Summoning
Re: Summoning
Jeg har kun den siste på vinyl, resten på cd så jeg er litt sugen på å kjøpe alt, men 150€ pluss porto blir litt i overkant når jeg har skivene fra før.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jasså, har sett flere som har klaga på at noen titler er borte...Vorax wrote:Edit: Det er fremdeles mulig å bestille alle på napalm sine sider.
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!
Jeg la til samtlige i dag tidlig, men feiga ut ved check out.Veadtuck wrote:Jasså, har sett flere som har klaga på at noen titler er borte...Vorax wrote:Edit: Det er fremdeles mulig å bestille alle på napalm sine sider.
Jeg og så at noen klaga på det, men det kom vel frem at det ikke var snakk om europabutikken.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
dukka plutselig opp en ny summoning-side på face ser jeg nå, fikk akkurat en invite.
veit ikke om jeg stoler helt på dette...men....
"„And in the glade a light was seen ...“
The past years have been a time of troubles, setbacks, disputes – and of resulting frustration.
And then, the summonings faded and silence arose ...
Yet, it hasn´t been the end that was dawning.
But in the ashes still a dim light was gleaming. The dying embers were set ablaze by ongoing dedication and new inspiration.
And from the ashes fire was flaring to heat the forges again ...
SUMMONING have returned from the dead and a new album will be released in january 2018!"
veit ikke om jeg stoler helt på dette...men....
"„And in the glade a light was seen ...“
The past years have been a time of troubles, setbacks, disputes – and of resulting frustration.
And then, the summonings faded and silence arose ...
Yet, it hasn´t been the end that was dawning.
But in the ashes still a dim light was gleaming. The dying embers were set ablaze by ongoing dedication and new inspiration.
And from the ashes fire was flaring to heat the forges again ...
SUMMONING have returned from the dead and a new album will be released in january 2018!"
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Tja... Veit ikke helt hva jeg synes om den blandingen av clean og skrikevokal. Litt småharry. Det instrumentale er Summoning, hverken mer eller mindre. Men! Dette er jo bare 90 sekunder av et album på sikkert rundt klokketimen, så det blir nok noe gull også.
-
- Rocker
- Mood:
Tja, jo... Kan vel venne meg til det. Litt Quorthon-vibber.
Haha, Summoning er jalla, ja. Alt tilsier at jeg ikke burde like det. Kan være fordi det muligens gir en varm nostalgisk følelse av gamle bandrom med grelle fantasyplakater og rollespillende venner.
Haha, Summoning er jalla, ja. Alt tilsier at jeg ikke burde like det. Kan være fordi det muligens gir en varm nostalgisk følelse av gamle bandrom med grelle fantasyplakater og rollespillende venner.
+111111!sumostig wrote:Tenkte det samme, først og fremst pga. vokalen. Synes det her låter ekstremt lovende.IDKFA wrote:Synes den passer perfekt, minner meg om de beste låtene på Stronghold..
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Rocker
- Mood:
Altså, i teorien burde det jo bare suge. Trommemaskin, synth, lange repetitive melodier, Nazgul/Gollum-stemme, det mest bombastiske og nerdfuckede man kan tenke seg av lyrisk emnevalg...IDKFA wrote: Summoning er til tider j****g jalla. Digger det selvsagt.
Så ender det på eller annen måte opp med ren magi, likevel.