Kampfar
Re: Kampfar
Jeg hører rykter om nytt materiale, noe som gir massiv glede i min kommende ørevoks. Jeg benytter derfor anledningen til å minne folket om hvor fett Kampfar anno 2013 lød. Det er bare å ta av seg hatten!
https://www.youtube.com/watch?v=6Quubz53ROI
https://www.youtube.com/watch?v=6Quubz53ROI
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... deZDltV-Fc
Det hadde vært greit om alle metalband i den mørkere sjangeren bare kutta ut musikkvideoer. Låta var jo også grusomt kjedelig , så utgangspunktet var jo heller dødfødt.
Det hadde vært greit om alle metalband i den mørkere sjangeren bare kutta ut musikkvideoer. Låta var jo også grusomt kjedelig , så utgangspunktet var jo heller dødfødt.
-
- Rocker
- Mood:
I rettferdighetens navn var da den musikkvideoen ålreit og stemningsfull. Helt frem til 0:58 iallfall.
Musikkvideoer er veldig lite greit; når det kjøres på med latterlige filtre og effekter som av en eller annen grunn skriker folkehøgskole, samt bandmedlemmer leker skuespillere. Er det plateselskapene som presser bandene til lage slikt, eller er folk faktisk så barnslige? Resultatet er iaff så distraherende at jeg knapt fikk med meg noe av musikken. 1/10
Skipper, believe it or not, there's a little Kong!
Denne her var da absolutt blant de bedre. Låta var også bra.Per_Niel wrote:Musikkvideoer er veldig lite greit; når det kjøres på med latterlige filtre og effekter som av en eller annen grunn skriker folkehøgskole, samt bandmedlemmer leker skuespillere. Er det plateselskapene som presser bandene til lage slikt, eller er folk faktisk så barnslige? Resultatet er iaff så distraherende at jeg knapt fikk med meg noe av musikken. 1/10
Sent from my iPhone using Tapatalk
Etter en runde føler jeg det er trygt å fastslå at Profan er bandets beste utgivelse siden Kvass, men etter flere runder ser jeg for meg at den vil vokse seg langt større enn Kvass. Låter veldig bra.
-
Topic author - Poser
- Mood:
"Profan" satt ikke så rett i fletta som "Djevelmakt", men med litt tålmodighet så har det åpenbart seg et nytt godt album fra Kampfar.
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
Synes det meste Kampfar har gjort etter "Fra underverdenen" har vært fryktelig kjedelig, men hørte nå gjennom "Profan". Synes den låt overraskende bra. Mange flotte partier og fint driv. Så ikke den komme.sumostig wrote:Etter en runde føler jeg det er trygt å fastslå at Profan er bandets beste utgivelse siden Kvass, men etter flere runder ser jeg for meg at den vil vokse seg langt større enn Kvass. Låter veldig bra.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Faustcoven, ?MARDVK wrote:Kan ikke komme på et kjedeligere band enn dette, faktisk.
Min signatur er elendig.
Jeg er tidvis veldig frelst på Kampfar. Litt sånn 8-10 dager i året. Resten av tida synes jeg de er dørgende kjedelige. Når det er sagt så synes jeg "Profan" er bandets hittils beste skive.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.