Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

TV-serier

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Re: TV-serier

Post by Gorgar »

Ny sesong av Curb Your Enthusiasm på vei. Jeg er hype.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

Ny Curb gledes!
Tenker det blir en ny gjennomgang av Seinfeld snart. Humrer godt bare av å tenke på det.

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Lo godt flere ganger i løpet av det første kvarteret av Preacher ep. 6. Stab her gently!

User avatar

Lodur
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2016, 13:38
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 38

Post by Lodur »

Wraith wrote:iZombie

Fytti katta for noe oppgulp. Zombier ser ut som oss, og bor og jobber blant oss, deriblant en ulidelig kjerring (Rose McIver) som jobber i politiets likhus og spiser hjernene til mordofre for å få glimt av deres liv og dermed løse drapsgåten. Og som om ikke det er nok så påtar hun seg personligheten til personen hvis hjerne hun inntar, så ikke bare er hun en ulidelig kjerring men hun er i tillegg en ulidelig kjerring med en bråte nye irriterende personlighetstrekk i hver episode. Og på toppen av det hele har hun kjærlighetsproblemer.

:violence-shootself:

Passer best for "edgy" fjortisjenter som ikke helt fikser å se på "Buffy the Vampire Slayer".
ENIG.

..Ventet halve serien på at hun skulle fikse det stygge håret og bruke selvbrunungskremen hun kjøpte tidlig i serien. But no. Var ikke noe pent å se på en gang.

Men har fått litt lyst til å smake skikkelig gourmet hjerne.

User avatar

Wraith
Rocker
Rocker
Posts: 874
Joined: 03 Feb 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Wraith »

Orange is the New Black

Jeg var i utgangspunktet skeptisk til en serie med masse usympatiske kvinnfolk i et fengsel, og det er absolutt nok av slitsomme damer (og menn) her, men jeg ble positivt overrasket over hvor mye humor og interessante historier det er i denne serien. Og som gammel "Star Trek: Voyager" fan syns jeg det er litt kult med Kate Mulgrew i rollen som hardbarka russer. God underholdning, lett en 5/6.
(Dersom de hadde kvittet seg med Taylor Schilling kunne det fort blitt en 6).
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

User avatar

Mordekai
Po
Po
Posts: 197
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Location: Tigerstaden
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordekai »

Uff, OITNB er j****g guffent.

Selv ser jeg Mr. Robot om dagen. Synes den er ganske kul, men så ser jeg jo nesten aldri på serier.
Det er forskjell på å HØRE på metal, og å VÆRE metal.

Salt i såret gir ro i sjelen.

Image

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Se Stranger Things. Bare gjør det.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Ny sesong av Bojack Horseman er gode greier.

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Da var jeg ferdig med "Stranger Things", og jeg må si at jeg stiller meg litt mjeeeh til all hypen. Likte premisset og historien godt, men en rekke irritasjonsmomenter ødela helhetsinntrykket. Noe svakt manus til tider; akket meg gjentatte ganger over dialog og hvordan karakterene reagerte på ting. HATET han tjukke ungen som scchhhhh-et og skulle være så f******a høylydt og dramatisk/"morsom" hele tiden, og den konstant storøyde mora som Winona (over(?))spilte var utrolig slitsom. Og så det j***a romvesenfjeset til Nancy Wheeler da..! Steve, du klarer bedre enn det der.

11 var fet, Hopper og alt med Upside Down-verdenen likeså, og jeg hadde lett gifta meg med mora til Nancy og Mike. Pluss for fin åttitallsstemning og -lydspor.

For å runde av: "Stranger Things" har noen solide øyeblikk, noen uengasjerende og/eller irriterende partier, noen fete karakterer og noen som gir meg gnagsår. Sesongen oppsummert med tre ord: forsovet grei nok. Tror ikke jeg gidder å se sesong to.

/RANT

User avatar

Ivers
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 12 Dec 2010, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ivers »

Mye enig i hva du sier, men jeg digget Goonies viben. Det var et godt avbrekk til den ellers mer seriøse tonen.
Det jeg vil trekke frem er skuespillerprestasjonen til Millie Bobby Brown (11). Ikke noe annet enn helt fantastisk.
Big McLargehuge

User avatar

dauinghorn
Rocker
Rocker
Posts: 1329
Joined: 04 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by dauinghorn »

Ser Stranger Things nå, ferdig med episode 4. Jeg digger det hardt! Sjelden jeg blir revet med av serier for tida...

User avatar

Wraith
Rocker
Rocker
Posts: 874
Joined: 03 Feb 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Wraith »

Har kommet meg til sesong 4 av "Sons of Anarchy". En av de feteste seriene jeg har sett. Dog er det nok en sånn serie der hovedpersonen (Jax) er den minst underholdende / interessante. Clay og Gemma er stjernene for mitt vedkommende sammen med resten av SAMCRO-gutta og broderskapet der. Pluss for at alle FBI / ATF-agenter så langt har blitt fremstilt som totalt usympatiske rasshøl. Herlig serie.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

dauinghorn wrote:Ser Stranger Things nå, ferdig med episode 4. Jeg digger det hardt! Sjelden jeg blir revet med av serier for tida...
Samme her. Synes det var et friskt pust oppi alle superheltseriene og blodseriøse dramaene som går for tida. Synd det bare var åtte episoder. Får håpe de klarer å opprettholde kvaliteten i sesong 2.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Stranger Things er helt sjef. Akkurat ferdig, og savnet er stort. j****g bra casting, spesielt guttene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Aspergers Inc. wrote:Da var jeg ferdig med "Stranger Things", og jeg må si at jeg stiller meg litt mjeeeh til all hypen. Likte premisset og historien godt, men en rekke irritasjonsmomenter ødela helhetsinntrykket. Noe svakt manus til tider; akket meg gjentatte ganger over dialog og hvordan karakterene reagerte på ting. HATET han tjukke ungen som scchhhhh-et og skulle være så f******a høylydt og dramatisk/"morsom" hele tiden, og den konstant storøyde mora som Winona (over(?))spilte var utrolig slitsom. Og så det j***a romvesenfjeset til Nancy Wheeler da..! Steve, du klarer bedre enn det der.

11 var fet, Hopper og alt med Upside Down-verdenen likeså, og jeg hadde lett gifta meg med mora til Nancy og Mike. Pluss for fin åttitallsstemning og -lydspor.

For å runde av: "Stranger Things" har noen solide øyeblikk, noen uengasjerende og/eller irriterende partier, noen fete karakterer og noen som gir meg gnagsår. Sesongen oppsummert med tre ord: forsovet grei nok. Tror ikke jeg gidder å se sesong to.

/RANT
Enig ang Winona Ryder, hun overspiller, men kidden uten tenner er jo konge.


Sent from my iPhone using Tapatalk


where frost reign
Poser
Poser
Posts: 458
Joined: 10 Feb 2014, 18:31
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 37

Post by where frost reign »

-------- iZombie -------------

Er dette en app?

Signerer heller på STRANGER THINGS. Goonies worship.

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Digga Stranger Things som fy, synd det ikke var flere episoder. Likte kidsa, særlig han lespe-Per og selvsagt 11. Knallfet stemning og musikk. Plotholes og uforklarte ting javel, men hvilken åttitallsfilm har ikke det? Dette er jo en tribute til alt det feteste på åttitallet, og en gullgruve av referanser og nostalgi for oss som vokste opp da. Mer!

Begynte på The Strain i mangel av noe å se på. Forsåvidt greit nok, selv om klisjeene står i kø. Får se hvor lenge jeg holder ut.
Image

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Ser på Banshee om dagen, jeg. Kul serie. Halvveis i sesong 2 nå.
Image

User avatar

Mordekai
Po
Po
Posts: 197
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Location: Tigerstaden
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordekai »

Ble anbefalt Stranger Things med lovord som at den hadde "stemning som i Twin Peaks".

Lol, kul nok serie, men Lynchen? Itte på vilkår som JB pleier å si.
Det er forskjell på å HØRE på metal, og å VÆRE metal.

Salt i såret gir ro i sjelen.

Image

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Saklig å si at Stranger Things har en Twin Peaks-aktig atmosfære. Nesten så jeg blir provosert.

Locked Previous topicNext topic