Premier League 15/16
Re: Premier League 15/16
Dette er jo nesten verre enn Moyes' verste periode. LvG bør ha en j****g god grunn til å holde Schneiderlin på benken når geriatriske Carrick og Fellaini får spille 90 minutter. Men om det faktisk løser noen problemer å sparke ham er ikke godt å si. Jeg ser for meg at han får holde på to-tre kamper til, og om de går til h*****e overtar Giggs ut sesongen, før vi forhåpentligvis får inn enten Guardiola eller Blanc.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Ser ihvertfall ut som han leder laget i morra, spent på reaksjonen fra publikum før, under og hvis/når vi taper.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kan ikke fatte at Schneiderlin er ute av laget, må være noe personlig rusk forholdet deres i mellom. Han har da ikke spilt seg ut av laget av sportslige grunner?
Scweinsteiger's ro og rutine blandet med Schneiderlin's løpskraft, duellstyrke og mobilitet fungerte da veldig bra tidligere i sesongen og førstnevnte er vel tilbake i morgen. Selv blir jeg overrasket om han ikke kjører disse 2 sammen fra start av mot Chelsea.
Scweinsteiger's ro og rutine blandet med Schneiderlin's løpskraft, duellstyrke og mobilitet fungerte da veldig bra tidligere i sesongen og førstnevnte er vel tilbake i morgen. Selv blir jeg overrasket om han ikke kjører disse 2 sammen fra start av mot Chelsea.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
Goatblessed necropenis wrote:Kan ikke fatte at Schneiderlin er ute av laget, må være noe personlig rusk forholdet deres i mellom. Han har da ikke spilt seg ut av laget av sportslige grunner?

Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Ser ut til at glasskjeve er en bieffekt av hipsterlooken, pinlig Otamendi, pinlig.
Burde kunne gis karantene for så åpenbare forsøk på å få motspiller utvist.
Var ikke det en av regelendringene som kom før sesongen? Komisk og flaut å se han i går.Onkel Ond wrote:Ser ut til at glasskjeve er en bieffekt av hipsterlooken, pinlig Otamendi, pinlig.
http://weaintgotnohistory.sbnation.com/ ... of-the-newbrodie wrote:Var ikke det en av regelendringene som kom før sesongen? Komisk og flaut å se han i går.Onkel Ond wrote:Ser ut til at glasskjeve er en bieffekt av hipsterlooken, pinlig Otamendi, pinlig.
Slik jeg leser det kun ved feilaktig utvisning, men burde gjelde for forsøk og.
"3. FEIGNING INJURY
Further post-match repercussions should be coming if a player is found to be feigning or exaggerating an injury to get an opponent sent off.
Player A is sent off for violent conduct
Dismissal overturned after the referee reviews the incident and sees that Player B had feigned injury
Player B is open to a charge and could face a three-match ban
A long-overdue rule change and one that in my opinion should be extended well beyond to include post-match suspensions and fines to any player who play-acts or simulates to gain an advantage. Post-match video review, combined with impactful disciplinary action is the only way we'll ever get all this nonsense under control"
Interessant å se tabell for kalenderåret 2015. Klubber som spilte Championship-fotball første halvår er ekskludert.
1. Arsenal 81p
2. Manchester City 72p
3. Tottenham 68p
4. Liverpool / Manchester United 64p
5. Crystal Palace 63p
6. Chelsea 61p
1. Arsenal 81p
2. Manchester City 72p
3. Tottenham 68p
4. Liverpool / Manchester United 64p
5. Crystal Palace 63p
6. Chelsea 61p
Seier! Det var godt. Flott av Martial på begge målene.
I never looked around, never second-guessed
-
- Poser
- Mood:
Skulle tro at selvtillit kom på plass i rikelige mengder etter å avgjøre 2 kamper på rad, men Benteke var inni h*****e svak i dag.ghazten wrote:Skulle tru Benteke er blotta for nesten all selvtillit, som han blåser sjanser. Men herlig med seier!
DØDSMARSJ TIL h*****e!
Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei av at han misser alene med keeper.Goatblessed necropenis wrote:Skulle tro at selvtillit kom på plass i rikelige mengder etter å avgjøre 2 kamper på rad, men Benteke var inni h*****e svak i dag.ghazten wrote:Skulle tru Benteke er blotta for nesten all selvtillit, som han blåser sjanser. Men herlig med seier!
Men det som irriterer meg med Benteke er at han sutrer og klager over medspillerne hele tiden. Alltid et j***a gnål om at de valgte feil løsning og selvsagt burde spilt ballen til akkurat ham. Ser at det irriterer lagkameratene til tider også. Suarez gjorde det samme, men Benteke er ikke i nærheten av god nok til denslags oppførsel.
Det hjelper heller ikke at spillestilen hans gjør ham til en plan B-spiller som burde vært en kar å slenge innpå fra benken, ikke et førstevalg. Takke meg til en Sturridge eller en Ings som faktisk passer inn i spillestilen til laget. Utrolig stusslig å se på den planken av en spiller som stopper all flyt i angrepsspillet med trege bevgelser og tragisk førstetouch.
Det er litt skremmande at United er avhengig av at ein 20 år gamal franskmann utan PL-erfaring skal levere kamp etter kamp. Det er enda meir skremmande at van Gaal var mest fornøgd med gårsdagens fyrsteomgang.Udunpute wrote:Seier! Det var godt. Flott av Martial på begge målene.
Coutinho var for øvrig West Hams beste i går.
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk