[TerraturPossessions] NEWS NEWS NEWS NEWS
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
[TerraturPossessions] NEWS NEWS NEWS NEWS
(artwork by SeventhBell design)
NEW MERCH AND HUGE DISTRO UPDATE!
New Terratur Possessions merch, Whoredom Rife merch and tons of both new and old distro items from Noevdia, Floga Records, Dark Descent Records, Van Records, Iron Bonehead, Ætergap, Northern Heritage, Vanagandr and many more has been added to the shop!
NEW SIGNING: DEUS MORTEM!
DEUS MORTEM - Emanations Of The Black Light LP
Mayhemic, eerie and furious Black Metal from Poland. Intricate, yet true to the older roots within the genre with nods to Bathory, Dissection, Aura Noir and ZyklonB.
As stunning as this debut album is, for unknown reasons Deus Mortem still remains hidden within the underground.
It's time to change that.
DEUS MORTEM - Demons of Matter and the Shells of the Dead 12"MLP
'Demons Of Matter And The Shells Of The Dead' continues where 'Emanations Of The Black Light' left off - strong and powerful, obscure and furious, yet intelligently composed and brilliantly executed.
It's safe to say they continue in the same vein as before, but with updated soundscape that fits naturally with their new material.
TERRATUR POSSESSIONS INFERNO FESTIVAL!
Deus Mortem, Whoredom Rife, Slidhr and Darvaza will annihilate Oslo next year!
CLOSED FOR CHRISTMAS!
-Due to Christmas and the madness that ensues(delayed parcels, missing parcels, enormous lines etc) Terratur Possessions will be closed between December 15th and January 5th
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
Sendte avgårde en etterlengtet bestilling nå, en del huller å tette gitt.
Tar du inn de nye Kuunpalvelus utgivelsene? Tenker spesielt på de nye Vordr sjuerene som må i hus.
Tar du inn de nye Kuunpalvelus utgivelsene? Tenker spesielt på de nye Vordr sjuerene som må i hus.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Såklart! De bør være i hus neste uke og da kommer det en liten oppdatering til med snacks.Goatblessed necropenis wrote:Sendte avgårde en etterlengtet bestilling nå, en del huller å tette gitt.
Får du inn de tapene og? Ellers er timingen upåklagelig med desemberlønna rett rundt hjørnet!
Cénotaphe (FR) "La Larve Exulte" -tape 6.50EUR NEW
(***-2016-Kuunpalvelus)
Black metal.
Elemental (FI) "When Death Comes Everything Moves" -tape 6.50EUR NEW
(***-2016-Kuunpalvelus)
Elemental black metal.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Ja de sender meg automatisk alt de gir ut så null stress. Ny oppdatering imorra eller mandag, og som nevnt tidligere holder jeg stengt fra 15 Desember! Bare så folk er obs på det.
-
- Poser
- Mood:
Aye, bestilt. Vordr er obligatorisk, alt er knusefett og den Elemental tapen virker også j****g kul. Håper jeg "rakk" disse titlene da? Hvilke titler er det som ble revet bort?MARDVK wrote:La inn en liten oppdatering nå og jaggu ble ikke flere av titlene revet bort innen 10 minutter. Du får kjappa på Necropænis.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
Ble nysgjerrig sjæl aasGoatblessed necropenis wrote:Aye, bestilt. Vordr er obligatorisk, alt er knusefett og den Elemental tapen virker også j****g kul. Håper jeg "rakk" disse titlene da? Hvilke titler er det som ble revet bort?MARDVK wrote:La inn en liten oppdatering nå og jaggu ble ikke flere av titlene revet bort innen 10 minutter. Du får kjappa på Necropænis.
-
- Poser
- Mood:
Lurer også på hva jeg misset. Fikk hvertfall røsket med meg en del finsk snacks. Pluss Rebirth Of Nefast, hadde ikke hørt om bandet før, men demoen høres veldig lovende ut.
Ja, den demoen er ganske forut for sin tid mht riffinga. Spliten med Slidhr er også j****g bra.Leper Lord wrote:Lurer også på hva jeg misset. Fikk hvertfall røsket med meg en del finsk snacks. Pluss Rebirth Of Nefast, hadde ikke hørt om bandet før, men demoen høres veldig lovende ut.
Ellers ingen overraskelse at den Elemental-tapen er bra. Ca alt Rauta tar i er gull.
-
- Poser
- Mood:
Enig, har fortsatt et bittelite håp om noe mer fra Karmic Void (beste kassetten i hele Terratur katalogen?). Ellers sliter jeg litt med Circle Of Ouroborus. Noe er bra, men ikke alt er gull :--D
-
- Poser
- Mood:
Rebirth of Nefast tapen er spinnvill.Leper Lord wrote:Lurer også på hva jeg misset. Fikk hvertfall røsket med meg en del finsk snacks. Pluss Rebirth Of Nefast, hadde ikke hørt om bandet før, men demoen høres veldig lovende ut.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Ser nå jeg skrev det litt kronglete. Alle utgivelsene ble nærmest revet bort med det samme, dvs kun én kopi igjen av enkelte titler.
Men forøvrig missa dere jo alle Altar Stomper som er et Death Metal band med Rauta, tror jeg. Han er iallefall involvert.
Men forøvrig missa dere jo alle Altar Stomper som er et Death Metal band med Rauta, tror jeg. Han er iallefall involvert.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Jepp, anbefales! Ny fullengder ute snart også, den bør sjekkes ut. j****g bra.Goatblessed necropenis wrote:Rebirth of Nefast tapen er spinnvill.Leper Lord wrote:Lurer også på hva jeg misset. Fikk hvertfall røsket med meg en del finsk snacks. Pluss Rebirth Of Nefast, hadde ikke hørt om bandet før, men demoen høres veldig lovende ut.
-
- Poser
- Mood:
Ser ut som jeg handlet dobbelt opp av Elemental kassetten ved en feil, om noen misset den er det bare å gi beskjed.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
DEUS MORTEM LP's will be released at their gig at this years INFERNO FESTIVAL. For the late bloomers out there; Terratur Possessions will have a label night in Oslo, April 12th, featuring Deus Mortem, Whoredom Rife, Slidhr and Darvaza. All limited color versions of these two releases will be sold at this event! BE THERE!
Released in conspiracy with Malignant Voices Records!
Both the debut and the new EP will be available at the same time.