Nei, tidligere i kveld.Bugge wrote:Imorra dere spiller?
Gode greier
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Utrolig tøft! Veldig rolig kar som kom og hilste under soundcheck, men d***n for en stemme! Helt sinnsykt trøkk, og kanskje den tøffeste rock 'n' roll-vokalisten siden Elvis døde. Og når de spilte Walk Hard, låt han som Johnny Cash!Conroy Bumpus wrote:Hvordan var Robert Gordon?
-
- Poser
- Mood:
Det var nå veldig da. Men jeg er enig i at han er bra, ikke minst fordi han har et bredere repertoar enn de fleste rockabillyer.Affen wrote:kanskje den tøffeste rock 'n' roll-vokalisten siden Elvis døde.
-
Topic author - Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Må være fett å være Affen da. Elske absolutt alt til det absolutt meste hele tiden. Gå på butikken? Beste butikken noensinne. Kjøre handlevogn? Finnes ikke bedre handlevogn! Øyeshoppe ferskvaredisken? Finnes ikke bedre utvalg. Kjøre hjem, umulig å få bedre bil. Sette på ei plate når man kommer hjem. Beste bandet i verden. Varme opp for en artist på lørdagen, flinkere kis enn Elvis.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Å ha to tusen liter vann på tank når jeg hører fra naboen at det er -7 grader hjemme. Dette er hva vi kjempet for!
Jeg lurte på det samme. Kul låt da, parodi eller ei.Shrinebuilder wrote:Walk Hard, parodien? Spesielt.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Affen busser. Verdens beste buss, da, skal sies. Hver eneste gang, alltid like best.BlueGrot wrote:Må være fett å være Affen da. Elske absolutt alt til det absolutt meste hele tiden. Gå på butikken? Beste butikken noensinne. Kjøre handlevogn? Finnes ikke bedre handlevogn! Øyeshoppe ferskvaredisken? Finnes ikke bedre utvalg. Kjøre hjem, umulig å få bedre bil. Sette på ei plate når man kommer hjem. Beste bandet i verden. Varme opp for en artist på lørdagen, flinkere kis enn Elvis.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Gidder ikke bruke tid på å skrive om middelmådighet. Det får dere andre ta dere av, som ikke kan tillate dere å verdsette tingBlueGrot wrote:Må være fett å være Affen da. Elske absolutt alt til det absolutt meste hele tiden. Gå på butikken? Beste butikken noensinne. Kjøre handlevogn? Finnes ikke bedre handlevogn! Øyeshoppe ferskvaredisken? Finnes ikke bedre utvalg. Kjøre hjem, umulig å få bedre bil. Sette på ei plate når man kommer hjem. Beste bandet i verden. Varme opp for en artist på lørdagen, flinkere kis enn Elvis.
Nå skal det nå sies at jeg ikke kjenner til så veldig mange rockabilly-vokalister etter Elvis tid, de fleste holdt på på 50-60-tallet. Men av ren nysgjerrighet, hvem ellers etter 1977 er i samme klasse som Gordon? Og er det mange som fortsatt synger denslags like bra i dag?Conroy Bumpus wrote:Det var nå veldig da. Men jeg er enig i at han er bra, ikke minst fordi han har et bredere repertoar enn de fleste rockabillyer.Affen wrote:kanskje den tøffeste rock 'n' roll-vokalisten siden Elvis døde.
-
- Poser
- Mood:
Jerry Lee Lewis og Chuck Berry, for eksempel? De synger langt fra like bra i dag, men har gjort mye knall etter 1977.
Ja det er mulig, jeg har kun hørt ting fra 50- og 60-tallet med begge de. Mulig jeg formulerte meg litt dårlig, men jeg mente folk som har kommet til etter Elvis' død. Lewis og Berry var jo samtidige med Elvis.
THEA!.......... neeeeeeeeeeeei
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil