[Terratur Possessions] ASKEREGN
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Mood:
Blir bra dette. Hper du kjører limiterte aske grå vinyler Mardvk.. 

"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".

-
- Rocker
- Mood:
Sjekk ut relaterte Chants From the Void om du vil ha det mer i Ildjarn-gata. Dritbra demo det også.
Purity comes when death is all.
-
- Poser
- Mood:
Enig, kul demo.Medicinmannen wrote:Sjekk ut relaterte Chants From the Void om du vil ha det mer i Ildjarn-gata. Dritbra demo det også.
Jeg ble ivrig når jeg såg det kommer mer Askeregn materiale. Både demoen og splitten med Vordr er black metal gjort akkurat slik jeg liker det når det kommer til lyd og uttrykk. Åpenbart spent på hva som kommer. Smaksprøven her er jo noget penere i tøyet enn nevnte demo og split, men uttrykket er godt intakt.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Rocker
- Mood:
Hah..fet label. Blir kjøp av Ohtar.Leper Lord wrote:Om noen andre vil ha tak i demoen:drgz wrote:f**n, dette ble bare fetere og fetere med hver gjennomlytting. Spent på demoen, fant heldigvis et eksemplar til levelig pris.
http://witches-sabbath-records.com/aske ... -tape.html

"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".

Hørte på Askeregn og sitter nå og blar litt gjennom Soundclouden til Terratur. f**n meg helt sjokkerende hvor mye fett som ligger der!
Knokkelklang- Ned i den tørstende jorden

Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
-
- Rocker
- Mood:
Har ikke TheUnborn den inne?Vorax wrote:Bra skive! Fikk bare huka tak i cd'en. Noen fare for at du trykker opp mer vinyl Ole?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Topp, da hører jeg med han.dauinghorn wrote:Har ikke TheUnborn den inne?Vorax wrote:Bra skive! Fikk bare huka tak i cd'en. Noen fare for at du trykker opp mer vinyl Ole?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Innenlands her: https://gravgaver.wordpress.com/distro/Nightbringer wrote:Noen distro som har cd utg inne?