Sist sette film
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sist sette film
Gravity
Hadde ikke lest noe særlig om den på forhånd, men forventet meg av en eller annen grunn en ganske annerledes film. Så for meg at det skulle være en ganske mørk horrorfilm. Ble i det minste underholdt og Clooney var kul nok.
Hadde ikke lest noe særlig om den på forhånd, men forventet meg av en eller annen grunn en ganske annerledes film. Så for meg at det skulle være en ganske mørk horrorfilm. Ble i det minste underholdt og Clooney var kul nok.
Purity comes when death is all.
-
- Rocker
- Mood:
Synes faktisk denne var j****g tynn og manglet det meste, og jeg er vanligvis veldig glad i denne typen filmer. Billig, pretensiøst og kleint skuespill og null stemning. Skjønner at den skal ha en slags tomhetsfølelse, men det har den overhodet ikke. Enda en spiker i kisten for min del når det gjelder norsk film.Gorgar wrote:Oslo, 31. August - En bra norsk dramafilm for en gangs skyld. 7/10
Purity comes when death is all.
-
- Belieber
- Mood:
Har sett mange filmer. Noen bra, noen rævdårlige.. Unfriended er den jævligste sålangt (ja, og It Follows).
Håper alle skuespillerne i Unfriended får evig diaré.
Hele filmen foregår på en PC-skjerm med 5-6 idioter som prater med hverandre via Skype og webcam.
Håper alle skuespillerne i Unfriended får evig diaré.
Hele filmen foregår på en PC-skjerm med 5-6 idioter som prater med hverandre via Skype og webcam.
American Sniper. Med denne og Gran Torino har Eastwood virkelig etablert seg som en god filmskaper i komediesjangeren.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Jeg likte Gran Torino godt. Eastwood passet utmerket som grinete, rasistisk gammel gubbe.
Heavy Metal
Loud as it can be
Loud as it can be
Suicide Kings. Klassiker jeg ikke hadd sett før, og jeg likte den godt. Christopher Walkie Talken er helt konge, som alltid.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
In The Heat of Night.
s***n denne er bra. Så den sist for 15 år siden, og jeg gir den fortsatt terningkast 6.
s***n denne er bra. Så den sist for 15 år siden, og jeg gir den fortsatt terningkast 6.
-
- Rocker
- Mood:
Dirty Harry - startet bra, ble medioker. Fikk ikke lyst til å se flere Dirty Harry-filmer
Young Guns 1 og 2: Den første var en del dårligere enn jeg husket, den andre litt dårligere enn jeg husket, men fortsatt bra, og bedre enn den første.
Young Guns 1 og 2: Den første var en del dårligere enn jeg husket, den andre litt dårligere enn jeg husket, men fortsatt bra, og bedre enn den første.
-
- Poser
- Mood:
Bølgen
Årets tredje kinotur så langt, og denne var da ikke så verst. Bra til å være norsk er en velbrukt klisjé, men jeg likte denne veldig godt. Ikke så dårlige skuespiller-prestasjoner heller, så denne var verdt pengene.
Årets tredje kinotur så langt, og denne var da ikke så verst. Bra til å være norsk er en velbrukt klisjé, men jeg likte denne veldig godt. Ikke så dårlige skuespiller-prestasjoner heller, så denne var verdt pengene.
Heavy Metal
Loud as it can be
Loud as it can be
-
- Rocker
- Mood:
The Hot Spot - var skeptisk, men digg dvelende stemning tvers igjennom. Jennifer Connelly åh...
Nightcrawler. Utvilsomt fjorårets beste film, skandale at denne ikke vant noe. Gyllenhaal er helt fantastisk.
-
- Rocker
- Mood:
Rambo III - Herrefåkkingsfred for en actionfest! Rambo redder dagen! Terningkast bomber og granater av seks mulige.
-
- Rocker
- Mood:
Glemt hvor fet den filmen var.UndeadFlowerKing wrote:Jeg likte Gran Torino godt. Eastwood passet utmerket som grinete, rasistisk gammel gubbe.

"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".

-
- Rocker
- Mood:
Cobra - semiunderholdende, men definitivt den kleineste av Stallones filmer (som jeg har sett hittil).
NIMHs hemmelighet - animasjon. blærgh... hadde elska denne for tredve år siden. I dag, kun hat.
Nightcrawler - skikkelig intens!
NIMHs hemmelighet - animasjon. blærgh... hadde elska denne for tredve år siden. I dag, kun hat.
Nightcrawler - skikkelig intens!
-
- Rocker
- Mood:
Politiskolen - Koste meg glugg ihjel. Sikkelig letta over at den faktisk holder mål, siden det er sånn cirka 27 år siden jeg så den sist.