Kjipe greier
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nei det var nok ikke det som var mest prioritert, heller det at jeg hadde kramper i magen og noen tilfeller hvor jeg besvimte. Nummenheten i armen mente de var forbigående. Har bedret seg også, men magen er fortsatt på styr og vannretensjon jeg ikke blir kvitt. Omtrent som når du har vært på fylla over flere dager og er puffy i trynet og rundt på kroppen
-
- Belieber
- Mood:
Enkelte med- eller rettare sagt motarbeidarar. Tid for å ta ein avhøyrsrunde rundt på skifta og finne ut kva for ein j***a vattnisse som fortsatt ikkje har klart å banke gjennom den tjukke forpulte skallen sin at at eitt produkt sitt legeringmetall er eitt anna si forureining, og deretter få vedkomande slept etter øyra ned til porten og fysisk pælma ræv over hove ut på gata, med "IDIOT!" brent inn i panna og ei tilråding til NAV om at vedkomande truleg treng reskulering frå og med barnehagenivå stifta til valgfri rævballe.
Når f**n slutta "yrkesstoltheit" å vere ei greie i dette landet?
Når f**n slutta "yrkesstoltheit" å vere ei greie i dette landet?
You treat your step-mother with respect, Pantera!
Ghazten: Kor f******a vanskeleg kan det vere å begripe at ting som kjem frå DENNE PRODUKSJONLINJA ikkje skal blandast i hop med ting som kjem frå DEN ANDRE PRODUKSJONSLINJA? Med andre ord, verre enn ein skulle tru.
Bonus-rant: Heilt ufatteleg udugeleg gaffeltruckkjøring. Berre fordi det ikkje er eit ferdig salgsprodukt tyder ikkje at det er greitt å lempe ting i ein j***a haug som tar opp tre gonger meir plass enn dersom du faktisk klarte å STABLE ting. Du veit, "stable" som i å sette ting OPPÅ KVARANDRE slik at dei tek mindre plass og eg faktisk kan hente ting frå tidlegare nemnte stabel utan å måtte bruke ein j***a halvtime berre på å rydde opp i dette satans kaoset. Einkvar relativt edru person kan sjå at vi ikkje har ubegrensa med plass til å lagre denne driten, så i det minste PRØV å gjere ein akseptabel jobb. f**n tute meg, eg treng ein ny jobb.
Bonus-rant: Heilt ufatteleg udugeleg gaffeltruckkjøring. Berre fordi det ikkje er eit ferdig salgsprodukt tyder ikkje at det er greitt å lempe ting i ein j***a haug som tar opp tre gonger meir plass enn dersom du faktisk klarte å STABLE ting. Du veit, "stable" som i å sette ting OPPÅ KVARANDRE slik at dei tek mindre plass og eg faktisk kan hente ting frå tidlegare nemnte stabel utan å måtte bruke ein j***a halvtime berre på å rydde opp i dette satans kaoset. Einkvar relativt edru person kan sjå at vi ikkje har ubegrensa med plass til å lagre denne driten, så i det minste PRØV å gjere ein akseptabel jobb. f**n tute meg, eg treng ein ny jobb.
Å være arbeidsleder for udugelige mennesker er verdens mest frustrerende jobb, især når a) en er konfliktsky (som meg) og b) en aldri hadde lyst på jobben i utgpunktet.
Mitt kongerike for et menneske som faktisk tar jobben sin på alvor og eier et lite snev av ansvarsfølelse.
Mitt kongerike for et menneske som faktisk tar jobben sin på alvor og eier et lite snev av ansvarsfølelse.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Sto gjennom to år med mas og trusler om å bli gruppeleder på jobben. Takket konsekvent nei. Nå sitter jeg dødsgodt i det som vanlig ansatt, mens hun som tok stillingen sliter seg ut og får aldri gjort unna det hun har lyst til å gjøre.
Å ta en mellomlederstilling er galskap!
Å ta en mellomlederstilling er galskap!
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Jeg er litt skadefro jeg. På ungdomsskolen ble man hånet av studieveileder dersom man vurderte å jobbe i noe annet enn olja, men nå tørket jo den pengesekken litt inn. Du er vel uansett så fleksibel at det skal gå å omstille seg? Verre med gutta på gølvet som ikke har levd annet enn et liv som 2/4-alkoholiker.
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Nettopp derfor fortjener du jo å beholde jobben. Du er en avbalansert kis, ikke en av de totale rasshøla med 600k i året rett ut av læretid som nå møter veggen som fortjent.
Ingenting, eigentleg. Eg liker dei tekniske aspekta av jobben min, kunne eg no berre finne ein måte å fjerne det menneskelege aspektet....Mordekai wrote:Hva vil du gjøre i stedet for smelteverk?

: Er ikkje arbeidleiar eller bas på godt norsk lenger. Drog ein "take this job and shove it" for rundt to år sidan. Det er meir det at den generelle inkompetansen eg ser rundtom går meg fortsatt på nervene. Pluss når dei kødder med ovnen min, så klart. ALDRI kødd med ovnen min.
Du får starte ditt eget smelteverk som enkeltmannsforetak!Øl wrote:Ingenting, eigentleg. Eg liker dei tekniske aspekta av jobben min, kunne eg no berre finne ein måte å fjerne det menneskelege aspektet....Mordekai wrote:Hva vil du gjøre i stedet for smelteverk?
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
-
- Rocker
- Mood:
Å være så j***a evneveik på den forpulte dataen.
Firefox krever at jeg må oppdatere til den siste versjonen av Adobe Flash, men får jeg exe-filen av Adobe Flash 20 til å kjøre? N.E.I.
Har jeg rage-googlet uten å bli det spøtt klokere? J.A.
Så f**n ta meg sjøl og min totale mangel på å mestre selv de enkleste EDB-kunnskaper (utover å slå på datamaskinen, åpne tekstdokumenter og surfe på internett).
Firefox krever at jeg må oppdatere til den siste versjonen av Adobe Flash, men får jeg exe-filen av Adobe Flash 20 til å kjøre? N.E.I.
Har jeg rage-googlet uten å bli det spøtt klokere? J.A.
Så f**n ta meg sjøl og min totale mangel på å mestre selv de enkleste EDB-kunnskaper (utover å slå på datamaskinen, åpne tekstdokumenter og surfe på internett).
-
- Rocker
- Mood:
Var vel mer en BAP-post, når jeg tenker meg om, men FØKKIT.