Synes Purge-episoden var bra. Get Schwifty og Interdimensional Cable 2 er episodene jeg ikke likte. Total Rickall var også bra, men ikke helt på nivå med det beste fra den første sesongen.Vassago wrote:Usamd. Sett bort frå den purge-episoden så var jo denne sesongen himla bra. Total Rickall er kanskje den beste episoden av R&M som er laga til no.
TV-serier
Re: TV-serier
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
Drit en lang en i alle andre tv-serier. Årets høydepunkt kommer 31. oktober
https://www.youtube.com/watch?v=unnLg1TPCYM
"Keep your damn filthy bones outta my mouth."
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tror aldri en forumpost har hatt så rett noen gang før. Ser helt j***a vilt ut!
driver og lader opp til ny sesong X-files med den aller første sesongen. må si at det har holdt seg overraskende godt! selvfølgelig litt cheesy klær og humor, men feelingen er knallert. og INTROEN <3
http://p3.no/filmpolitiet/2015/10/ash-vs-evil-dead/M-77 wrote:Drit en lang en i alle andre tv-serier. Årets høydepunkt kommer 31. oktober
Femmer fra Birger Vestmo
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blir så bra dette her. Nå er Raimi kun involvert i første episode så det spørs om den ikke blir høydepunktet i denne sesongen.
Ser at de allerede har signert kontrakt for sesong 2.
Ser at de allerede har signert kontrakt for sesong 2.
Hvor i hampen er south park tråden?
Uansett noen som har fulgt med? Startet så bra men syns det ser ut til å rase sammen som et korthus nok en gang.

Uansett noen som har fulgt med? Startet så bra men syns det ser ut til å rase sammen som et korthus nok en gang.
På randen av perleporten med Carsten Byhring og tomflasker.
-
- Belieber
- Mood:
Har mange baller i buksa for tiden. Leker først og fremst "catch up" med Big Bang Theory, hvorpå man ser igjennom alt fra start og frem til nå. Samtidig følger man ukentlig med på The Walking Dead, Blindspot, Quantico, iZombie, Grey's Anatomy, How To Get Away With Murder, Scorpion, Grimm, Criminal Minds og nå Ash Vs. Evil Dead. Kommer muligens til å sjekke ut Supergirl også.
Fulgte forøvrig med på den korte, første sesongen av Fear The Walking Dead. Mange obligatoriske IMDB-sytere hadde sine sutremeninger, men jeg ga den en sjanse. Er så pass investert i den originale Walking Dead-serien, så noen sammenligninger er naturligvis uunngåelige, men for det første er settingen i Fear TWD en litt annen, og den første sesongen hadde bare 6 episoder på seg til å presentere hovedkarakterene (ikke ulikt den første sesongen av TWD), så den endelige dommen avventes litt frem til man har fått sett igjennom flere episoder når sesong 2 starter.
Fulgte forøvrig med på den korte, første sesongen av Fear The Walking Dead. Mange obligatoriske IMDB-sytere hadde sine sutremeninger, men jeg ga den en sjanse. Er så pass investert i den originale Walking Dead-serien, så noen sammenligninger er naturligvis uunngåelige, men for det første er settingen i Fear TWD en litt annen, og den første sesongen hadde bare 6 episoder på seg til å presentere hovedkarakterene (ikke ulikt den første sesongen av TWD), så den endelige dommen avventes litt frem til man har fått sett igjennom flere episoder når sesong 2 starter.
Har begynt på sesong seks av Walking Dead. Er kanskje ikke noe godt tegn at drømmesenarioet mitt er at alle hovedkarakterene blir slaktet ned og byttet ut med noen andre. Er så utrolig lei av Rick og co! Føler de har blitt alt for statiske og kjedelige.
Dessuten er det kanskje på tide å innse at et zombie-plot har begrenset levetid. Er ikke akkurat mulig å gjøre så veldig mange variasjoner på dette temaet.
Dessuten er det kanskje på tide å innse at et zombie-plot har begrenset levetid. Er ikke akkurat mulig å gjøre så veldig mange variasjoner på dette temaet.
-
- Rocker
- Mood:
Er så full av forventningspress på seriens vegne at jeg har en diger klump i magen og et stressnivå av dimensjoner ukjent.M-77 wrote:Har ikke noe forhold til tegneserien, men Preacher ser litt artig ut:
https://www.youtube.com/watch?v=UNgI2sRzr8I
Stor fan av tegneserien for å si det sånn. Og fyttihelvete hvis tv-serien klarer å komme i nærheten av å gjøre faenskapet troverdig.
Første episode av Ash vs Evil Dead var fet den, Campbell er bare så j****g bra.
Har begynt på Les Revenants sesong to, starter tregt med en haug med spørsmål (igjen) men liker stemninga i serien.
Broen-plottet begynner så smått å snøre seg sammen. Søkt men greit nok.
Snart slutt for Downton. Litt synd, da det er en av de bedre seriene de siste åra, men samtidig er man ikke hypp på at det skal bli utvanna og repetitivt heller.
Må få med meg Fargo og The Knick!
Har begynt på Les Revenants sesong to, starter tregt med en haug med spørsmål (igjen) men liker stemninga i serien.
Broen-plottet begynner så smått å snøre seg sammen. Søkt men greit nok.
Snart slutt for Downton. Litt synd, da det er en av de bedre seriene de siste åra, men samtidig er man ikke hypp på at det skal bli utvanna og repetitivt heller.
Må få med meg Fargo og The Knick!
Jeg syns Preacher ser helt forferdelig ut. Tegneserien er et mesterverk, men AMC er ikke riktig sted. Ingen banning og nakenhet i Preacher? Cassidy ser skrekkelig feilcasta ut også.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Rocker
- Mood:
Say what!? Hvorfor i all verden har AMC blandet seg inn i Preacher hvis de ikke klarer å svelge innholdet? Er det noe som trenger å slippe tilnærmet usensurert gjennom er det jo all den degenerte faenskapen serien byr på. Banning (og nakenhet) er jo bare for smårusk å regne i så måte.Udunpute wrote:Jeg syns Preacher ser helt forferdelig ut. Tegneserien er et mesterverk, men AMC er ikke riktig sted. Ingen banning og nakenhet i Preacher? Cassidy ser skrekkelig feilcasta ut også.
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Nå er det jo bare tre kanaler (i USA) som kan sende usensurert. Så når ingen av de plukket opp serien, så er AMC en ganske så bra kanal i motsetning til mange andre. Regner med de har plukket opp serien på grunn av at de har hatt stor suksess med en annen tegneserie-adapsjon; The Walking Dead.VonMünchhausen wrote:Say what!? Hvorfor i all verden har AMC blandet seg inn i Preacher hvis de ikke klarer å svelge innholdet? Er det noe som trenger å slippe tilnærmet usensurert gjennom er det jo all den degenerte faenskapen serien byr på. Banning (og nakenhet) er jo bare for smårusk å regne i så måte.Udunpute wrote:Jeg syns Preacher ser helt forferdelig ut. Tegneserien er et mesterverk, men AMC er ikke riktig sted. Ingen banning og nakenhet i Preacher? Cassidy ser skrekkelig feilcasta ut også.
Selvsagt kjipt at de ikke kan ha nakenhet, men de er i hvert flink på vold og gore. Så har fortsatt troen.