Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Encyclopaedia Metallum – The Metal Archives

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Invictus
Rocker
Rocker
Posts: 527
Joined: 30 Dec 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Encyclopaedia Metallum – The Metal Archives

Post by Invictus »

MARDVK wrote:

Håper dere får sove om natta, toillkuka.

Har sovi godt i natt. Var jo forresten du som etterlyste litt liv på forumet for litt siden, så da...

Folk.



Fassek
Poser
Poser
Posts: 243
Joined: 14 Nov 2013, 17:58
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Fassek »

Invictus wrote:

Slår meg innimellom at det er litt merkelig hvordan de velger ut hvilke band som er kvalifisert. F eks er Motley Crue med, men ikke Ratt. At et band som Kiss ikke er med forundrer også. Hvis et band som de mener ikke er "metal" nok må være veldig innflytelsesrikt for å komme med, er det en smule merkelig.

http://www.metal-archives.com/artists/Lou_Reed/297671

Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

MikkelRev wrote:

Hey dere kverulu-gutter, noe dere må skjønne, er at uansett hvor de hadde satt rammene, så ville det uansett aldri blitt udiskutabelt hundre prosent objektivt korrekt.

Spiller ingen rolle. Man bæsjer på alle lemmene sine når man kaller seg Metal Archives, fører masse ukjent skitt som et par 12-åringer spiller i garasjen og "glemmer" et absurd antall forholdsvis kjente metal-band.

Image


User avatar

Slynt
Poser
Poser
Posts: 361
Joined: 06 Jul 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 49

Post by Slynt »

Av og til skulle jeg ønske det var kommentarfelt under anmeldelsene. Så mange som kommer med feil informasjon, og / eller skriver noe jeg har lyst å kommentere. Men egentlig er det fint at det ikke er det, Internett suger meg og min tid hardt nok fra før.

Image

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

TheUnborn wrote:
Tenebres wrote:

Og selv om jeg ikke liker metalcore (og det er fullstendig irrelevant) så burde sjangeren kanskje ha en eller annen form for plass i et nettsted som heter Metal Archives.

Absolutt ikke. MA får alle tomler opp for ikke å ha noe med core å gjøre.

http://www.metal-archives.com/bands/Deathcore/14755


User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Men er metal archives den beste? Noen alternativer?

prog versjon er relativt mye bedre, spesielt når det kommer til antall anmeldelser av plater. På MA er det ofte ikke så mange tilbakemeldinger på hver utgivelse.

http://www.progarchives.com

User avatar

OJTheViking
Belieber
Belieber
Posts: 109
Joined: 29 Jun 2014, 00:24
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 42

Post by OJTheViking »

Slynt wrote:Av og til skulle jeg ønske det var kommentarfelt under anmeldelsene. Så mange som kommer med feil informasjon, og / eller skriver noe jeg har lyst å kommentere. Men egentlig er det fint at det ikke er det, Internett suger meg og min tid hardt nok fra før.
Den stakkars black metal/brutal extreme kill-your-grandmother death metal fansen, vøtt; de er noen skjøre blomster, sårbare for all eventuell tilbakemelding av kritisk eller trollsk slag.

Locked Previous topicNext topic