Gode greier
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Jobbet der siden søndag. Antall ganger jeg har hørt i-forhold-til bli brukt feil: 0BlueGrot wrote:Har fått drømmejobben. Skal hive alt av rettebunker, prøver, underveisvurdering, IOP, tafatte og unødvendige kurs, i-forhold-til-ismer og snørrunger RETT I PEISEN og gå over til å være fast lydtekniker.
Sånn i forhold til nye jobben, hvordan trives du ellers?BlueGrot wrote:Jobbet der siden søndag. Antall ganger jeg har hørt i-forhold-til bli brukt feil: 0BlueGrot wrote:Har fått drømmejobben. Skal hive alt av rettebunker, prøver, underveisvurdering, IOP, tafatte og unødvendige kurs, i-forhold-til-ismer og snørrunger RETT I PEISEN og gå over til å være fast lydtekniker.
+ 1
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
Altfor få mellomledere og kvinnelige sekretærer mao. Hatt gruppemøte i forhold til i dag, hørt det firesifret antall ganger.BlueGrot wrote:Jobbet der siden søndag. Antall ganger jeg har hørt i-forhold-til bli brukt feil: 0BlueGrot wrote:Har fått drømmejobben. Skal hive alt av rettebunker, prøver, underveisvurdering, IOP, tafatte og unødvendige kurs, i-forhold-til-ismer og snørrunger RETT I PEISEN og gå over til å være fast lydtekniker.
-
- Belieber
- Mood:
Den nye skiva til Susanne Sundfør. Åh, som jeg har ventet!
They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know
But they don't know the things I know
-
- Belieber
- Mood:
Fy f**n ass BG, jeg unner deg jobben. Samtidig knytter jeg neven av tanken på å bevege meg inn i det du har forlatt.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Slo du deg på låra når du skrev det der?
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Sikkert ganske så smålig av meg, men fanden så jeg godter meg over dette her:
http://www.dagbladet.no/2015/02/26/nyhe ... /37919587/
http://www.dagbladet.no/2015/02/26/nyhe ... /37919587/
Han der sjefsbiskopen snakket om å gå i kloster her om dagen. Håper han anser fengsel som et fullgodt alternativ.
Det som er så latterlig herlig med hele saken er at det er så åpenbart at de har svindlet til seg disse pengene. De er fullstendig klar over det selv og det har vært varslet internt. Likevel klarer de bare ikke å innrømme at de har gjort en mongobrøler av en dimensjon ukjent. Hadde de spilt med åpne kort fra dag en og betalt tilbake pengene så hadde saken vært ute av verden for lengst.
Det som er så latterlig herlig med hele saken er at det er så åpenbart at de har svindlet til seg disse pengene. De er fullstendig klar over det selv og det har vært varslet internt. Likevel klarer de bare ikke å innrømme at de har gjort en mongobrøler av en dimensjon ukjent. Hadde de spilt med åpne kort fra dag en og betalt tilbake pengene så hadde saken vært ute av verden for lengst.