Beste Nightwish album
Stian wrote:Liker jo noe damevokal, for eksempel Holy Moses og Septimus, men ikke operadamevokal. Selv om jeg har sansen for vokalen til Christina Maniati i Odes of Ecstasy, som egentlig er relativt kjip musikk.
Ikke ofte man ser de to banda nevt i samme setning.
Send lawyers, guns and money. The s**t has hit the fan
-
- Be
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Må jeg svare, blir det helt klart Wishmaster. Uansett synes jeg Nightwish er kommers drittmusikk uten sjel. ALLE like Nemo..ARRGH
-
- Be
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Og det er et problem at mange folk liker musikken? Da er det liksom ikke bra lengre?SheoL wrote:ALLE like Nemo..ARRGH
Er ikke noen Nightwish-fan selv, men syns det er latterlig at folk begrunner at musikk er dårlig fordi det blir mer populært. Samme med DCA av Dimmu o.l.
1. Angels fall first (Denne kjøpte jeg da den kom ut og de fremdeles var totalt ukjente gitt)
2. Century child
3. Resten, Once på sisteplass
2. Century child
3. Resten, Once på sisteplass
-
- Belieber
- Mood:
Liker et par låter på "Century Child," men er ikke spesielt glad i Nightwish. Kjøper heller Therion hvis jeg skal ha noe i den stilen.
-
- Belieber
- Mood:
Ocenborn har best låter! Once har til gjengjeld en knallfeit produksjon og spennende arrangementer, men alt i alt blir det nok Oceanborn. Hva gjør forøvrig Nightwish under Doom Metal?
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Om det ikke er gjentatt nok allerede:Steve-Peck wrote:Ocenborn har best låter! Once har til gjengjeld en knallfeit produksjon og spennende arrangementer, men alt i alt blir det nok Oceanborn. Hva gjør forøvrig Nightwish under Doom Metal?
Doom Metal
Talk about Doom Metal, Gothic Metal, Opera Metal & Symphonic Metal.
-
- Belieber
- Mood:
Tigeren wrote:Om det ikke er gjentatt nok allerede:Steve-Peck wrote:Ocenborn har best låter! Once har til gjengjeld en knallfeit produksjon og spennende arrangementer, men alt i alt blir det nok Oceanborn. Hva gjør forøvrig Nightwish under Doom Metal?
Doom Metal
Har forsåvidt sett det, men det er likefullt teit! Band som Nightwish burde ligge under heavy metal mener nå jeg.
Steve-Peck wrote:Tigeren wrote:Om det ikke er gjentatt nok allerede:Steve-Peck wrote:Ocenborn har best låter! Once har til gjengjeld en knallfeit produksjon og spennende arrangementer, men alt i alt blir det nok Oceanborn. Hva gjør forøvrig Nightwish under Doom Metal?
Doom Metal
Har forsåvidt sett det, men det er likefullt teit! Band som Nightwish burde ligge under heavy metal mener nå jeg.
Det får du nesten ta opp med Runar, fordi det er jo liten tvil om at NW er symfonisk metal.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
- Mood:
Udun wrote:Steve-Peck wrote:Tigeren wrote:Om det ikke er gjentatt nok allerede:Steve-Peck wrote:Ocenborn har best låter! Once har til gjengjeld en knallfeit produksjon og spennende arrangementer, men alt i alt blir det nok Oceanborn. Hva gjør forøvrig Nightwish under Doom Metal?
Doom Metal
Det får du nesten ta opp med Runar, fordi det er jo liten tvil om at NW er symfonisk metal.
Det er sant, men da burde band som Rhapsody, Dark Moor og Kamelot også diskuteres her og ikke under Heavy.
Steve-Peck wrote:Udun wrote:Steve-Peck wrote:Tigeren wrote:Om det ikke er gjentatt nok allerede:Steve-Peck wrote:Ocenborn har best låter! Once har til gjengjeld en knallfeit produksjon og spennende arrangementer, men alt i alt blir det nok Oceanborn. Hva gjør forøvrig Nightwish under Doom Metal?
Doom Metal
Det er sant, men da burde band som Rhapsody, Dark Moor og Kamelot også diskuteres her og ikke under Heavy.
Du har et poeng der også. Jaja, denne diskusjonen kommer nok til å fortsette i en god stund fremover.
I never looked around, never second-guessed
Er veldig enig i at happy-metal ikke har særlig mye å gjøre i Doom-forumet uansett hva man måtte synes om bandet. Som før nevnt, skal symfonisk metal diskuteres her måtte man og ta med tråder om Rhapsody, og da er det noe som skurrer når forumet heter Doom-metal.