TV-serier
Re: TV-serier
Mammon er rå på oneliners.
"Om du skal finna no'n som er 100% lojjal i detta landet, får u fan meg fåræ hund"
"bare fordi min kone jobber i landbruket, skal du f**n ikke parkere agurken i hennes hagebed"
"Om du vil få ting servert på sølvfat burde du blitt kelner"
Osv. Hysterisk artig serie.
"Om du skal finna no'n som er 100% lojjal i detta landet, får u fan meg fåræ hund"
"bare fordi min kone jobber i landbruket, skal du f**n ikke parkere agurken i hennes hagebed"
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Haha! Dette er glitrande.Udunpute wrote:Mammon er rå på oneliners.

Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Den med sølvfat er fra sesong 1. Lojjal hund er faktisk fra åpningsmonologen til sesong 2. Lavmålet var satt fra første stund. Helt utrolig at "seriøse" forfattere får seg til å skrive noe sånt i fullt alvor.
I never looked around, never second-guessed
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Koste meg med Agatha Christies "Ti små negerbarn"/"And then there were none" på BBC i julen.
Veldig fin versjon med strålende skuespill, flotte kulisser og herlig horrorstemning gjennom tre episoder. Selv om jeg har lest boken mange ganger og kjente plottet var serien drivende god. Absolutt verdt å se!
http://www.imdb.com/title/tt3581932/
Kan sees på BBC Iplayer (bruk Hola eller tilsvarende).
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b0 ... -episode-1
Veldig fin versjon med strålende skuespill, flotte kulisser og herlig horrorstemning gjennom tre episoder. Selv om jeg har lest boken mange ganger og kjente plottet var serien drivende god. Absolutt verdt å se!
http://www.imdb.com/title/tt3581932/
Kan sees på BBC Iplayer (bruk Hola eller tilsvarende).
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b0 ... -episode-1
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
Så Fargo sesong 2 i jula. Helt sheriff. Kirsten Dunst ass. Og han advokatjævelen. Drøyt bra. Fikk lyst til å se sesong 1 igjen med en gang.
Har også kjørt "true crime"-bonanza med Making a Murderer som var meget bra. Frustrerende og vond. Skakke værra lett å værra white trash! Ble også inspirert til å se opp igjen Paradise Lost-trilogien og. Bra greier, men 3 ganger to timer+ er kanskje litt i overkant når man binger. Skjønner jo at de må gjennoppfriske minnet på de som ser dem med flere års mellomrom. Utrolig sleip "løsning" på hele suppa fra staten sin side for øvrig (men bra de slapp mer fengsel i det minste). John Byers er for øvrig en av tidenes skumleste personer. Han er jo nødt til å være involvert på en eller annen måte.
Noen som har flere anbefalinger i denne dokumentar-sjangeren?
Har også kjørt "true crime"-bonanza med Making a Murderer som var meget bra. Frustrerende og vond. Skakke værra lett å værra white trash! Ble også inspirert til å se opp igjen Paradise Lost-trilogien og. Bra greier, men 3 ganger to timer+ er kanskje litt i overkant når man binger. Skjønner jo at de må gjennoppfriske minnet på de som ser dem med flere års mellomrom. Utrolig sleip "løsning" på hele suppa fra staten sin side for øvrig (men bra de slapp mer fengsel i det minste). John Byers er for øvrig en av tidenes skumleste personer. Han er jo nødt til å være involvert på en eller annen måte.
Noen som har flere anbefalinger i denne dokumentar-sjangeren?
Du får se mye av ham i Parks and Recreation.Lugubriel wrote:Og han advokatjævelen.
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
The Jinx: The Life and Deaths of Robert DurstLugubriel wrote:Noen som har flere anbefalinger i denne dokumentar-sjangeren?
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'

Liten sekvens fra nye X-files:
http://www.vulture.com/2016/01/new-x-fi ... re-vulture
Merker at jeg ikke føler den helt store entusiasmen. Tviler på at dette kommer til å bli veldig bra.
http://www.vulture.com/2016/01/new-x-fi ... re-vulture
Merker at jeg ikke føler den helt store entusiasmen. Tviler på at dette kommer til å bli veldig bra.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
-
- Rocker
- Mood:
Er halvveis inn i The Leftovers sesong to. Digger Justin Theroux fra Lynch-filmene, og synes han gjør en god jobb her. Overraskende spennende serie også.
-
- Poser
- Mood:
Trekker alt jeg har sagt om at Mammon 2 nesten er bra. Jo det er hakket bedre enn 1'eren, men fy f**n for en dialog. Skulle nesten tro at det var med vilje.Vorax wrote:Mammon1 var flau, men 2'eren er faktisk på grensen til bra, selv om en må svelge en del rusk underveis.
Btw, Jeg har endelig somlet meg til å se True detective ses 2. Jeg hadde overhodet ikke trua på at den kunne nærme seg den geniale førstesesongen, men skal si jeg tok feil. Den er nok ikke like mystisk og sær, og selv om skuespillerne spiller bra så får jeg ikke samme wow følelsen som jeg fikk av Mathew Mcconahuahey's Rust, men dialogene, plottet og twistene hever denne til samme nivå som eneren. Jeg har aldri sett Collin Ferrel bedre og Vince Vaughn som igrunnen aldri har vært særlig morsom har endelig funnet plassen sin. Særlig scenene disse to har sammen er til tider superbe. Rett og slett en glimrende oppfølger.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Belieber
- Mood:
True Detective sesong 2 er noko av det dårlegaste eg har sett på fjernsynet. Berre søl heile skiten.Vorax wrote:Trekker alt jeg har sagt om at Mammon 2 nesten er bra. Jo det er hakket bedre enn 1'eren, men fy f**n for en dialog. Skulle nesten tro at det var med vilje.Vorax wrote:Mammon1 var flau, men 2'eren er faktisk på grensen til bra, selv om en må svelge en del rusk underveis.
Btw, Jeg har endelig somlet meg til å se True detective ses 2. Jeg hadde overhodet ikke trua på at den kunne nærme seg den geniale førstesesongen, men skal si jeg tok feil. Den er nok ikke like mystisk og sær, og selv om skuespillerne spiller bra så får jeg ikke samme wow følelsen som jeg fikk av Mathew Mcconahuahey's Rust, men dialogene, plottet og twistene hever denne til samme nivå som eneren. Jeg har aldri sett Collin Ferrel bedre og Vince Vaughn som igrunnen aldri har vært særlig morsom har endelig funnet plassen sin. Særlig scenene disse to har sammen er til tider superbe. Rett og slett en glimrende oppfølger.
Signatur
Det må du utdype. Ikke spoil btw, jeg har en og en halv episode igjen.Gullbrød wrote:True Detective sesong 2 er noko av det dårlegaste eg har sett på fjernsynet. Berre søl heile skiten.Vorax wrote:Trekker alt jeg har sagt om at Mammon 2 nesten er bra. Jo det er hakket bedre enn 1'eren, men fy f**n for en dialog. Skulle nesten tro at det var med vilje.Vorax wrote:Mammon1 var flau, men 2'eren er faktisk på grensen til bra, selv om en må svelge en del rusk underveis.
Slutten var crap så helhetsinntrykket falt noe etter å ha sett alt. Men alt i alt likte jeg sesongen godt. 7/10.Gullbrød wrote:True Detective sesong 2 er noko av det dårlegaste eg har sett på fjernsynet. Berre søl heile skiten.Vorax wrote:Trekker alt jeg har sagt om at Mammon 2 nesten er bra. Jo det er hakket bedre enn 1'eren, men fy f**n for en dialog. Skulle nesten tro at det var med vilje.Vorax wrote:Mammon1 var flau, men 2'eren er faktisk på grensen til bra, selv om en må svelge en del rusk underveis.