Horna - Hengen Tulet

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

TOPIC_AUTHOR
ConnorMcCloud
Poser
Poser

Horna - Hengen Tulet

Post by ConnorMcCloud »

Ser fram til denne
Image

Prolific black metallers Horna will release their ninth full-length album, entitled Hengen Tulet, on September 22nd this year. The follow-up to 2013's Askel Lähempänä Saatanaa will be their second album, released on W.T.C. Productions, as well as the second to feature vocalist Spellgoth. The label promises an album rife with "foul, fetid primitivism", that hearkens back to the "filthier textures of the Corvus (Spellgoth's predecessor) years". The album features quite vibrant cover artwork, masterfully executed by Pahapasi

Morkenstubbe
Rocker
Rocker

Post by Morkenstubbe »

Greit med ny Horna skive. Vi vet hva vi får.
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

Wraith
Rocker
Rocker

Post by Wraith »

Entusiasmen er til å ta og føle på!
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

Per_Niel
Belieber
Belieber

Post by Per_Niel »

Ligger en låt på youtube. Synes det var helt ok
Skipper, believe it or not, there's a little Kong!

King_P
Belieber
Belieber

Post by King_P »

Duvende bryster.

Morkenstubbe
Rocker
Rocker

Post by Morkenstubbe »

Wraith wrote:Entusiasmen er til å ta og føle på!
Litt synd på dem som ikke har noe forhold til Horna.. mange låter å sjekke ut. Mye krem å gå glipp av. Konge band.

Av hele skiver er vel disse favorittene pr. dags dato:
-Haudankylmyyden Mailla
-Ääniä Yössä (tittel låta her er helt enorm, må høres i sine 21:23 min helhet!)
-Horna / Sacrificia Mortuorum - Horna / Sacrificia Mortuorum
-Askel Lähempänä Saatanaa (knall skive med flere feite låter, skiva funker i sin helhet!)
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

Goatblessed necropenis
Poser
Poser

Post by Goatblessed necropenis »

Morkenstubbe wrote:
Wraith wrote:Entusiasmen er til å ta og føle på!
Litt synd på dem som ikke har noe forhold til Horna.. mange låter å sjekke ut. Mye krem å gå glipp av. Konge band.

Av hele skiver er vel disse favorittene pr. dags dato:
-Haudankylmyyden Mailla
-Ääniä Yössä (tittel låta her er helt enorm, må høres sine 21:23 min i helhet!)
-Horna / Sacrificia Mortuorum - Horna / Sacrificia Mortuorum
-Askel Lähempänä Saatanaa
Enig med låta du nevner fra "Aania yossa" (Ipad og tegnbegrensninger), meget fet og duvende låt.
Veldig uenig angående "Haudankylmyyden mailla" skiva som jeg synes har for polert lyd og for kjedelige riff.
Synes igrunn Horna først ble interessante fra 2005 når de ga ut den meget fete "Envaatnags eflos solf esgantaavne". Derfra synes jeg bandet har variert utgivelsene sine i langt større grad samt øket kvaliteten på materialet.
DØDSMARSJ TIL h*****e!

Nightbringer
Belieber
Belieber

Post by Nightbringer »

ConnorMcCloud wrote:Ser fram til denne
Image

Prolific black metallers Horna will release their ninth full-length album, entitled Hengen Tulet, on September 22nd this year. The follow-up to 2013's Askel Lähempänä Saatanaa will be their second album, released on W.T.C. Productions, as well as the second to feature vocalist Spellgoth. The label promises an album rife with "foul, fetid primitivism", that hearkens back to the "filthier textures of the Corvus (Spellgoth's predecessor) years". The album features quite vibrant cover artwork, masterfully executed by Pahapasi
noen distro som har cd inne?

Morkenstubbe
Rocker
Rocker

Post by Morkenstubbe »

LP utgave av Hengen Tulet ute på WTC nuh!!
Image

Johnny Tombthrasher
Rocker
Rocker

Post by Johnny Tombthrasher »

Hva heter den dritlange låta?
Min signatur er elendig.

Voidhanger
Poser
Poser

Post by Voidhanger »

Johnny Tombthrasher wrote:Hva heter den dritlange låta?
"Ääniä yössä"

Sjølv tykkjer eg dobbeltalbumet "Sanojesi äärelle" er den beste plata. Skal kjøpe den nye no som vinylen er ute.

Locked Previous topicNext topic