Forbrukerombuds- og brukerstøttetråden, v.3
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg har en Samsung smart-tv. Når jeg ser på Netflix så virker det som om bildet går litt for fort. Veldig vanskelig å forklare, det ser bare ikke riktig ut. Har hatt et par wrestling-dvder med samme symptomer, men det er mange år siden og på en annen tv. Tv-titting og video-filer fra USB funker strålende.
Noen som har noen råd? Det er ikke veldig skjemmende når man blir vant til det, men litt irriterende er det.
Noen som har noen råd? Det er ikke veldig skjemmende når man blir vant til det, men litt irriterende er det.
Heavy Metal
Loud as it can be
Loud as it can be
'UndeadFlowerKing wrote:Jeg har en Samsung smart-tv. Når jeg ser på Netflix så virker det som om bildet går litt for fort. Veldig vanskelig å forklare, det ser bare ikke riktig ut. Har hatt et par wrestling-dvder med samme symptomer, men det er mange år siden og på en annen tv. Tv-titting og video-filer fra USB funker strålende.
Hvilken modell er det? Du har antagelig oppdatert apper og programvare på den i det siste?

-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Yo.
Hva slags dings må jeg kjøpe inn for å fikse det slik at en (noe eldre) stasjonær pc kan få tilgang til det trådløse nettet?
Hva slags dings må jeg kjøpe inn for å fikse det slik at en (noe eldre) stasjonær pc kan få tilgang til det trådløse nettet?
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
-
- Poser
- Mood:
Noe slikt: https://www.komplett.no/product/746272/ ... sb-adapter
Kan brukes med Win2000 og framover.
Har maskinen litt nyere OS bør du dog velge noe litt mer up to date,
Kan brukes med Win2000 og framover.
Har maskinen litt nyere OS bør du dog velge noe litt mer up to date,

-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
-
- Belieber
- Mood:
Ingen life hax. Et bedre alternativ er å ta lån (rammelån f.eks) hos banken din med sikkerhet i boligen om man har rom for det, da bør du få samme rentesats som du har på boliglånet.RAINBOWCHILD_OF_CUM wrote:Må man bruke pengene på bil om man tar billån eller finnes det noe life hax på dette?
BlueGrot wrote:Kjøft