NIDROSIAN BLACK MASS part V
-
- Belieber
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: NIDROSIAN BLACK MASS part V
Vanvittig bra opplegg, Dark Sonority vant festivalen, PHURPA fungerte utmerket som åpning og Perturbator var perfekt som avslutning!
-
- Rocker
- Mood:
Ja, vi hilste såvidt ene kvelden på Delirium. Var der med Olav og Steve.Folkefiende wrote:Bøh er en bra kar!Medicinmannen wrote:Kjeften, Slikkefiende.
Traff jeg deg forresten?
Purity comes when death is all.
-
- Poser
- Mood:
Mange morsomme øyeblikk med treenigheten böh, morkis og Tombthrasher i løpet av festivalen. Stort å bli vekket av arisk roomthrashing! Tror jeg ble besatt av TIDENES frokost den morgenen... Og jeg går fortsatt og synger "kom og bli mett på trusa mi", takk for den lzm.
-
- Rocker
- Mood:
Kommer ikke over "RIP Stunix!" og "Death to false bodylotion!" Haha!
Purity comes when death is all.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Ledd & hatet i en uke... fytti for en tur. Sjuko med band og folk!
Bestesteste festivitassen...
Bestesteste festivitassen...
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Rocker
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Fete, animerte screamere ( Böh!, Morken, Tomb, Opeth, Cocaine, Folke osv ) vandret rundt og hailet/hatet, bandene holdt stort sett veldig høy standard, billig øl og drøye nach. Avslutningsvis så ble en kar skutt utenfor hotellet ( Belmonte ) på søndag morgen.
Dark Sonority, Mare, Mgla og Urfaust var ett hestehode foran de andre. Greit at Willem i Urfaust har sluttet å drikke, da han sang veldig bra denne gangen.
Dark Sonority, Mare, Mgla og Urfaust var ett hestehode foran de andre. Greit at Willem i Urfaust har sluttet å drikke, da han sang veldig bra denne gangen.
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Har ikke stort å legge til utover alt som allerede er nevnt. Herlig festival. Dark Sonority var lett beste band. Nyogthaeblisz var fett å se. Archgoat var ett flott gjensyn, ikke sett dem live siden hole in the sky i 2011.
Digg å se Ruins of Beverast også, spesielt glad over å få overvært dem spille min favorittlåt "The Clockhand's Groaning Circle." Også verdt å nevne at dette var lett den beste Urfaustgigen jeg har sett på lange tider.
Ellers møte gamle kjentfolk og nye bekjentskap var stas. Johnny hoteltrasher struck again, og var generelt tidenes underholdning med sin gladvoldelighet. Må vel også takke sør-vestlendingene for "nytt/gammelt" kallenavn.
Andre gode høydepunkt, engelsk kompis som dro på gaynight på technoklubb og fikk seg ett transfer trampstamp. Opel98-maska på hotelvors. Gavmilde islendinger og min egen fylle-idioti utover lørdagsnatta.
Digg å se Ruins of Beverast også, spesielt glad over å få overvært dem spille min favorittlåt "The Clockhand's Groaning Circle." Også verdt å nevne at dette var lett den beste Urfaustgigen jeg har sett på lange tider.
Ellers møte gamle kjentfolk og nye bekjentskap var stas. Johnny hoteltrasher struck again, og var generelt tidenes underholdning med sin gladvoldelighet. Må vel også takke sør-vestlendingene for "nytt/gammelt" kallenavn.
Andre gode høydepunkt, engelsk kompis som dro på gaynight på technoklubb og fikk seg ett transfer trampstamp. Opel98-maska på hotelvors. Gavmilde islendinger og min egen fylle-idioti utover lørdagsnatta.
Så det var deg jeg så på fredagen, var såpass usikker at jeg turte aldri hilse.Druchii wrote:Kom sent fredag kveld. Fikk med meg Blasphemy som var kjipt og Mare som var like bra som det pleier. Spilte en ny låt de aldri (?) har spilt live før.
Lørdag var jeg litt til og fra. Men Dark Sonority var verdt hele turen. Noe av det beste jeg har sett. Sitter fortsatt i kroppen.
-
- Rocker
- Mood:
Hvis du ser ei tsjekkerinne med huggtenner, så hils fra meg!drgz wrote:Så var det på'n igjen, Praha ikveld. Begynner å ta på dette.
Min signatur er elendig.