Hvis dette skal vĂŠre tilfelle er det nok heller "Six degrees" det skjer med..DummeBirger wrote:Falling into Infinity!
Gleder meg til diskusjoner om 15-20 Ă„rs tid, da "alle" vil trekke fram dette mesterverket som undervurdert...
Beste studioplata til Dream Theater?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Alt er krem, men Images and Words er fortsatt min all time-favorittplate. Scenes og Change of Seasons fÞlger. De andre bytter pÄ de neste plassene. FII er ei bra skive etter en del gjennomhÞringer, men i likhet med debuten rangerer jeg dem et lite hakk under resten. "Bare" terningkast fem til disse to.
-
- Belieber
- Mood:
Stian wrote:Har Images and Words pÄ vinyl. Kan byttes mot noe som er kulere. (Dvs. litt av hvert.)
Innen hvilken sjanger? Og hvilket format? Eventuelt kroner og Ăžre?
Steve-Peck wrote:Stian wrote:Har Images and Words pÄ vinyl. Kan byttes mot noe som er kulere. (Dvs. litt av hvert.)
Innen hvilken sjanger? Og hvilket format? Eventuelt kroner og Ăžre?
Thrash eller black metal pÄ vinyl er alltid det som er mest interessant. Penger er ikke aktuelt. (Med mindre skiva er verdt ca. like mye som en Chrysler 300C.)
-
- B
- Mood:
Stian wrote:Thrash eller black metal pÄ vinyl er alltid det som er mest interessant. Penger er ikke aktuelt. (Med mindre skiva er verdt ca. like mye som en Chrysler 300C.)
Sist jeg reiste til Sverige, sto det faktisk en Chrysler 300C til utstilling pÄ Gardermoen. JÊÊÊvlig rÄ bil.
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
AndreWerdenskrieg wrote:Stian wrote:Thrash eller black metal pÄ vinyl er alltid det som er mest interessant. Penger er ikke aktuelt. (Med mindre skiva er verdt ca. like mye som en Chrysler 300C.)
Sist jeg reiste til Sverige, sto det faktisk en Chrysler 300C til utstilling pÄ Gardermoen. JÊÊÊvlig rÄ bil.
Ja, sÄ en i dag. Joggumeg ikke ofte jeg reagerer pÄ "vanlige" biler, men den var grom!!!
-
- B
- Mood:
Stian wrote:AndreWerdenskrieg wrote:Stian wrote:Thrash eller black metal pÄ vinyl er alltid det som er mest interessant. Penger er ikke aktuelt. (Med mindre skiva er verdt ca. like mye som en Chrysler 300C.)
Ja, sÄ en i dag. Joggumeg ikke ofte jeg reagerer pÄ "vanlige" biler, men den var grom!!!
Ikke ofte man fÄr snudd en trÄd pÄ Prog Forum om til en bil-trÄd heller. Men bilen er ufattelig rÄ. Koster ca 300.000 ny i Sverige. Hadde den hatt firehjulstrekk hadde jeg sterkt vurdert en slik.
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
-
- Poser
- Mood:
DummeBirger wrote:Her var det mer etter skjema, ser jeg...
Falling into Infinity!
Gleder meg til diskusjoner om 15-20 Ă„rs tid, da "alle" vil trekke fram dette mesterverket som undervurdert...
Nok en gang er du totalt "lost"
Images selvfĂžlgelig
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belieber
- Mood:
Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Her var det mer etter skjema, ser jeg...
Falling into Infinity!
Images selvfĂžlgelig
I'm lost in the Tango
I'm lost in the Fandango too
Drinkin' Tequila
from a Senorita's Shooooooooooooo....
Bye, bye folks!
Scream-forumet er bannet fra min daglige aktivitet pÄ ubestemt tid.
http://www.forwolves.org/ralph/wpages/g ... ad-cow.jpg
Runar: Norges svar pÄ Silvio Berlusconi.
-
- Belie
- Mood:
Uten tvil " Scenes From A Memory " Ett mesterverk. Fullstendig hakeslepp ved fĂžrste gjennomhĂžring og fortsatt hakeslepp hver gang den spilles. Og det er ofte.
-
- Embryo
- Mood:
Metropolis pt. 2: Scenes from a memory, 1999 mÄtte stemmer. Har egentlig ikke sansen for dem mest pga. den masete vokalen, men denne er dog knall.
Weakling massacre!!
Jeg er pÄ Birgers lag. Falling into infinity er en flott plate, dog med noe svada mellom gromlÄtene.Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Her var det mer etter skjema, ser jeg...
Falling into Infinity!
Images selvfĂžlgelig
-
- Poser
- Mood:
Lakselaar wrote:Jeg er pÄ Birgers lag. Falling into infinity er en flott plate, dog med noe svada mellom gromlÄtene.Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Her var det mer etter skjema, ser jeg...
Falling into Infinity!
Images selvfĂžlgelig
SÄ fÄ gromlÄter det er pÄ den skiva, sÄ blir det mye svada
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
-
- Belieber
- Mood:
Lakselaar wrote:Jeg er pÄ Birgers lag. Falling into infinity er en flott plate, dog med noe svada mellom gromlÄtene.Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Her var det mer etter skjema, ser jeg...
Falling into Infinity!
Images selvfĂžlgelig
Svada mellom gromlÄtene er det pÄ SAMTLIGE av DTs utgivelser, sÄ dette er ikke spesielt for FII.
Bye, bye folks!
-
- Poser
- Mood:
DummeBirger wrote:Lakselaar wrote:Jeg er pÄ Birgers lag. Falling into infinity er en flott plate, dog med noe svada mellom gromlÄtene.Lynchomaniac wrote:DummeBirger wrote:Her var det mer etter skjema, ser jeg...
Falling into Infinity!
Images selvfĂžlgelig
Svada mellom gromlÄtene er det pÄ SAMTLIGE av DTs utgivelser, sÄ dette er ikke spesielt for FII.
Fytti katta Ă„ sur du er i dag 'a?
(Fritt etter sjĂžrĂžvernegeren i tĂžnna i Asterix-albumene... )
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."