gig-bag
4 surringer lite? Jeg pleier å han en eller to.. Og det holder.
Men Fender stratocaster(som jeg har) har brukbare stemmeskruer tror jeg...
Jackson gitaren har utroligdårlige stemmeskruer, virker det som, men den er uansett blokka i nutten...
Men Fender stratocaster(som jeg har) har brukbare stemmeskruer tror jeg...
Jackson gitaren har utroligdårlige stemmeskruer, virker det som, men den er uansett blokka i nutten...
Strengen er vel senket for lavt.Scorpion wrote:Tiwar wrote:Jeg har en Epiphone Goth SG og er kjempeforneøyd med den. Har vel hatt den i halvannet år. Den er utrolig lettspilt og god, men jeg er j****g lei av SG-formen så jeg vurderer å få meg noe nytt snart. En jackson eller ESP.
Jeg vurderte å kjøpe en LTD Spider (F-250) for jeg digger designet og lyden og spillbarheten er god. Men den kosta 4000 mer enn Epiphonen.
Jeg har oppdaga en liten kjip feil på gitaren min. Når jeg spiller på 15. eller 17. bånd på tjukkeste E vibrerer lyden som i en tremolo effekt. Plagsomt.
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Torstein wrote:Strengen er vel senket for lavt.Scorpion wrote:Tiwar wrote:Jeg har en Epiphone Goth SG og er kjempeforneøyd med den. Har vel hatt den i halvannet år. Den er utrolig lettspilt og god, men jeg er j****g lei av SG-formen så jeg vurderer å få meg noe nytt snart. En jackson eller ESP.
Jeg vurderte å kjøpe en LTD Spider (F-250) for jeg digger designet og lyden og spillbarheten er god. Men den kosta 4000 mer enn Epiphonen.
Jeg har oppdaga en liten kjip feil på gitaren min. Når jeg spiller på 15. eller 17. bånd på tjukkeste E vibrerer lyden som i en tremolo effekt. Plagsomt.
Har prøvd å heve strengen og senke pickupen. Hjelper ikke. Kanskje det er et bånd som ligger for høyt. Har levert inn gitaren til sjekk nå..