[Terratur Possessions] Whoredom Rife - Dommedagskvad
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
[Terratur Possessions] Whoredom Rife - Dommedagskvad
The upcoming debut full-length 'Dommedagskvad' from Whoredom Rife will be available mid May, not mid April as previously announced. Here's a second track while you wait:
In 13 days we enter Parkteateret Scene at INFERNO METAL FESTIVAL NORWAY at the Terratur Possessions event. Be there.
Thanks to Jose Gabriel Alegría Sabogal for the art and to Kontamination Design for elegantly putting it all together.
Feel free to share.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
Et merkelig valg av cover for et band med såpass sterk norrøn tematikk i tekstene sine. Nye låta var fet.
Du synes altså døden og offerlammet er et merkelig cover? Norrønt? Det at de har en låt om Odin og greier betyr vel ikke at alt er norrønt. Ut fra titlene på det nye albumet, finner jeg intet norrønt. Det er mer rettet inn mot den herlige kristendommen og greier, uten at jeg har lest tekstene.ConnorMcCloud wrote:Et merkelig valg av cover for et band med såpass sterk norrøn tematikk i tekstene sine. Nye låta var fet.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Korrekt, dette er ikke et "norrønt viking mjød og rustning"-band, artwork er basert på undergang/dommedag og da er det ikke kun Norge som svies av, fåråsiesån.RKKB wrote:Du synes altså døden og offerlammet er et merkelig cover? Norrønt? Det at de har en låt om Odin og greier betyr vel ikke at alt er norrønt. Ut fra titlene på det nye albumet, finner jeg intet norrønt. Det er mer rettet inn mot den herlige kristendommen og greier, uten at jeg har lest tekstene.ConnorMcCloud wrote:Et merkelig valg av cover for et band med såpass sterk norrøn tematikk i tekstene sine. Nye låta var fet.
Når det er sagt blir neste artwork litt mer fokusert på det nordiske!
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
.:BANDCAMP INFO:.
WHOREDOM RIFE - 'Dommedagskvad' Deluxe LP/DigiCD available on physical formats June 10th!
...but the album can already be listened to and purchased through BandCamp as we speak! All we ask in return is to share this post, the bandcamp link or soundcloud links, whatever you prefer. SPREAD!! Make use of yourself!
BANDCAMP:
https://whoredomrife.bandcamp.com
Info:
"Whoredom Rife was forged in silence during 2013 and 2014 in the outskirts of Nidaros, Norway. The band was founded by V. Einride and K.R in 2014, based on new ideas and ideas dating back as far as the early nineties. The idea behind the band is to breathe new life into the art form and lifestyle that we know as so called "True Norwegian Black Metal". With 'Dommedagskvad' they have clearly succeeded to combine all elements of the genre yet perfecting it their own way. It's nothing new, yet so honest, well crafted and unique sounding it's hard not to be drawn into the Whoredom Rife universe. After the highly acclaimed self-titled MLP released late last year, the expectations are beyond high for this LP. You will not be disappointed!"
Released by Terratur Possessions exclusively, comes with gatefold, outer sleeve with die cut details, poster, very limited clear blood red vinyl in addition to unlimited regular black.
www.TerraturPossessions.com
Saturday, June 10th - 12.00 CET.
WHOREDOM RIFE - 'Dommedagskvad' Deluxe LP/DigiCD available on physical formats June 10th!
...but the album can already be listened to and purchased through BandCamp as we speak! All we ask in return is to share this post, the bandcamp link or soundcloud links, whatever you prefer. SPREAD!! Make use of yourself!
BANDCAMP:
https://whoredomrife.bandcamp.com
Info:
"Whoredom Rife was forged in silence during 2013 and 2014 in the outskirts of Nidaros, Norway. The band was founded by V. Einride and K.R in 2014, based on new ideas and ideas dating back as far as the early nineties. The idea behind the band is to breathe new life into the art form and lifestyle that we know as so called "True Norwegian Black Metal". With 'Dommedagskvad' they have clearly succeeded to combine all elements of the genre yet perfecting it their own way. It's nothing new, yet so honest, well crafted and unique sounding it's hard not to be drawn into the Whoredom Rife universe. After the highly acclaimed self-titled MLP released late last year, the expectations are beyond high for this LP. You will not be disappointed!"
Released by Terratur Possessions exclusively, comes with gatefold, outer sleeve with die cut details, poster, very limited clear blood red vinyl in addition to unlimited regular black.
www.TerraturPossessions.com
Saturday, June 10th - 12.00 CET.
2 ex i boks
En af dem er Kim Jubas på 33 år, der drømmer om en tilværelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver foreløbig. Han har alene i løbet af det seneste halve år haft fem voldsepisoder.
Funker fett, dette. Må være første gang på evigheter at man ikke har måttet trykke f5 for å få inn bestilling. Føler meg nesten litt lurt og, her vi er en time etter åpning og farget vinyl fortsatt er tilgjengelig.
Fra spøk til nitrogenbombe; gleder meg til WR-LPen ligger på platespilleren. Klarte ikke å la være å sjekke ut skiva på bandcamp, og det låter j****g bra.
Fra spøk til nitrogenbombe; gleder meg til WR-LPen ligger på platespilleren. Klarte ikke å la være å sjekke ut skiva på bandcamp, og det låter j****g bra.
Noen som vet opplaget på den røde?
En af dem er Kim Jubas på 33 år, der drømmer om en tilværelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver foreløbig. Han har alene i løbet af det seneste halve år haft fem voldsepisoder.
-
- Rocker
- Mood:
Funket fint dette. Mulig det ikke var så stor ståhei.. Merker du trykket M-duk?
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Tenkte det skulle åpne kl 10, og jeg prøvde x flere mellom kl 10 og 11 for jeg skulle andre ærender. Men det gikk til slutt, i siste liten før jeg måtte dra. Ser jo nå at jeg hadde blingsa og det var kl 12!
Hørt skiva noen ganger på bandcamp. Ganske bra, men bittelitt skuffa. Liker veldig godt de brutale og episke greiene, men de "fengepartiene" med Satyricon-og/eller andre utpulte band-riff-partiene blir litt vel snork.
Beyond The Skies Of God er klart den beste låta. Hørt den sikkert hundre ganger på soundcloud siden den ble sluppet der.
Hørt skiva noen ganger på bandcamp. Ganske bra, men bittelitt skuffa. Liker veldig godt de brutale og episke greiene, men de "fengepartiene" med Satyricon-og/eller andre utpulte band-riff-partiene blir litt vel snork.
Beyond The Skies Of God er klart den beste låta. Hørt den sikkert hundre ganger på soundcloud siden den ble sluppet der.