TERRATUR POSSESSIONS: 4 new releases out now!
Re: TERRATUR POSSESSIONS: 4 new releases out now!
Kudos for überrask levering. Her har jeg nettopp fått nye Djevel og Nettlecarrier og ikke rukket å satt på, så må jeg begynne å prioritere, for eksempel Askeregn, siden jeg fikk den pakken dagen etter (altså i dag). Og jeg bestilte vel på tirsdag eller onsdag.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har lyst til å kjøpe gullfarget Cultes-vinyl av på Discogs, men €66.60 er litt i overkant, eller hur?!
Purity comes when death is all.
-
- Rocker
- Mood:
Bestilte like gjerne alle de tre nye fra Iron Bonehead nå nettopp. Toppers!
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Har aldri skjønt greia med de limiterte farga utgavene... Er det ikke musikken som er det viktigste?
-
- Rocker
- Mood:
Selvsagt er musikken det viktigste. Nå kan jeg bare prate for meg selv her, men Terratur er et label jeg har fulgt med helt siden starten og kjøpt absolutt alt av, så derfor kjøper jeg alle versjoner av hver utgivelse. Kall det gjerne en grad av aspergers, men jeg er vel neppe alene om å ha det sånn når det kommer til å samle på musikk.dauinghorn wrote:Har aldri skjønt greia med de limiterte farga utgavene... Er det ikke musikken som er det viktigste?
Er uansett ikke så stress å ikke få tak i de limiterte fargevinylene, får nok tak i de etter hvert.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Det kan være flere grunner også, som for eksempel i mitt tilfelle:
Det meste av utgivelsene mine går til distribusjon, for at folk fortsatt skal komme rett til meg trykker jeg ofte limiterte utgaver, rett og slett for å holde seg relevant og få bestillinger fra hele verden, men i noe mindre skala. Gidder ikke pakke tusenvis av vinyler og sende verden rundt. Ille nok som det er nå, har pakka hver dag i 2 uker og jobba ca 17-20 timer daglig. Endelig ferdig, og nå blir det en stund til neste gang. Trenger en pause.
Det meste av utgivelsene mine går til distribusjon, for at folk fortsatt skal komme rett til meg trykker jeg ofte limiterte utgaver, rett og slett for å holde seg relevant og få bestillinger fra hele verden, men i noe mindre skala. Gidder ikke pakke tusenvis av vinyler og sende verden rundt. Ille nok som det er nå, har pakka hver dag i 2 uker og jobba ca 17-20 timer daglig. Endelig ferdig, og nå blir det en stund til neste gang. Trenger en pause.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT