The Darkness
-
Topic author - Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
The Darkness
Hva synes folket om The Darkness?
Selv mener jeg "Permission to Land" er ei meget bra skiva; veldig varierte låter, men med nok egenart til at det aldri er noen tvil om at det er The Darkness man lytter til. Låter som en slags potpurri av Queen, Ac/Dc og Thin Lizzy. Litt kort skive - men den egner seg til flere gjennomhøringer, og kommer nok til å bli en flittig gjennganger i cd-spilleren!
Selv mener jeg "Permission to Land" er ei meget bra skiva; veldig varierte låter, men med nok egenart til at det aldri er noen tvil om at det er The Darkness man lytter til. Låter som en slags potpurri av Queen, Ac/Dc og Thin Lizzy. Litt kort skive - men den egner seg til flere gjennomhøringer, og kommer nok til å bli en flittig gjennganger i cd-spilleren!
"En øl for mye er ti for lite!"
Har hørt noen få låter, og det var latterlig må jeg si. Latterlig er det også at mediene hauser opp dette. Kerrang f.eks, men også her til lands...Var det ikke Dagbladet som ga den en femmer? De gangene hovedstadsaviser gir bra karakterer til hardrock, så er det fordi den gjøres med glimt i øyet og selvironi. Argh!
Leif
Leif
Joakim: Trur jeg så det på en av filmene du har på dataen. Og på tv. Husker ikke hvilken episode... De spillte forresten The Darkness på Rock In på lørdag. Jeg sang visst litt høyt fikk jeg høre i ettertid, og den vokalen er ikke snau!
Hail the sign and do the goat.
For et j***a tulleband! Et eneste stort oppgulp av ting som andre band har gjort hundre ganger bedre enn dem allerede!
Det er tydelig at rock og metal er "in" for tiden. Men en stor del av dagens ungdom er fullstendig historieløs når det gjelder musikk (også).
Det er tydelig at rock og metal er "in" for tiden. Men en stor del av dagens ungdom er fullstendig historieløs når det gjelder musikk (også).
I will never surrender
Never surrender
I will never surrender
I am the Satanic defender
Never surrender
I will never surrender
I am the Satanic defender
-
- Belieber
- Mood:
torjo wrote:SirMaximus wrote:Det er morsomt,men ikke noe jeg vil kjøpe..
Eneste "morsomme" jeg har i samlinga av hardrock-plater er Black Debbaths "Welcome To Norway" og Spinal Tap. Humor i metal, det skulle tatt seg ut!
Da har du jo de to beste "kødde-banda" innen Rock'n'Roll!
Synes forøvrig at band som Kiss, Mötley Crüe, Ratt, mv. er ganske morsomme jeg. Ufrivillig riktignok...
Jeg HATER useriøse band...som The Darkness. Den stemmen gjør meg ikke akkurat lykkelig enn det jeg er nå. Darkness H...
Jeg takler ikke band som det. De mangler selve rocken...de mangler alt, synes jeg. men men..sånn er verden
Jeg takler ikke band som det. De mangler selve rocken...de mangler alt, synes jeg. men men..sånn er verden
-
- Belieber
- Mood:
Yup.Gladøks wrote:Death to false metal.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
-
- Belieber
- Mood:
Kentucky wrote:The Darkness er for mine ører et meget bra band. Noe kan vell bli likt andre band, men jeg synes de har en egen touch å vri på det.
Long live THE DARKNESS!
Hear, hear! På tide at noen tok fram igjen denne tråden for atter en gang å hylle humor heavy rockens konger!
-
- Poser
- Mood:
Kentucky wrote:The Darkness er for mine ører et meget bra band. Noe kan vell bli likt andre band, men jeg synes de har en egen touch å vri på det.
Ja nettopp, og en j****g dårlig en, må jeg tillate meg å si
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3