Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Nyheter og anbefalinger.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

drgz
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nyheter og anbefalinger.

Post by drgz »

Leper Lord wrote:Jævelig kul den skiva, noe av det beste fra i år på metalfronten, skikkelig skranglete og fin. Kommer mye kult på GoatowaRex labelen for tiden. Slutet LPen, SoL repress og nå Obskuritatem om ikke så lenge. Problemet er at mye blir presset i alt for små opplag. Vet at det er mange som venter på Obskuritatem og det kommer bare 100 av den... Unødvendig
Ja, har blitt en del bestillinger der dette året. Og mer skal det bli, fikk høre om noe av det som kommer neste år - j****g mye bra. Venter på en pakke derfra nå, men virker som at postsystemet er helt på trynet når det gjelder pakker fra utenfor Europa om dagen. Alt jeg har bestilt fra USA/Asia de siste to månedene har tatt evigheter (og tar fortsatt evigheter siden flere av pakkene ikke har kommet enda), mens pakker fra IBP/DBT osv kommer raskere enn raskt. :doh: :think:

Leper Lord
Poser
Poser
Mood:

Post by Leper Lord »

Nice, er spent på hva som kommer. Har alltid tatt ekstremt lang tid å bestille ting fra den labelen, omtrent eneste jeg kjøper fra som ikke er i europa. USA og Canada har blitt helt uaktuelt med de spinnville fraktprisene.

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

Leper Lord wrote:USA og Canada har blitt helt uaktuelt med de spinnville fraktprisene.
Det sier jeg også hver gang jeg vurderer noe, men så dukker det opp et eller annet jeg må ha som ikke er å finne andre steder. Story of my life, osv.

Foss
Poser
Poser
Mood:

Post by Foss »

Veldig kul label ja! Irriterer meg også over kun 100 x pressinger. j****g irriterende å misse ut noe fordi man ikke er på nett hele tida, håper han begynner å presse litt større opplag. Har også gitt opp å være fornuftig med bestillinger når det er ting som kan forsvinne fort, har altfor lite is i magen til å vente på at en lp/tape eller noe i minimalt opplag skal være i en europeisk distro i 10 minutter.

Og takk for tilbudet Drgz, men den lpen har jeg heldigvis.

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

BLOOD TYRANT (NL) - Aristocracy of Twilight
Image

[bandcamp]3416934569[/bandcamp]

Ute på Iron Bonehead. 300x vinyl (150x rød, 150x sort). Noko for deg, .

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

TCHORNOBOG - Tchornobog
Image

[bandcamp]3102598617[/bandcamp]
All instruments, concepts, and vocals composed by Markov Soroka.
Percussion & acoustic drums executed by Magnús Skúlason of Svartidauði.

Recorded at Studio Emissary by Stephen Lockhart in Reykjavik, Iceland, 2015.

To be released as a triple assault on LP and CD via Fallen Empire Records, Invictus Productions, and Dark Descent Records.

Foss
Poser
Poser
Mood:

Post by Foss »

Foss wrote: Og takk for tilbudet Drgz, men den lpen har jeg heldigvis.
Ahh, ordna seg med den nye skiva også.

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

Foss wrote:
Foss wrote: Og takk for tilbudet Drgz, men den lpen har jeg heldigvis.
Ahh, ordna seg med den nye skiva også.
Bra! Måtte du ut med mye? Eller fant du en distro som fortsatt hadde?

Foss
Poser
Poser
Mood:

Post by Foss »

Labelen fant et par eks liggende rundt, så da ordna det seg ganske bra. Obskuritatem plata er ute i dag og, så det blir ei flott pakke.

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

Foss wrote:Labelen fant et par eks liggende rundt, så da ordna det seg ganske bra. Obskuritatem plata er ute i dag og, så det blir ei flott pakke.
Høres ikke dumt ut. Tok en sjanse på den Obskuritatem-plata nå. Ikke helt overbevist over de tre låtene som er på tapen, men så er det jo fem til på vinylen, så kanskje kanskje.

Foss
Poser
Poser
Mood:

Post by Foss »

Den stilen der funker ofte best på fysisk format synes jeg, så satser på at det blir bra. Skulle helst hatt tape da!

dauinghorn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by dauinghorn »

Welhaven
Poser
Poser
Mood:

Post by Welhaven »

Morbid Angel:
"We have all the drums recorded for the new record, performed by Scott Fuller from Annihilated, and will soon start on the guitars, vocals and bass. It has been awesome working with Erik Rutan and Mana Studios. We have a really cool collection of new material".
<b>Exeloume på Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

Leper Lord
Poser
Poser
Mood:

Post by Leper Lord »

dauinghorn wrote:Ny Goatmoon snart også.

https://werewolfrecords.bandcamp.com/al ... la-polaris
Ser Goatmoon får mye hyll på nwn forumet, men skjønner ikke helt greia. Kult nok, men synes ikke det er så fantastisk bra som mange skal ha det til. Synes vokalisten er så jalla

Sånn når vi er inne på Finland, tre nye sjure ute på Kuunpalvelus. Keres, Venus Star og Asymmetry, handles blindt..

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

URZEIT (US) - Anmoksha
Image

[bandcamp]1039528722[/bandcamp]

Kom ut i fjor høst, selvutgitt av bandet. Bare sett en distro i Europa som har hatt den inne, og de er selvsagt utsolgt så noen må ta ansvar. :x

, jeg, og et par til kan sikkert garantere at det blir innkjøp av LP om noen tar den inn. 8)

TheUnborn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by TheUnborn »

drgz wrote:URZEIT (US) - Anmoksha
Image

Kom ut i fjor høst, selvutgitt av bandet. Bare sett en distro i Europa som har hatt den inne, og de er selvsagt utsolgt så noen må ta ansvar. :x

, jeg, og et par til kan sikkert garantere at det blir innkjøp av LP om noen tar den inn. 8)
Har en bunke på vei inn nå.
Hehe, kosta flesk, så det er lov å håpe at noen er interessert her til lands, ja!

Takker forøvrig for tips, Urzeit låt j****g bra.
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.

Böh!
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Böh! »

Skal hjelpe deg, eg! : )
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

drgz
Rocker
Rocker
Mood:

Post by drgz »

Knallers! Legg en til side når du har mottatt, uaktuelt at andre stikker av med alle eks du får inn! :ø

Siden nevner Uškumgallu, så kan det nevnes at debuten deres kommer ut på LP om ikke for lenge og at labelet jobber med å finne distroer i Europa om dagen, så hint-hint, hint-hint, hint-hint. ;)

Topic author
sumostig
Rocker
Rocker
Mood:

Post by sumostig »

Urzeit er veldig bra, som alle de andre bandene R og M fra Ash Borer tar del i sammen. Triumvir Foul, Serum Dreg og Uškumgallu er også helt topp.

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Morkenstubbe »

TheUnborn wrote:
drgz wrote:URZEIT (US) - Anmoksha
Image

Har en bunke på vei inn nå.
Hehe, kosta flesk, så det er lov å håpe at noen er interessert her til lands, ja!

Takker forøvrig for tips, Urzeit låt j****g bra.
Klar for evig varende asyl for denne LPen.. (har ikke betalt for dungeon synth skiva enda heller).
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

Locked Previous topicNext topic