Til Dovre Faller 18 - 20 oktober 2018 på Trolltun - Dombås
Bandene som skal spille på festivalen er:
Archgoat, Black Magic, Grave Miasma, Nekromantheon (Slayer tribute), Obscure Burial, Purple Hill Witch (Witchfinder General tribute), Reptilian (Autopsy tribute), Ritual Death, Sortilegia, Source, Urfaust, Vemod, Venenum, Vulture og Whoredom Rife!
TIL DOVRE FALLER 2018
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hjelpes for en fin lineup. Billett i boks, så nå er det bare fast forward til neste høst. Hvor er det greiest å bestille overnatting? Skal prøve å være tidlig ute for en gangs skyld.
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Mitt beskjedne mål for neste års TDF er ikke å bli kastet ut mer enn én gang.
Min signatur er elendig.
-
- Rocker
- Mood:
Blir meget bra. Prøve å få gått tur og.
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Belieber
- Mood:
Ser veldig dårlig ut for min del når det gjelder BTG i år, men jeg er glad jeg kjøpte billett til TDF ifjor høst. Så, er det egentlig noe håp for en som ikke har ordna overnatting enda?
Jeg vet ikke om jeg drar alene enda, eller om en,to eller tre slenger seg med. Ja, jeg forstår det slik at det faktisk ikke er heelt utsolgt enda?
Jeg vet ikke om jeg drar alene enda, eller om en,to eller tre slenger seg med. Ja, jeg forstår det slik at det faktisk ikke er heelt utsolgt enda?