[Terratur Possessions] MARE - Ebony Tower
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: [Terratur Possessions] MARE - Ebony Tower
Kanskje en debatt for en egen tråd, men har ikke lyttervanene våre endret seg betraktelig? Jeg sliter med å få samme eierskap til nye skiver på samme måte som man fikk tidligere. Jeg er ikke noen storbruker av strømming, og bruker mye tid på å høre på musikk uten forstyrrelser, men den "albumfølelsen" er det sjeldnere og sjeldnere jeg opplever, dessverre. Albumfølelsen type å kunne lufttromme hele Anthems, f.eks. Haha! Vel, fikk litt av den samme følelsen av å høre gjennom Shimmering Warm & Bright av Bel Canto tre ganger i helga...
-
- Rocker
- Mood:
Velkommen i klubben. Det kalles alder, og skjer med de aller fleste.
-
- Rocker
- Mood:
Er ikke så sikker på at det er den eneste grunnen. Med alt tilgjengelig, blir det jo en overveldende mengde musikk man skal "sjekke ut" til enhver tid, uten å sette seg ned og lytte i ro og mak. Jeg har heldigvis hatt endel gode albumopplevelser i år, med nye Träden (videreføringen av Träd, Gräs og Stenar) og Needlepoint, som virkelig har festet seg.VonMünchhausen wrote:Velkommen i klubben. Det kalles alder, og skjer med de aller fleste.
Med kids og jobb etc blir det for lite tid til musikk, men jeg spiller så og si alltid et album fra start. Setter ikke på enkeltlåter, med mindre det er fest eller en annen spesiell anledning. Ebony Tower får snurre fra start til slutt for sikkert 10 gang nå.Leste at Slagmaur går bort fra albumformatet. Dette er en avgjørelse jeg mener er helt feil.