Hva logikk angÄr er vel dette egentlig sirkelargumentasjon - jeg forklarte jo nettopp ganske grundig hvorfor jeg ikke var enig i premisset ditt.slakt wrote:Det er vel ganske logisk?!
Kampsport, spoilers!
Re: Kampsport, spoilers!
Det er ikke et spÞrsmÄl om det. Lawler vant kampen, om du ikke fikk det med deg. Slutt Ä dvele, nÞrds. Rematchen blir fet.Onkel Ond wrote:Alle er vel enig i at Lawler vant runde 2 og 5 mens Condit vant 1 og 4, sÄ spÞrmÄlet blir jo om Lawler hadde nok harde til Ä trumfe Condits hÞyere antall strikes i 3. runde..
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Morsomt for Cruz, og jeg hadde han som vinner, men igjen utrolig jevn fight som kunne gÄtt begge veier. Tj hentet seg inn pÄ slutten etter Ä ha sett ut som Rousey mot Holm periodevis.
Ble litt under to timer pÄ Þyet i forkant, sikkert greit at jeg hverken er kirurg eller pilot.
Ble litt under to timer pÄ Þyet i forkant, sikkert greit at jeg hverken er kirurg eller pilot.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
Morsomt at Cruz er tilbake igjen! Og Joe Rogan, som er medeier av Onnit som promoterer TJ Dillashaw fÄr pes fra TJ for Ä favorisere Cruz i kommenteringa - stor lol!
UFC star TJ Dillashaw has accused commentator Joe Rogan of favouring his opponent after he called the bantamweight's title bout against Dominick Cruz on Sunday.
Dillashaw lost the fight for the 135-pound championship in a controversial split decision, with plenty divided on who should have been crowned victor. Having lost his title, the former champion posted a message on Instagram after watching the fight back, and he didnât have many kind words to say about Roganâs commentary.
âJoe Rogan might need to go back and watch it again to hear how biased he was commentating, I agree with you it was a good close fight but think you picked Cruz before the fight started,â said the former champion.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Gameplans, Holm var ikke sÄ overlegen nÄr det ikke var en okse i ubalanse pÄ motsatt side. Noe creepy med de "slagene" i lÞse lufta fÞr hun sovnet, men sÄ heldigvis ok ut etterpÄ.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
One step too far Conor, morsomt Ä se Dana og ene Fertittaen krangle Äpenlyst etterpÄ, ingen god kveld for UFCs hypemaskineri.
Har mistet noe av sansen for Conor med all yappingen og Pee Wee Herman-dressene, men han tok tapet som en mann.
Har mistet noe av sansen for Conor med all yappingen og Pee Wee Herman-dressene, men han tok tapet som en mann.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Litt lort kvalitet, men:snokslam wrote:Noen som skal se pÄ imorra natt? Blir viltsnokslam wrote:DET var fett Ä se!linjestÞy wrote:Holy crap! Emil Meek knocka Palhares! ...og redda knÊrne <3
Digitus Impudicus!
-
- Belieber
- Mood: