Ja, må ha en lett form for system... den hylla på ebay så relativt grei ut.. må dog ha fler slike hyller..
Må legge inn silikon for å få større hyller...
It is currently 01 May 2025, 08:36
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Morkenstubbe »
Ja, må ha en lett form for system... den hylla på ebay så relativt grei ut.. må dog ha fler slike hyller..
Må legge inn silikon for å få større hyller...
Post by Morkenstubbe »
Post by Morkenstubbe »
Morkenstubbe wrote:Fikk titta på godmorgen hylla på ikea... Passet utmerket til formatet tapes, men ble likevel ikke kjøp, da det var glass plater inni... og må drive å lage egne hyller etterpå i tre for å få mange nok hyller og riktig størrelse mellom tape´sa..... Mye adming, får se om jeg gidder handle skap etter finnmark..
Flere tips er bare finfint...
Frakten er ikke så veldig ille og siden de trekker av tysk moms ved utsjekk så kommer 1 hylle + frakt greit under 350-grensa. Jeg synes i alle fall det er til å leve medMedicinmannen wrote:Liker de hyllene der, men blir det ikke j***a dyr frakt? Har sett på lignende på eBay og der har frakta vært helt horribel.
Post by Johnny Bravo »
Haha. Du sa "Benn'ern".Buksemannen wrote:Alle kjenner sikkert en håndtverker, kjøp litt materiale og be han bygge noen hyller og gi han en symbolsk slump grunker for jobben. Selv bruker jeg Benn'ern hyllene, og de funker fett som pokker.