Welcome to Rock Forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Prague Death Mass III

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Prague Death Mass III

Post by MARDVK »

Noe å gjøre rundt hvert et hjørne, bare å rusle rundt i sentrum så blir det bra. Noe stive priser på antikvitetssjappene i sentrum men de har masse nazi-stasj for de som er gira på sånt. :D
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

mmel
Beliebe
Beliebe
Mood:

Post by mmel »

Jeg skal på Prague Castle! ... og Sedlec! Gleder meg like mye til dette som til selve festivalen :D

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Morkenstubbe »

Fant en del ting å gjøre..:
-Nuclear Bunker Museum
-The Thief´s Arm at Kostel Sv.Jakuba Vetsiho
-Speculum Alchemiae
-Magic Cave
-Strahov Monastery
-The Museum of Alchemists and Magicians of Old Prague
-Bohnicky Hrbitov Cemetery
-Prague Astronomical Clock
&
Hrdlicka Museum of Anthropology

Ikke alt virker like fett..men dog noe å prøve seg på..
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

Someone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Someone »

Du har et par andre ting der og som:

- Torture Museum (er vel et par av de)
- KGB Museum
- Øl Museum (sikkert opptil flere)

Foss
Poser
Poser
Mood:

Post by Foss »

Morkenstubbe wrote:Noen forslag til hva man bør se/utforske på dagtid i praha ( bortsett fra å drekke, ete og reise til kutna hora)?
Du skal stikke bort i det jødiske området og spise på resturant. Spiste noe som het "the rabbis pockets" sist der.

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

Morkenstubbe wrote:Fant en del ting å gjøre..:

-Speculum Alchemiae
Image Det hørtes jo interessant ut.

linjestøy
Belieber
Belieber
Mood:

Post by linjestøy »

Tror ikke jeg har sett Archgoat bedre? Stemninga, lyden, låtene, alt funka.

Darvaza gav absolutt mersmak.

Kosa meg maks under Profanatica, Slidhr og Irkallian Oracle. Digg med rett frem og rask BM fra Whoredom Rife, men det satt ikke helt?

Occultation var herlig hver gang jeg klarte å bare fokusere på gitaren til mr. Negative plane. Den lyden og stilen, life goals.

Lurer på når jeg skal gi opp troen på bra lyd for Misthyrming, men er vel et hakk nærmere nå? Sinmara led litt samme skjebne denne helga, men låtene deres gjør seg live.

Dark Sonority hadde alt for kort sett! Og førstesangen låt spinkel der jeg sto (muligens fordi de gikk på etter Archgoat?). Men de spilte f******a så da er alt tilgitt.

Voldsomt mye bra!

Nyforelska i Praha, for en herlig by! Rusla gatelangs og nøyt arkitekturen og kirkene igjen, det var godt for kropp og sjel. Stakk innom Museum of man, anbefales. Perfekt helg :)

Azazel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Azazel »

Man skal visst være fornøyd hvis Dark Sonority spiller lengere enn 40 minutter.

Okultista
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Okultista »

Planen var å spille hyll seier golgata, men det måtte utgå pga tid. Vi spilte djevelpakt, så evt. syting om hva som helst gjøres ved nærmeste E6 iført bind over øynene.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Hahaha!

Whoredom Rife sleit med lyden ja, de hørte rett og slett ingenting på scena. Veldig synd, men synes de dro det bra i land okkesom og folk virka fornøyde alt i alt!
Image

Okultista
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Okultista »

Byåsenmafian leverte godt, selv om lyden var så som så. Totalt ælsk.

Azazel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Azazel »

Vet dere om det ble gjort noen opptak av konserten? Skulle gjerne likt å sett Djevelpakt live. Sinnsykt fet at den ble spilt.

linjestøy
Belieber
Belieber
Mood:

Post by linjestøy »

MARDVK wrote:Hahaha!

Whoredom Rife sleit med lyden ja, de hørte rett og slett ingenting på scena. Veldig synd, men synes de dro det bra i land okkesom og folk virka fornøyde alt i alt!
s**t, såpass! Enda mer imponert nå. Ser frem til ny sjanse på Krater :)

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Morkenstubbe »

Meget bra tur! Meget varmt i Praha disse dagene...
Fikk reist litt rundt i byen denne gangen.. takker for følget Voidhanger og ehh..Flo + hu tyske dama.

Fikk ikke dratt på Nuclear Bunker Museum fordi de kun hadde bad timing av omvisning, og bestilling av time mas..
Unner alle en tur til "Magic Cave"...haha.. for de som røyker hurra tobakk vil jeg anbefale og ta det med.. haha... Fantastisk vås..
The Museum of Alchemists and Magicians of Old Prague var stengt for oppussing frem til 2017. Kanskje like greit.
Bohnicky Hrbitov Cemetery var faktisk en meget fet tur! Ble litt skogstur av det..haha.. og måtte rett og slett hoppe over muren til denne forlatte gravgården. Tydelig en del monumenter og andre ting som er stjålet/tydelig spor etter hærverk fra/på stedet.
Kult å se ruiner og graver som var helt gjengrodd..Bra stemning der.. Det hadde blitt smurt inn avføring på et stort trekors der i kirke ruinene. Tydelig andre som hadde hvert der før oss.. Ble forfulgt da vi skulle tilbake igjen.. satt i bilen og kjørte sakte bak oss..haha..
Fikk sett litt andre deler av Praha, og ikke bare turist stedene og gamle byen.. tydeligvis ikke så fantastisk arkitektur der!
Skulle gå innom Prague Astronomical Clock, men glemte det av.
Fikk titta på ST.Vitus katedralen også.. for et fantastisk flott makkverk.. Mye deilige statuetter, arkitektur og stukkaturer..

Av alle banda så jeg faktisk bare disse #-o
PROFANATICA (USA): Aldri sett før, så var meget trivelig. Herlig stemning.. akkurat slik jeg forventet dem..
DARK SONORITY (Norway): Slemmeste!
ARCHGOAT (Finland): Alltid bra, men var surr med lyden på slutten som resulterte i en sang mindre virket det som.
WHOREDOM RIFE (Norway): j****g fett live.. blir en glede å sette seg nærmere inn i musikken på LP format, før jeg ser de igjen neste gang.
20:11 (Czechoslovakia): Ga meg pent lite egentlig..
DARVAZA (Norway/Italy): Fikk gåsehud av å høre enkelte av disse låtene!!

Ellers var jeg vel innom ABSU (USA) og IRKALLIAN ORACLE (Sweden), men orka ikke se alt..

Angrer på at jeg ikke fikk sett OCCULTATION (USA) og SHEOL (UK).. jaja..

Bra festival, billig øl & sprit, fett lokale.. Fikk kjøpt samtlige plater via Audun som vi pressa fremst i køen under Terratur Possesion/Ole standen.. haha.. Han ble kalt den verste kunden..haha.. skulle ha trippelt opp av ditt og dobbelt av datt.. ble ett stykke regning som ikke passet seg i alt stresset..

Hørte rykter om menneskeblod som ble sprutet fra scenen og ut over folket...? haha.. lukter sikkert ikke som griseglede. :-D

Kommer tilbake ved en senere anledning.

Regner med Void har flere bilder fra Kirkegården..
Her er bajsecration:
[media]http://vid160.photobucket.com/albums/t1 ... qy8qde.mp4[/media]
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

Voidhanger
Poser
Poser
Mood:

Post by Voidhanger »

Veldig bra tur ja! Bra følge. Kom meg opp til hotellfrukosten kvar dag, og fått mykje ut av dagane som turist. Ante ikkje kva eg skulle forvente av Profanatica, så det var særs hyggeleg å sjå at det var j****g bra. Elles var Dark Sonority, Darvaza, Occultation, Slidhr, Sinmara, Whoredom Rife og Archgoat bra.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Topic author
Olavr
Poser
Poser
Mood:

Post by Olavr »

Merker man har gått glipp av en heftig tur, gitt.

Okultista
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Okultista »

Det menneskeblodet er noe av det jævligste jeg har luktet noensinne.

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Medicinmannen »

Hva skjedde?
Purity comes when death is all.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Archgoat fikk menneskeblod som de helte over seg, vokalisten spydde som f**n, men bandet leverte i hue og rævva, j***a bra gig. De klarte jo også å kaste ut resten av blodet over publikum, HAHA! Det tipper jeg var stas. Glad jeg sto bak scena, haha.
Image

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Medicinmannen »

Haha, høres nydelig ut. Klarer ikke forestille meg hvordan gammelt menneskeblod lukter, men tipper det lukter ganske j****g. Noen som hadde rana en blodbank?
Purity comes when death is all.

Locked Previous topicNext topic