Takk for anbefalingen! Vi storkoser oss med første sesong as I write.smeghead wrote:Er det ingen her som ser Hannibal?!
Sesong 3 er überfet og bør sees i et mørkt rom med headset for stemningen/musikkens skyld. Digger det abstrakte, nervepirrende soundtracket, de vakre, psykedeliske bildene og den beikmørke humoren. Håper virkelig de får lov til å lage en sesong til, den siste episoden i denne sesongen er alt jeg har å klamre meg til enn så lenge. Hnngh!
TV-serier
Re: TV-serier
Knivlaus mann e` livlaus mann!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hannibal er kul nok. Litt kjedelig i begynnelsen, men tar seg opp etterhvert. Fargo og True Detective har egentlig falt mer i smak. Har fremdeles ikke sett sesong 2, så forhåpentligvis har jeg noe å se fram til. Prøver å se Vikings men får så mye ufrivillige spasmer at det til tider gjør ganske vondt. Narcos noteres.
Rick and Morty er helt absurd bra. Som Futurama på speed og syre.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Akkurat sett ferdig Ray Donovan og Hannibal, to serier som bare blir bedre og bedre. Narco var velsdig bra, det samme kan desverre ikke sies om True detective sesong 2. Orphan black starta bra, men falt sammen i sesongene utover. Orange is the new black ses 3 var helt ok.

prøvde meg på et par episoder med 12 Monkeys, ble ikke helt overbevist, føltes mest som en ungdomsserie. så da prøvde jeg en episode med Aquarius, den virker jo koz. litt mye standard musikk for å gnikke inn 60-talls-feelingen, man kunne godt ha funnet fram til mer interessante saker enn White Rabbit og Paint it Black. men trivelig læll!
Bedre enn Mammon? Det er foreløpig den beste norske komiserien, men jeg skal sjekke ut Okkupert også.
så ferdig Aquarius på rein trass, var skikkelig midt på treet. sånn ellers: gleder meg til X-files! tenkte å spa fram et par av de første sesongene og se før den nye kommer i januar eller noe sånt.
er det vits å se andre sesongen av True Detective, forresten? likte veldig godt den første, men fikk ikke godvibber av første episoden av sesong 2.
er det vits å se andre sesongen av True Detective, forresten? likte veldig godt den første, men fikk ikke godvibber av første episoden av sesong 2.
-
- Poser
- Mood:
Begynte på sesong 3 av Under The Dome. Jeg er stor fan av de to første sesongene men dette var skrallt. Tok sporenstreks og sletta episodene fra PVRen, dette sølet gidder jeg ikke bruke mer tid på.
Heavy Metal
Loud as it can be
Loud as it can be
Jaja, det ser det ut som Broen har jumped the shark. Sesong tre er en real smørje spør du meg. Ingenting henger på greip. Serien var aldri A-divisjon, men den hadde "noe". Begynner å lure på om dette noe var Kim Bodnia og noen som kunne skrive et manus det ihvertfall gikk sånn noenlunde an å følge. At Saga fortsatt får jobbe i politiet sier litt om troverdigheten.
-
- Poser
- Mood:
Der er jeg totalt uenig. Jeg syns nye Broen er j****g bra, spennende og godt oppbygd. Det kan muligens virke litt rotete, men alt henger sammen og før sesongen er ferdig så faller nok alle bitene på plass.
Heavy Metal
Loud as it can be
Loud as it can be
-
- Poser
- Mood:
Utrolig digg å være i gang med Fargo igjen! Første episode lover veldig godt for sesong to (gangbar formulering det..?). Topp stemning, artige karakterer og fine detaljer. Mye humring.
Sesong seks av The Walking Dead startet også bra. Massiv episode!
Sesong seks av The Walking Dead startet også bra. Massiv episode!
The Strain er konge. Veldig mange kompetente folk involvert i det.
Betydelig kvalitetsfall i sesong 2, gitt. Hva gikk galt? Flere av episodene er jo direkte svake. Får håpe på skjerpings neste sesong.Gorgar wrote:Jeg ser på Rick & Morty. Det er artig.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
Usamd. Sett bort frå den purge-episoden så var jo denne sesongen himla bra. Total Rickall er kanskje den beste episoden av R&M som er laga til no.
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
-
- Poser
- Mood:
Jeg synes også at sesong to var j****g bra.
Men Fargo s02, ass! Tiiidenes musikkvalg helt på slutten av andre episode. Måtte sette på plata sporenstreks etter at rulleteksten tok slutt.
Men Fargo s02, ass! Tiiidenes musikkvalg helt på slutten av andre episode. Måtte sette på plata sporenstreks etter at rulleteksten tok slutt.