Crazy bloggemennesker.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Crazy bloggemennesker.
Hva er disse menneskenes metafysiske prinsipper?
Min signatur er elendig.
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 0
Hva skjedde med de gode gamle mentale sperrene? Trenger man virkelig å legge dette ut på en blogg?
http://bloggmag.no/#/blog/myabsurdlife. ... _bruk.html
Kjønnsvorter. Virkelig? Hva er det jeg ikke har hatt siden sommeren sier jeg bare. Jeg ble singel i juni og siden det har jeg hatt så mye plager og er ganske sikker på at dette skyldes dårlig kondombruk og alt for mange partnere. Jeg startet med litt klamydia, så kom sopp inn i bildet, ble liggende syk med kyssesyken, og nå har jeg akkurat kommet hjem fra helsestasjonen som har bekreftet at jeg hadde kjønnsvorter. Karma is a bitch, bruk kondom og ikke spre beina så mye.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
-
- Belieber
- Mood:
"M-77 wrote:Hva skjedde med de gode gamle mentale sperrene? Trenger man virkelig å legge dette ut på en blogg?
Kjønnsvorter. Virkelig? Hva er det jeg ikke har hatt siden sommeren sier jeg bare. Jeg ble singel i juni og siden det har jeg hatt så mye plager og er ganske sikker på at dette skyldes dårlig kondombruk og alt for mange partnere. Jeg startet med litt klamydia, så kom sopp inn i bildet, ble liggende syk med kyssesyken, og nå har jeg akkurat kommet hjem fra helsestasjonen som har bekreftet at jeg hadde kjønnsvorter. Karma is a bitch, bruk kondom og ikke spre beina så mye.
gutt25oppland
09.01.2015 kl.06:28
har hat vorter nå siden 2009 , begynte med 1 og spredde seg til mange kratere rundt ''roten'' av kukken, har det forsatt å har både brukt salve, krem, ''syre'' som je fikk av legen, blei borte en stund men kom kraftig tilbake,
min erfaring er at vær renslig som f, vask deg vær gang før du ska onanere, eller ta på kjønnet,
og si til alle sex partnere du har , å si i fra at man kan væra smittet,, je desverre her smittet 3 jenter, men 2 andre har ikke blitt smittet , min kjæreste nå har ikke blitt smittet,"
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Rocker
- Mood:
http://mammabrodersen.blogg.no/
Enn å kalle ungen sin for ANDRUS.
Enn å lage en fuckings minneramme og putte en fuckings GRAVIDITETSTEST inni den.
"HER ER EN PINNE MAMMA HAR TISSA PÅ =)))))"
Enn å kalle ungen sin for ANDRUS.
Enn å lage en fuckings minneramme og putte en fuckings GRAVIDITETSTEST inni den.
"HER ER EN PINNE MAMMA HAR TISSA PÅ =)))))"
Purity comes when death is all.
-
- Belieber
- Mood:
Som barnehagevikar har jeg sett mer enn min andel søkte navn. Gleder meg til den generasjonen vokser til.
Folk er jo så konservative når det gjelder navn at det er kjedelig! Nå har det riktignok blitt litt bedre de siste årene, men det er jo bare de siste to-tre generasjonene alle skulle hete Ole, Per eller Gustav.
Knivlaus mann e` livlaus mann!
Sitter og leser gamle slekts- og årbøker. Her finner vi perler som Urinius, Fruktkrem Olsen, Fordel Fordelsen, Admiral, Normalia, Stinkenius, Tulipana, Profenia og søstrene Ebrekka og Gebrekka.
Også litt moro med de som har fått navn etter dagen de er født.
Anne Trejula (født tredje juledag), Anne Jebursta (født på morens bursdag) og Sebtreff (født søndag etter trefoldighet).
Det hjelper heller ikke for en stakkars museumsmann at det var temmelig normalt å kalle flere søsken det samme fornavnet, men annet mellomnavn. Om et barn døde kunne de også finne på å gi det neste akkurat samme fornavnet og mellomnavnet.
Også litt moro med de som har fått navn etter dagen de er født.
Anne Trejula (født tredje juledag), Anne Jebursta (født på morens bursdag) og Sebtreff (født søndag etter trefoldighet).
Det hjelper heller ikke for en stakkars museumsmann at det var temmelig normalt å kalle flere søsken det samme fornavnet, men annet mellomnavn. Om et barn døde kunne de også finne på å gi det neste akkurat samme fornavnet og mellomnavnet.
Knivlaus mann e` livlaus mann!
-
- Belieber
- Mood: