Kanskje det var Pestilence...
INFERNO METAL FESTIVAL 2015 - ønsker/forslag/tilbakemelding
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Pestilence på Inferno - Asphyx på Hole in the sky. Følg med litt a.
Sinister-spiller-fra-de-to-første-skivene og og Vader-fremfører-The-Ultimate_incantation hadde vært kusefett, esse.
Someone wrote:Lugubriel wrote:Og: Portal. Har missa dem hver gang jeg har hatt sjansen.
Det er desverre ingen vits i å ønske seg Portal. De skal til England/Europa og USA i mai og ønsker ikke dra hit i April av den grunn. Ikke så rart kanskje med den reisen.
England sier du? Foreligger det noe informasjon om dette noe sted?
tyand wrote:Pestilence på Inferno - Asphyx på Hole in the sky. Følg med litt a.
Sinister-spiller-fra-de-to-første-skivene og og Vader-fremfører-The-Ultimate_incantation hadde vært kusefett, esse.
f**n, husker ikke om jeg så Asphyx. Sikker på at de ikke avlyste? Sinister suger, Vader kan kjøre igjennom demoene.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
For mindre band er det nå mulig å melde seg på at man ønsker å spille på Inferno nå! Registrer bandet ditt her: http://www.infernofestival.net/no/festi ... pload.aspx
Wraith wrote:Someone wrote:Lugubriel wrote:Og: Portal. Har missa dem hver gang jeg har hatt sjansen.
Det er desverre ingen vits i å ønske seg Portal. De skal til England/Europa og USA i mai og ønsker ikke dra hit i April av den grunn. Ikke så rart kanskje med den reisen.
England sier du? Foreligger det noe informasjon om dette noe sted?
-
- Poser
- Mood:
Someone wrote:MARDVK wrote:Lothar Schramm wrote:Execration bør spille, ja! Det er vel en del halvstore death metal-band som ikke har spilt på Inferno: Asphyx, Incantation. Immolation, Grave.
Hm, har iallefall sett Asphyx og Grave på Inferno.
I såfall er du nok den eneste som har sett Asphyx på Inferno. Privatkonsert eller hallusinasjoner?
Grave har spilt dog.
Ja, nå ser jeg det. Rett etter Obliterations første(?) Oslo-gig, he-he! Jeg var jo og så Obli, det var jo artig med Kolbotn-kidsa, men jeg kan ikke huske den Grave-konserten, husker bare å ha sett dem på Club Maiden og muligens So What/Garage Oslo(?).
http://www.diskord.net
http://www.facebook.com/katakombenoslo
"In the decay of time and the putridity of ageing, eternal darkness would seem a blessing..."
På tide med noe oldschool dess!
God Macabre
Lie in Ruins
Desecresy
Merciless
Demigod (exclusive slumber of svullen eyes show)
Burde være høyaktuelle kandidater.
Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.
God Macabre og Meciless støttes max. Hadde falt godt i smak her i huset. God Macabre spiller reutgivelsen av The Winterlong... i sin helhet og Merciless tar The Awakening i sin helhet med noen ekstra låter til å begynne med. hngh!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Det skulle jeg mene faller i smak her til bords!
Hint:
We will announce another band to the Inferno Metal Festival 2015 line-up tomorrow. This time it is black metal from the north! The cult band has been around for over a decade now and they sure will destroy when they come to Norway with their atmospheric and raw black metal! Can anyone guess who this band is?