Siste band du oppdaget
Necrophobic. Har hatt "Womb of Lilithu" siden den kom uten at jeg helt fikk sansen for den, men så hørte jeg "Death to All" forleden. Så fett at det går ikke an
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Not bad, not badVonMünchhausen wrote:Et par hakk bedre enn VI, eller?

VI og VIII er faktisk ikke helt ulike. To meget kompetente BM-band som av og til minner om Deathspell Omega.
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
-
- Poser
- Mood:
Crack The Sky - Melodiøst Amerikansk Prog band fra andre halvdel av 70-tallet (75 - 78) som turnerte med Styx og Kansas m.fl. Referansene er mange men såvel City Boy, Styx, Kansas og Queen er ting man kan ane ferten av, samt også ting fra det mer poppa 70-tall som f.eks Supertramp, tidvis noe Steely Dan å spore også. Bandet er fortsatt aktive, men endret musikalsk fokus etter sine 3 første studio skivene - når det er sagt skal alt saumfares selv om "onde tunger" vil ha det til at bare de 3 første er en Rockesamler verdig. Rangerer disse 3 i flg rekkefølge;
1. Animal Notes (76)
2. Safety In Numbers (78)
3. Crack The Sky (75)
1. Animal Notes (76)
2. Safety In Numbers (78)
3. Crack The Sky (75)
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Fikk aldri den helt store sansen for Helheim, inntil jeg hørte mesterverket "landawarijaR". Da falt bitene på plass for min del, og jeg har blitt helfrelst på Helheim. Dog mest på de nyere platene.
Vi døde ikke... Vi har aldri levd.
Hva f**n jeg liker Cradle of Filth nå. Har jo alltid visst om bandet, men de har aldri vært noe for meg. Så fikk jeg det for meg at jeg skulle sjekke ut Hammer Of The Witches og jeg likte det jeg hørte. Sånn kan det gå.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
-
- Poser
- Mood:
Eclipse. Et band jeg hele tiden har kjent til, men ikke sjekka ordentlig ut før nå. Monumentum skiva fenger meg veldig og skal bestilles.