Hvilket intrument er mest "sjef"? (poll)
-
Topic author - Hitchhiker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hvilket intrument er mest "sjef"? (poll)
Alle vet jo at gitarister, bassister og vokalister i bunn og grunn er mislykkede trommeslagere. Allikevel spør jeg: Hvilket instrument synes du er tøffest? Spiller du dette instrumentet selv?
Forøvrig er keyboard/synth ikke tatt med da dette ikke er å regne som ekte instrumenter.
(Med "HVILKER" menes forøvrig "HVILKET")
Forøvrig er keyboard/synth ikke tatt med da dette ikke er å regne som ekte instrumenter.
Patto wrote:Alle vet jo at gitarister, bassister og vokalister i bunn og grunn er mislykkede trommeslagere. Allikevel spør jeg: Hvilket instrument synes du er tøffest? Spiller du dette instrumentet selv?
Ja, Webster og Oxfords ordbøker er nok enige med deg der ja.
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Som sagt lenger oppe, har ikke så mye å si hvilket instrument det er, så lenge den som trakterer det kan sakene sine...
ROCK ON!
Nettopp. Når det finnes folk som Gene Hoglan, Victor Wooten og Tommy Emmanuel, så er det likegyldig hvem av dem jeg får høre. Men det høres jo utvilsomt best ut når alle er representert.darkislander wrote:Som sagt lenger oppe, har ikke så mye å si hvilket instrument det er, så lenge den som trakterer det kan sakene sine...
-
- Embryo
- Mood: