Sist sette film
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sist sette film
The Villainess (2017)
Brutal og vellaget sĂžrkoreansk hevnfilm. Mmm, voldsorgie.
-
- Rocker
- Mood:
Raw (Grave) - Slo av etter 45 minutter. Resten av dagen ble Þdelagt, sÄ dÄrlig var den.
Atomic Blonde var ikke brutalt fet. Noen kule actionscener, men for det meste skjedde det ingenting og da ble det bare langdrygt. Synd, for jeg hadde hÄpa pÄ noe allah John Wick med Charlize Theron.
Hvilken Judas Priest-lÄt er mest populÊr i Lofoten?
Diamonds And RĂžst
Diamonds And RĂžst
Skjedde ingenting? Hva f**n, ser du filmer med Ăžynene igjen?
SÄ John Wick 2 i gÄr og den levde virkelig opp til de skyhÞye forventningene mine. Ultrabrutal neo-noir action med drÞy vold, fettefete koreograferte slosscener og magisk stemning. Enda bedre enn den fÞrste, og en sÄnn film som er en stor mangelvare i Hollywood. Og da tenker jeg fÞrst og fremst pÄ actionscenene. De er ikke klippet i stykker, og du fÄr faktisk se Keanu Reeves & co bÄde slÄ, sparke og kaster hverandre rundt flere ganger fÞr det kommer et kutt.
Herlig mye 80-/tidlig 90-talls Hong Kong og John Woo over det hele.
Ser frem til treeren!
SÄ John Wick 2 i gÄr og den levde virkelig opp til de skyhÞye forventningene mine. Ultrabrutal neo-noir action med drÞy vold, fettefete koreograferte slosscener og magisk stemning. Enda bedre enn den fÞrste, og en sÄnn film som er en stor mangelvare i Hollywood. Og da tenker jeg fÞrst og fremst pÄ actionscenene. De er ikke klippet i stykker, og du fÄr faktisk se Keanu Reeves & co bÄde slÄ, sparke og kaster hverandre rundt flere ganger fÞr det kommer et kutt.
Herlig mye 80-/tidlig 90-talls Hong Kong og John Woo over det hele.
Ser frem til treeren!
Hvor har du sett/funnet denne? Sett frem til denne i en halv evighet nÄ, og den ser sÄ j****g kul ut.Aspergers Inc. wrote:The Villainess (2017)
Synes ikke John Wick-filmene er noe kule as. Wick selv mangler glimt i Þyet, og de overkoreograferte slosscenene minner mer om dans enn noe annet (hvor ofte sÄ en Bronson, Willis, Stallone, Schwarzenegger eller Chow i sine glansdager holde pÄ slik? Er det Damme og Seagal folk foretrekker?!). Ordentlig gode action-filmer toppes ogsÄ ofte av skurker med STOR personlighet.
Skipper, believe it or not, there's a little Kong!
-
- Rocker
- Mood:
Problemet med den fÞrste john wick er jo ikke slÄssinga, men at den ikke engasjerer en tÞddel en gang.
-
- Poser
- Mood:
Lasta ned fra en privat tracker. Var: fet.sumostig wrote:Hvor har du sett/funnet denne? Sett frem til denne i en halv evighet nÄ, og den ser sÄ j****g kul ut.Aspergers Inc. wrote:The Villainess (2017)
Ja, sÄ'n i dag. SÄ etter filmen samme dag som jeg spurte, men da fant jeg ingenting. Dagen etterpÄ fant jeg et lass med torrents.
En sjeldent brutal actionfilm med flere av de absolutt feteste actionscenene jeg har sett. Og selv om teknikkene den bruker i actionscenene stort sett er brukt tusen ganger fÞr, har de aldri blitt brukt pÄ en sÄ god, gjennomfÞrt og oppfinnsom mÄte som her. RegissÞr Byung-gil Jung har ikke bare laget en ekstremt fet film og Ärets desidert beste, men han har akkurat tatt action til et helt nytt nivÄ i form av koreografi, innovativitet, utfÞrelse og voldsbruk, og med et kameraarbeid av Jung-hun Park som ikke ligner grisen. Lekkert! à pningsscenen er f**n meg noe av det rÄeste jeg har sett, og jeg etter at filmen var ferdig brukte jeg den neste timen pÄ Ä se de syv fÞrste minuttene pÄ repeat.
Byung-gil Jung har brukt tiden godt siden den Ă„lreite Confession of Murder.
En sjeldent brutal actionfilm med flere av de absolutt feteste actionscenene jeg har sett. Og selv om teknikkene den bruker i actionscenene stort sett er brukt tusen ganger fÞr, har de aldri blitt brukt pÄ en sÄ god, gjennomfÞrt og oppfinnsom mÄte som her. RegissÞr Byung-gil Jung har ikke bare laget en ekstremt fet film og Ärets desidert beste, men han har akkurat tatt action til et helt nytt nivÄ i form av koreografi, innovativitet, utfÞrelse og voldsbruk, og med et kameraarbeid av Jung-hun Park som ikke ligner grisen. Lekkert! à pningsscenen er f**n meg noe av det rÄeste jeg har sett, og jeg etter at filmen var ferdig brukte jeg den neste timen pÄ Ä se de syv fÞrste minuttene pÄ repeat.
Byung-gil Jung har brukt tiden godt siden den Ă„lreite Confession of Murder.
-
- Rocker
- Mood:
SÄg The Villainess pÄ kino i gÄr etter alt skrytet her.
Ă pningsscenen og avslutningsscenen er topp, men dei 100 minutta mellom er eit einaste langt uinteressant rot. Terningkast nedtur.
Ă pningsscenen og avslutningsscenen er topp, men dei 100 minutta mellom er eit einaste langt uinteressant rot. Terningkast nedtur.
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk
-
- Rocker
- Mood:
Guardians of the Galaxy 2 - Var sÄ gÞy at det holdt med de fÞrste 25 minuttene.
SÄ den i gÄr og jeg ble skuffet. DÄrlig story, cheesy og jeg liker ikke en eneste av de nye karakterene. Nydelig filmet og bra effekter, men ellers kjedet jeg meg stort sett. Sterk treer.Gorgar wrote:Synes den nye Star Wars-filmen var bra
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Poser
- Mood: