Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Blastfest 2015

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Blastfest 2015

Post by BlackMage »

Hah jøsses!

User avatar

krksti
Belieber
Belieber
Posts: 29
Joined: 15 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by krksti »

Hvordan var Winterfylleth? Og Tsjuder?
Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk
Image

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Tror ikke jeg så et eneste band i går. Var vel på venuen en knapp time tilsammen. Ellers så var nok Craft Blastfests høydepunkt for min del. Orange Goblin, Destroyer 666 og Primordial var også tøft. Litt skuffa over Baptism og Endstille denne gangen. Watain var litt kjedelig, men plusspoeng for On Horns Impaled, I am the Earth og Puzzles of Flesh. Kall og Dark Funeral var drit. Og det var vel det.

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Ser ikke for meg at jeg drar på Blastfest 2016. Det er sikkert bare alderen som gjør meg gretten og kravstor.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Folkefiende
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 24 Jan 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Folkefiende »

Hyggelig festival, men for min egen del ble for mye promille. Tortorum var tøft, Primordial var som vanlig solid, Paradise Lost gav meg ingenting (forferdelig lav lyd?), s***n var trivelig og Satyricon spilte Du Som Hater Gud og Filthgrinder. Ingen minner fra Watain og Destroyer, noe som er ganske surt, da dette var banda jeg så mest frem til.

Trenger noen dager å bli menneskelig igjen på nå.

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 94

Post by Veadtuck »

Ingen som så Sarkom ?
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Enn at kan snuble og snøvle seg vei inn i lokalet, mens jeg må "bli med ned for en prat" etter to øl. Makan.

Sarkom var så kjedelig at jeg helt hadde glemt at jeg så dem. Men joda, helt okei gjennomført og grei lyd.

User avatar

Folkefiende
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 24 Jan 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Folkefiende »

CocaineChrist wrote:Enn at kan snuble og snøvle seg vei inn i lokalet, mens jeg må "bli med ned for en prat" etter to øl. Makan.

Sarkom var så kjedelig at jeg helt hadde glemt at jeg så dem. Men joda, helt okei gjennomført og grei lyd.
Haha, du hadde bare drukket to øl, ja. Du kom deg greit inn igjen regner jeg med?

Sarkom var totalt average.

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Laurdag:

Framleis alt for tidleg konsertstart. Esoteric 12:45 utgjekk med høge kneløft, og sidan Bölzer måtte avlyse, droppa eg heile Garage. Eg kom meg til Verftet før Destruction, og det var jo rettleg så fett. Dei opna med Curse the gods og Nailed to the cross, gjekk slakt nedover derifrå… men solide saker. Men så måtte eg JO GÅ DÅ, siden eg skulle opp og sjå Impaled Nazarene.

ImpNaz kjørte på i heile ein og ein halv låt før brannalarmen på heile Verfet gjekk, og alle blei jaga ut. Gjekk vel ein 20-30 min før ein var inne att, heldigvis fekke ImpNaz spele meir, og over original tid. Veldig driv, og langt i frå så mykje tulle og fjas som eg hadde venta. Heilt kurant. Mykje gamalt. Tol Cormpt Norz Norz Norz Ugra Karma Suomi Finland Perkele!

Eg blei ståande å måpe litt under Finntroll. Jøye meg. Plusspoeng for å dra opp stemninga! Mykje hopping og dansing. Og igjen, heilt klart at dette ikkje er min festival…

Satyricon blei eg faktisk ståande å sjå, eg synest ikkje det gir meg noko lenger. Mest nye greier. Men så kom Filthgrinder, og eg kom på kor j****g kul Rebel Extravaganza er. Etterfulgt av Du som hater gud. Du verden. Dritfett. I tilllegg til Mother North (som jo har blitt ein overspelt hitlåt) var dette det eldste materialet i settet. Som sikkert er heilt greit for Satyricon-fansen.

Avslutta med eit smell på Garage <3 Takk til Pilt for Ratze-Crabbies…

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Høres ut som jeg gikk glipp av festivalens beste konsert :( :( :(
Djevelkult var en fantastisk opplevelse. Den kvinnlig trommisen var helt utrolig artig å høre på. Med en spilletid som gjerne kunne vært lenger serverte Djevelkult en utrolig solid setliste som publikum på Garage elsket. En opplevelse for livet, som virkelig skal sees flere ganger.

User avatar

besk
Belieber
Belieber
Posts: 97
Joined: 07 May 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by besk »

Herlighet, hvem klarte å lire det av seg?

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Hissig er ute og "artikulerer" igjen :oops:
Image

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Impaled Nazarene: Under Impaled Nazarene gikk brannalarmen i andre låt fordi noen hadde aktivert brannalarmen.
Stian Koxvig Vågø // (ingen karakter)
Hvordan er dette godt nok som en anmeldelse av ett band på en festival?

User avatar

besk
Belieber
Belieber
Posts: 97
Joined: 07 May 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by besk »

Ser jo nå at jeg stilte et overflødig spørsmål. Impaled Nazarene-anmeldelsen virker hakket mer reflektert og treffsikker enn de andre oppsummeringene som er på siden.

Nei, en får bare tviholde på Stein Østbø og gjengen.

User avatar

Nudua
Belieber
Belieber
Posts: 119
Joined: 13 Jul 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nudua »

Jeg hadde det dritfett på s***n og Pungent Stench-"bandet". Pluss til Rotting Christ for å dra Thou Art Lord -coveren.
Image

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

CocaineChrist wrote:Høres ut som jeg gikk glipp av festivalens beste konsert :( :( :(
Djevelkult var en fantastisk opplevelse. Den kvinnlig trommisen var helt utrolig artig å høre på. Med en spilletid som gjerne kunne vært lenger serverte Djevelkult en utrolig solid setliste som publikum på Garage elsket. En opplevelse for livet, som virkelig skal sees flere ganger.
Du glømte starten:
Djevelkult: På Garage spilte Djevelkult. Eneste bandet på plakaten som hadde en kvinnlig artist, det er et lite stikk til festivalledelsen om at man bør få skaffet litt bedre antall kvinnlig metalartister. Det er utrolig mange dyktige.
………

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Skaff litt bedre antall kvinnlig metalartister takk!
Image

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Hahah, så kleint!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Ja, vi trenger definitivt minimumkvota av kvinnfolk, asiatere, svarte og transseksuelle innenfor metal.

Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Jeg var ikke der på lørdag og fikk derfor (heldigvis?) ikke med meg Finntroll, men ser for meg at det lignet på dette:
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=iU2hy0L5lgg[/BBvideo]

Locked Previous topicNext topic