Begynner Ä lure pÄ om det er den beste siden Cruelty And The Beast i det minste. Solid plate!Marken wrote:Kun spilt den to runder, men dette er garantert bandets beste.
Cradle Of Filth
Re: Cradle Of Filth
Knugende knyttnever av negativ energi
Bra skive, men jeg skjĂžnner ĂŠrlig talt ikke hypen. Cof har stort sett altid levert varene og skiver som Godspeed on the devils Thunder og sĂŠrlig Darkly darkly venus aversa er da minst like bra som denne.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nyskiva dumpa ned i postkassa i dag, og det fÞrste som slo meg var at coveret kom i en egen sensurert versjon i tillegg. Bookleten har coveret i originalversjon uten logo og tittel. Er alle versjoner av skiva sÄnn? Det er jo klart, sÄnt utyske som pupper mÄ jo verden skÄnes for.
Ellers befriende Ä bla i en forseggjort booklet der det visuelle virkelig er vektlagt. Dette har jo bandet lang tradisjon for, og er dermed lite overraskende, men man merker jo at det stadig blir lengre mellom skiver der sÄnt vektlegges. Dessverre.
Musikken har jeg enda ikke hĂžrt...
Ellers befriende Ä bla i en forseggjort booklet der det visuelle virkelig er vektlagt. Dette har jo bandet lang tradisjon for, og er dermed lite overraskende, men man merker jo at det stadig blir lengre mellom skiver der sÄnt vektlegges. Dessverre.
Ingen sensur hos meg. Bestilte fra cdon. Terningkast 5 til artwork og 4 til musikken.Invictus wrote:Nyskiva dumpa ned i postkassa i dag, og det fÞrste som slo meg var at coveret kom i en egen sensurert versjon i tillegg. Bookleten har coveret i originalversjon uten logo og tittel. Er alle versjoner av skiva sÄnn? Det er jo klart, sÄnt utyske som pupper mÄ jo verden skÄnes for.
Enig, jeg har lite eller ingenting Ä trekke pÄ. Dette er rett og slett Cradle slik jeg Þnsker dem. Trampeklapp for en vel gjennomfÞrt kanonplate, bonusspor inkludert.Affen wrote:Hammer Of The Witches har vokst noe voldsomt for hver gang jeg har spilt den. Solid femmerskive nÄ.
-
- Poser
- Mood:
Noen som kan forklare meg hva som skiller denne versjonen fra den som ble utgitt back in the days? Dusk... er sannelig en elskverdig plate. Ser bandet vurderer Ä kjÞre en Dusk-turné der de spiller plata i sin helhet. Det kunne jeg godt tenke meg Ä se, selv om de ser ut som noen nisser pÄ scenen.
"Weâll be releasing the version of âDusk And Her Embraceâ that nobody has ever heard before. We recorded the album in 1995 and then the band split in two half. Three members went to form The Blood Divine leading myself, Nicholas Barker and Robin Graves to take our record company at the time, which was Cacophonous Records, to the court. We came to an agreement where we gave them the âVempireâ album and they gave us back âDusk And Her Embraceâ. We then went to Music For Nations and re-recorded the album. There was solely a different track. We wrote âMalice Through The Looking Glassâ while the previous version had âNocturnal Supremacyâ instead. So nobody has ever heard the original recording from 1995. Itâs a completely different album, it sounds very different. I found out a couple weeks ago that Cacophonous Records has started back up again; they rang me and said look: âWeâd like to release this version for the 20th anniversary, are u with us?â And I said âYes, definitelyâ. Iâm so excited."
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det skal jo mye til for og overgÄ mesterverket som er Dusk and Her Embrace, men jeg synes det her er helt kanon, jeg, i og med at det er snakk om et album som ble spilt inn i 1995, og ikke noen nyinnspilling ala Battle Hymns MMXI og StormblÄst MMV. Forventer egentlig at det hele lÄter litt rÄere, mer ekstremt og langt mindre gotisk.
Helt enig og iom at det skal vÊre snakk om et ferdig produkt og ikke noe jalla demo eller pre-prod opptak sÄ kan det jo bli veldig bra.sumostig wrote:Det skal jo mye til for og overgÄ mesterverket som er Dusk and Her Embrace, men jeg synes det her er helt kanon, jeg, i og med at det er snakk om et album som ble spilt inn i 1995, og ikke noen nyinnspilling ala Battle Hymns MMXI og StormblÄst MMV. Forventer egentlig at det hele lÄter litt rÄere, mer ekstremt og langt mindre gotisk.
Nyinnspillinger er og blir ubrukelig.
-
- Poser
- Mood:
Beste COF-eraen det der, sÄ den mÄ faktisk hÞres gjennom en gang, om ikke annet for gamledagers skyld. Om det finnes noe annet uutgitt fra den tiden sÄ hadde det vÊrt fett om det ogsÄ kom med som bonus eller noe.
ROCK!
Finally, the wait is over! The release date for "Dusk and Her Embrace - The Original Sin" is at last announced, feast your eyes upon the video for details.
------
8. Juli der altsÄ.
Hadde hÄpet coverarten skulle vÊre noe i samme stil som originalen. Har lite sans for disse nymotens CoF-coverne. Men gleder mÊ lÊll.
------
8. Juli der altsÄ.
Hadde hÄpet coverarten skulle vÊre noe i samme stil som originalen. Har lite sans for disse nymotens CoF-coverne. Men gleder mÊ lÊll.
Vi dĂžde ikke... Vi har aldri levd.
Ja, det der er sÄ standard CoF som du fÄr det.Wraith wrote: Hadde hÄpet coverarten skulle vÊre noe i samme stil som originalen. Har lite sans for disse nymotens CoF-coverne. Men gleder mÊ lÊll.