Beste Helloween-skive?
Re: Beste Helloween-skive?
Syns lÄta var bra, likte refrenget ogsÄ. Var litt RABBIT DON'T COME EASY-feeling over den Men det var da f**n at man mÄ betale for iTunes/download for Ä fÄ de bonusgreiene som ikke er Ä fÄ pÄ plate. Kan bare glemme at jeg bidrar med sÄ mye som ei krone for den pakka
Hvor mye penger er det snakk om?Zeegratar wrote:Syns lÄta var bra, likte refrenget ogsÄ. Var litt RABBIT DON'T COME EASY-feeling over den Men det var da f**n at man mÄ betale for iTunes/download for Ä fÄ de bonusgreiene som ikke er Ä fÄ pÄ plate. Kan bare glemme at jeg bidrar med sÄ mye som ei krone for den pakka
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
The Swing of A Fallen World er den beste Helloween-lÄta pÄ maaange Är. Tror kanskje vi mÄ tilbake til Revelation pÄ Better Than Raw.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Ja, den lÄta er glimrende, men ikke bedre enn Russian Roulé. Den er f**n hakke meg helt suveren! Ellers tar Claws den siste pallplassen etter fÞrste gjennomhÞring.
Og som vanlig burde de to bonuslÄtene tatt plassen til de to svakeste lÄtene, som jeg denne gangen fÞler meg ganske sikker pÄ at er Lost In America og If God Loves Rock 'n' Roll.
Hvor bra plata er finner jeg ut av etterhvert. Garantert ikke pÄ nivÄ med de tre beste (7 Sinners, Time Of the Oath og Better Than Raw i en eller annen rekkefÞlge), men bra er det selvsagt.
Og som vanlig burde de to bonuslÄtene tatt plassen til de to svakeste lÄtene, som jeg denne gangen fÞler meg ganske sikker pÄ at er Lost In America og If God Loves Rock 'n' Roll.
Hvor bra plata er finner jeg ut av etterhvert. Garantert ikke pÄ nivÄ med de tre beste (7 Sinners, Time Of the Oath og Better Than Raw i en eller annen rekkefÞlge), men bra er det selvsagt.
Allerede etter to runder slÄr jeg fast at denne og Straight Out Of Hell er de minst gode Deris-platene.
Noe er helt voldsomt bra, men det blir litt for mange sanger som kun er greie. Og det kryr ikke av "vokselÄter" her.
Litt skuffa, men samtidig fornÞyd med at de fortsatt har evnen til Ä lage terningkast 6-lÄter. Denne gangen gjelder det Russian Roulé og The Swing Of A Fallen World, pÄ den forrige var det Nabataea og Burning Sun.
Noe er helt voldsomt bra, men det blir litt for mange sanger som kun er greie. Og det kryr ikke av "vokselÄter" her.
Litt skuffa, men samtidig fornÞyd med at de fortsatt har evnen til Ä lage terningkast 6-lÄter. Denne gangen gjelder det Russian Roulé og The Swing Of A Fallen World, pÄ den forrige var det Nabataea og Burning Sun.
Skuffende fÞrsteinntrykk. Det er for mange lÄter og kun noen fÄ som fremstÄr skikkelig sterke. HÄper virkelig denne vokser, for ellers er det den klart svakeste med Deris.
Hvilken Judas Priest-lÄt er mest populÊr i Lofoten?
Diamonds And RĂžst
Diamonds And RĂžst
-
Topic author - Poser
- Mood:
Jeg er generelt veldig fan. Creatures of Heaven, Battle's Won og You,Still of War er helt topp. If God Loves Rocknroll er klart svakest. Jeg er heller ikke sĂŠrlig glad i Russian RoulĂš.
Denne er bedre enn Straight out of Hell og Rabbit, det er helt sikkert.
Denne er bedre enn Straight out of Hell og Rabbit, det er helt sikkert.
FÄr ikke noe spesielt utav Russian Roule etter tre runder. De beste lÄtene er nok The Swing Of A Fallen World, Claws og You, Still Of War. Ingen av de som er i nÊrheten av Ä vÊre blant bandets beste da, om de ikke vokser betraktelig.
Diamonds And RĂžst
Diamonds And RĂžst
Skiva begynner Ä komme seg litt, men stÄr fortsatt for at det er den svakeste med Deris. You, Still Of War er soleklart beste lÄt, sÄ da har vi tre skiver pÄ rad hvor lengste lÄt er best. Akkurat slik det skal vÊre altsÄ.
Diamonds And RĂžst
Diamonds And RĂžst
-
Topic author - Poser
- Mood:
Det er helt utrolig at de har utelatt Free World til fordel for f.eks. If God Loves Rockn Roll. Et anfall av kollektiv galskap. Som vanlig skriver Deris for mange lÄter.
Jeg lander pÄ en svak femmer denne gangen ogsÄ, og registrerer for andre skive pÄ rad at 13 lÄter er to for mye.
Jeg lander pÄ en svak femmer denne gangen ogsÄ, og registrerer for andre skive pÄ rad at 13 lÄter er to for mye.
Jeg synes ikke noen av lÄtene er dÄrlige. Selv de svakeste lÄtene har i det minste fengende refrenger. Spesielt If God Loves Rock'n'Roll. Hovedproblemet er at nivÄet generelt er for lavt, og selvsagt at det er for mange lÄter. OgsÄ den j***a teksten til Lost In America da.
Heroes: 6/10
Battle's Won: 7/10
My God-Given Right: 7/10
Stay Crazy: 6/10
Lost In America: 6/10
Russian Roule: 7/10
Swing Of A Fallen World: 8/10
Like Everybody Else: 7/10
Creatures In Heaven: 7/10
If God Loves Rock'n'Roll: 6/10
Living On The Edge: 7/10
Claws: 8/10
You, Still Of War: 9/10
SÄ ja, ingen dÄrlig skive. Tenker vi sier 7/10 til hele greia.
Heroes: 6/10
Battle's Won: 7/10
My God-Given Right: 7/10
Stay Crazy: 6/10
Lost In America: 6/10
Russian Roule: 7/10
Swing Of A Fallen World: 8/10
Like Everybody Else: 7/10
Creatures In Heaven: 7/10
If God Loves Rock'n'Roll: 6/10
Living On The Edge: 7/10
Claws: 8/10
You, Still Of War: 9/10
SÄ ja, ingen dÄrlig skive. Tenker vi sier 7/10 til hele greia.
Diamonds And RĂžst
Diamonds And RĂžst
-
Topic author - Poser
- Mood:
Heroes: 7
Battle's Won: 9
My god-given right: 8
Stay Crazy: 7
Lost in America: 6
Russian Roulee: 6
Swing of A Fallen World: 10
Like everybody else: 7
Creatures in heaven: 9
If god loves rock'n roll: 5
Living on the edge: 7
Claws: 8
You, Still of War: 9
Om vi kutter ut If God Loves Rock'n Roll, Russian Roulee og Lost in America har vi ei virkelig knallskive. Slik den er nÄ er den bedre enn Rabbit og jevnt pÄ nivÄ med Straight out of Hell.
Battle's Won: 9
My god-given right: 8
Stay Crazy: 7
Lost in America: 6
Russian Roulee: 6
Swing of A Fallen World: 10
Like everybody else: 7
Creatures in heaven: 9
If god loves rock'n roll: 5
Living on the edge: 7
Claws: 8
You, Still of War: 9
Om vi kutter ut If God Loves Rock'n Roll, Russian Roulee og Lost in America har vi ei virkelig knallskive. Slik den er nÄ er den bedre enn Rabbit og jevnt pÄ nivÄ med Straight out of Hell.
Heroes: 8
Battle's Won: 6
My god-given right: 7
Stay Crazy: 6
Lost in America: 5