Femi?
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Femi?
Hm. Jeg fikk øye på denne gitaren i en utgave av Photophono-bladet eller no. Jeg blei lettere forelsket
Pleier bare å få sterke følelser for gitarer som kan se ut som drapsvåpen.
Noen flere som synes denne er en pen gitar eller har jeg fått et anfall av femininitet?
Den jeg så hadde en annen finish som var mørk askegrå med samme teksturen.
Noen flere som synes denne er en pen gitar eller har jeg fått et anfall av femininitet?
Ikke crazy for lyse sunbursts, men i askegrå så hadde den vært temmelig sexy.
Det er bra smakskjertlene dine vokser.
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
-
- Mood:
BlueGrot wrote:Ikke crazy for lyse sunbursts, men i askegrå så hadde den vært temmelig sexy.
haha. jah. Den koster 28.000. men en dag....
Jeg har akkurat kjøpt meg en Epiphone explorer goth. Man kan si hva man vil om Epiphone explorer. Men den er deilig å spille på.
Scorpion wrote:Hm. Jeg fikk øye på denne gitaren i en utgave av Photophono-bladet eller no. Jeg blei lettere forelsket
Jeg har også en dårlig vane for å like kun gitarer som har rare former og for å synes at de andre er kjedelige. Merkelig nok syntes jeg at denne var faktisk veldig estetisk og fin, bortsett fra den ekle Muppet Show fargen.
Kanskje en mørk blå kunne passe fint her. f**n, nå snakker jeg som en femi selger i en interiørbutikk.
Scorpion wrote:BlueGrot wrote:Ikke crazy for lyse sunbursts, men i askegrå så hadde den vært temmelig sexy.
Jeg har akkurat kjøpt meg en Epiphone explorer goth. Man kan si hva man vil om Epiphone explorer. Men den er deilig å spille på.
Alt er jo relativt, men har prøvd et par helt kurante Epiphoner (og i forhold til prisen er det av og til et gromkjøp)
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
-
- Mood:
Tenebres wrote:Scorpion wrote:Hm. Jeg fikk øye på denne gitaren i en utgave av Photophono-bladet eller no. Jeg blei lettere forelsket
Jeg har også en dårlig vane for å like kun gitarer som har rare former og for å synes at de andre er kjedelige. Merkelig nok syntes jeg at denne var faktisk veldig estetisk og fin, bortsett fra den ekle Muppet Show fargen.
Kanskje en mørk blå kunne passe fint her. f**n, nå snakker jeg som en femi selger i en interiørbutikk.
Hehe. Liker ikke fargen jeg heller. Men jeg fant den ikke på nett i askegrå...
Mørk blå hadde vært fint, særlig med en anelse plysj på stemmeskruene
-
- Mood:
BlueGrot wrote:Scorpion wrote:BlueGrot wrote:Ikke crazy for lyse sunbursts, men i askegrå så hadde den vært temmelig sexy.
Alt er jo relativt, men har prøvd et par helt kurante Epiphoner (og i forhold til prisen er det av og til et gromkjøp)
Jeg fikk den for 5100 inklusive en Warw. Rockbag. Gitaren var utstillingsmodell og det var en J********* feil på den, så nå venter jeg på at den blir ferdig reparert. Var visst noe feil med potmeterne.
Dessverre svært vanlig, tilogmed på dyrere gitarer =X
-
- Mood:
BlueGrot wrote:Dessverre svært vanlig, tilogmed på dyrere gitarer =X
Ja, synde saker. Jeg blei så f******a at jeg nesten holdt på å heve kjøpet og kjøpe en LTD F-250, helt til jeg testet den en gang til og tenkte......:: Nei. Ex var bedre.
Og apropos Ex. Som alle andre har jeg latt julegleden skylle over meg og med den kom det gavmilde. Jeg har kjøp en brand new epiphone Ex til avataren min