Vil ha spilleliste pa karaoken. Sang TMU, f. Ex?
Bergen Skiænkestuepromenade 2014
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nei, de ditcha han! Det vil si, karaokeverten prioriterte sin egen sang et par-tre ganger i steden. Jeg ble sint både på TMUs og alles vegne.
Ellers av underholdning var:
EDA - Cold Gin
Kåbe - ?
En flott versjon av Born to be Wild (ikke sunget av noen herfra)
Hege - Fångad av en Stormvind
Det har jeg ingen formening om. Har sikkert fått bank på vei hjem, eller blitt irettesatt fysisk av en kvinne jeg tafset på. Det er så mange muligheter.

Bien
13.45
22 stk
Brooklyn East India Pale Ale
Mykje folk. Brooklyn East IPA. Alle må vise navlen sin til Tone. Crème brûlée. Krem brulé. 22 stk her.
Poeng: 4
Bella Paris
16.04
19 stk
Hansa pils
Sitteplass til alle! Ein stammis måtte ut og kjøpe eit par bæreposar Hansa pils på boks. Ølen smaker vatn. Heftig klassisk gitar. Volum. Hakk i plata. Svært progressivt.
Poeng: 5
Folkens
17.00
Dead Pony Club
Her har det vore kulturrevolusjon. Vest-Afrikansk høidare. God røkelse. I remember the future.
Three Lions
Erdinger
Utepils. Tissing. Soundcheck. Treningsskader. Allsong. Dobling? Må drøye til Tonga opnar. Rune Eresberg! Laraque27. Skulle hatt tørre sokkar.
Poeng: 3,5
Sjøboden
19.22
Weihenstephaner
Popkorn! Popkornkasting. No må vi ringe Hegle snart. Ja, no har du blitt stor, Helge. A new beginning of time. Kjem Heden?
3 kr jakt
Tonga
20.30
Folk bestiller Tropical Explotion og får ulike ting. Min sour smaker godt! Ingen muzak. Muzak+ Heden! Heden! Heden!
Sprittuten
Drakk 2. Cava veg opp.
Vaagen
21.45
Punk IPA
Marielle har 5 buttons. Underleg stille her. Mange konservative her.
Poeng: 2
Onkel Lauritz
22.30
Thrashy Blonde
Ortodoks nynorsk. Klammeformer UGH! Promisqiadden! Bra volum og takt. Julebord. Heilt topp!
Fotballpuben
Hansa pils
Rett inn. Ho eine konservative er veldig skeptisk. Det skal danses. Litt tåke her. j***a mykje handbak.
Poeng:
Skipperstuen
Hansa pils
Full. Mykje norsk folkesong. Holet. Minner.
Vaagen (reprise)
Punk IPA x 2
Ja, jo, ok. Kizz. Christina øy! Husk: Kiss er bra. Gå heim, Akula, gå. Plass til fittetryner, då.
Poeng: 5?
Op alde Jordens Tørste Trelle.
Eg vil berre be om orsaking for mitt fråver. Hadde meg ein ørliten psykisk knekk og greidde ikkje ein gong tanken på å reise nokonstads.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
Øl wrote:Op alde Jordens Tørste Trelle.
Eg vil berre be om orsaking for mitt fråver. Hadde meg ein ørliten psykisk knekk og greidde ikkje ein gong tanken på å reise nokonstads.
Du var sårt sakna. "Kjem ikkje Øl? Hæ? Det blir ikkje det same utan han!" Det var omkvedet.
Ting som sitter igjen snart én måned etter:
- gamlingen med spritflaske under bordet på "Bella Paris"
- Synging av navnet til Shitrock
- Tropical Explotion
- Gauling, og uttaleopplæring av TMU, av Windir - Kampen
- Ingen mat på Vaagen
- Karaoke på Vaagen
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Rintrah wrote:Det var eit sakn, men du kjem sterkt attende til neste år, det er eg overtydd om!
Korleis er ståa i Odda, forresten? Regna vekk?
Nei, det gjekk fint. Bur greit atskilt frå elveløpet.
Shitrock wrote:Du var sårt sakna. "Kjem ikkje Øl? Hæ? Det blir ikkje det same utan han!" Det var omkvedet.
Eg vil tru eg har lagt ned meir tid og krefter i pubcrawlen enn dei fleste opp i gjennom, i alle høve om ein tek reisetid med i rekninga. Ein no-show burde eg ha krav på.