Welcome to Rock Forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

TV-serier

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Lugubriel
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TV-serier

Post by Lugubriel »

ConnorMcCloud wrote:Taboo m Tom Hardy. Sett tre episoder, men får ikke helt taket på denne.
Jeg liker'n!
Likte OA temmelig godt og.
Ser Parks And Rec. nå. Som en koselig, mer familievennlig versjon av The Office.
Westworld har jeg ennå ikke fullført, den fikk ikke jeg helt taket på gitt. Men skal se ferdig sesongen. En dag.
Også ser jeg Valkyrien. haha.

Planlegger å se opp igjen Johan Falk nå som jeg har sett de tre filmene som kom før. Livvaktene, den eneste jeg hadde sett før, var jaggu dårligere enn jeg huska. Ellers er serien ekstremt mye bedre enn de filmene. Faktisk noe av det beste fra Skandinavia noensinne. Apropos Johan Falk, noen som har sett Arne Dahl? Ser litt ut som noe i samme sjanger, men regner ikke med det holder samme nivå.

Gleder meg maks til TP og Stranger Things. Synd med Bloodline.
Image

Lugubriel
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Lugubriel »

ConnorMcCloud wrote:Unsere mütter unsere väter anbefales Lugubriel.
Noe sted man kan se den på nett?
Image

ConnorMcCloud
Poser
Poser
Mood:

Post by ConnorMcCloud »

Den lå ihvertfall på Netflix en stund. Mulig den er der enda. Siste episode av Taboo løftet serien opp betraktelig. Mer dynamikk, skuespill og handling. Foto og stemning er jo bra ifra før. Har trua videre nå hvis dette vedvarer,

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

ConnorMcCloud wrote:Den lå ihvertfall på Netflix en stund. Mulig den er der enda. Siste episode av Taboo løftet serien opp betraktelig. Mer dynamikk, skuespill og handling. Foto og stemning er jo bra ifra før. Har trua videre nå hvis dette vedvarer,
Stemning og foto er topp, men jeg må si det har stagnert litt. God underholdning, men jeg begynner å bli litt lei av at Tom Hardy bare går rundt og ser fet ut.

Noen som har fått med seg Valkyrien? Det må være noe av det dårligste nrk har produsert. Mammon nivå, minst! Det begynte imidlertid helt greit, men det raknet fort.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Medicinmannen »

Nettopp ferdig med The Leftovers. f**n så j****g mørkt og bra. Ble siked da jeg fant ut at det kommer en sesong til.
Purity comes when death is all.

sumostig
Rocker
Rocker
Mood:

Post by sumostig »

Vorax wrote:Stemning og foto er topp, men jeg må si det har stagnert litt. God underholdning, men jeg begynner å bli litt lei av at Tom Hardy bare går rundt og ser fet ut.
Tom Hardy er så tøff at det burde være mer enn nok for å glede enhver mann. For en fyr!

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

sumostig wrote:
Vorax wrote:Stemning og foto er topp, men jeg må si det har stagnert litt. God underholdning, men jeg begynner å bli litt lei av at Tom Hardy bare går rundt og ser fet ut.
Tom Hardy er så tøff at det burde være mer enn nok for å glede enhver mann. For en fyr!
Joda, jeg liker Hardy, men dette er en serie som starter som en sterk 9'er og det gir massive forventninger før hver episode. Jeg syns ikke fremdriften er på topp, men nå har jeg ikke sett hele epoisode 5 enda.

Wraith
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Wraith »

Meldt meg på Amazon Video:

Vikings

Helt grei. Mangler ett eller annet. Noen som har sett den som kan enten bekrefte eller avkrefte at den tar seg opp etter S1?

Lucifer

Glattpolert møkk med en britisk Lucifer i LA, som nattklubbeier/politietterforsker som bruker sine evner til å styre andre med telepati til å ha mest mulig sex. Får "iZombie" til å fremstå som stor kunst.

Fear the Walking Dead

Noget tregere ut av startgropa enn TWD, men en helt kurant skildring om starten på epidemien.

Skal begynne på "Sneaky Pete" og "The Man in the High Castle" etterhvert
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

Er det ingen som har fått med seg Valkyrien? Der har vi virkelig en ny bunnotering fra NRK.

dauinghorn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by dauinghorn »

Fans av Louie bør sjekke ut Better Things. Veldig bra!

Lugubriel
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Lugubriel »

dauinghorn wrote:Fans av Louie bør sjekke ut Better Things. Veldig bra!
Ikke i nærheten av Louie-nivå, men Better Things er veldig bra ja.

Har for øvrig begynt å se opp Louie og The Killing i mangel av bra nye serier.
Image

skadesk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by skadesk »

OA kan anbefales (http://www.imdb.com/title/tt4635282/?ref_=nv_sr_1), Westworld syns jeg hittil ikke noe om (langdryg start, sovnet etter to episoder).

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

Wraith wrote:Meldt meg på Amazon Video:

Vikings

Helt grei. Mangler ett eller annet. Noen som har sett den som kan enten bekrefte eller avkrefte at den tar seg opp etter S1?

Lucifer

Glattpolert møkk med en britisk Lucifer i LA, som nattklubbeier/politietterforsker som bruker sine evner til å styre andre med telepati til å ha mest mulig sex. Får "iZombie" til å fremstå som stor kunst.

Fear the Walking Dead

Noget tregere ut av startgropa enn TWD, men en helt kurant skildring om starten på epidemien.

Begynte på Vikings for noen uker siden og det gikk ca en halv sesong før jeg fikk "må se" følelsen. Det er ikke alt som er like bra, men stort sett topp underholdning.

Wraith
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Wraith »

Vorax wrote:

Vikings

Lucifer

Fear the Walking Dead

Begynte på Vikings for noen uker siden og det gikk ca en halv sesong før jeg fikk "må se" følelsen. Det er ikke alt som er like bra, men stort sett topp underholdning.
Enig. Tok seg kraftig opp etter at Haraldson og lille trille røk ut.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.

Gorgar
Poser
Poser
Mood:

Post by Gorgar »

Ser på Presten med Bjarte Tjøstheim. Det er min humor.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

Leif
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Leif »

Medicinmannen wrote:Dritbra serie, rett og slett. En av mine favoritter.
Siste episode av Six Feet Under må vel være en av tidenes serieavslutninger.

Foss
Poser
Poser
Mood:

Post by Foss »

Vorax wrote:Er det ingen som har fått med seg Valkyrien? Der har vi virkelig en ny bunnotering fra NRK.
Den scenen hvor Sven Nordin sover full og naken sammen med komakona si ass.. I gamle dager var det en film som het brent av frost hvor en dame lå og åla seg med dau fisk i båt som var max ille. Denne serien er muligens neste generasjons ultrasøppel? Digger den seriøse voiceoveren og bildecollagene når foruminnleggene til Leif skrives. Grillkongen lefler ikke med dommedag.

Mr.Gumble
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Mr.Gumble »

Synes "Valkyrien" var god underholdning jeg... :P
Men Sneaky Pete er det beste jeg har sett på laaaaang tid, sammen med "The Expanse" som muligens er det beste fra Syfy noensinne.
"The Product Is Sold, The Memory Fades"

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

Wraith wrote:
Vorax wrote:

Vikings

Lucifer

Fear the Walking Dead

Enig. Tok seg kraftig opp etter at Haraldson og lille trille røk ut.
Ferdig med sesong tre av Vikings nå og jeg begynner å bli veldig lei...

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

Lugubriel wrote:
ConnorMcCloud wrote:Taboo m Tom Hardy. Sett tre episoder, men får ikke helt taket på denne.
Jeg liker'n!
Likte OA temmelig godt og.
Ser Parks And Rec. nå. Som en koselig, mer familievennlig versjon av The Office.
Westworld har jeg ennå ikke fullført, den fikk ikke jeg helt taket på gitt. Men skal se ferdig sesongen. En dag.
Også ser jeg Valkyrien. haha.

Planlegger å se opp igjen Johan Falk nå som jeg har sett de tre filmene som kom før. Livvaktene, den eneste jeg hadde sett før, var jaggu dårligere enn jeg huska. Ellers er serien ekstremt mye bedre enn de filmene. Faktisk noe av det beste fra Skandinavia noensinne. Apropos Johan Falk, noen som har sett Arne Dahl? Ser litt ut som noe i samme sjanger, men regner ikke med det holder samme nivå.

Gleder meg maks til TP og Stranger Things. Synd med Bloodline.
Jeg har sett fire episoder av Johan Falk på netflix nå. De to første var veldig bra, men episode 3 og 4 er rett og slett dårlige. Håper det tar seg opp.

Locked Previous topicNext topic