k ... Magnus (hva er brukernavnet hans, da?) og @shitrock?
Dette er så mange at det ikke er sikkert to rom er nok. Om jeg får en slags "jeg skal garantert være med" fra folk, kan jeg prøve å booke et rom til for oss. Noen jeg har utelatt nå?Prøvde faktisk å booke enkeltrom i går,men det var fullbooka.Så hvis det blir mange nok til et tredje rom og du gidder å ordne det,så blir jeg gjerne med.Advarer på forhånd om at det blir stort sett bare fyll og rør,men det veit de her inne som kjenner meg.
Jeg tror kanskje ikke vi trenger å booke et tredje rom. Hr. Bauer (eieren av hotellet) er mer enn villig til å sette inn ekstra senger på de to rommene vi har. Dessuten har jeg ikke fått bekreftet så mange som 12, som er det vi har plass til i utgangspunktet. Det er mulig vi kan presse inn så mye som 16 stk på de to rommene vi har (det er godt med plass på hotellet).
Du trenger ikke bekymre deg for holdningen til fyll og fanteri. Det er flere av oss som har vært "uforsiktige" med sterke saker tidligere