Ekte forslag: butikk-linker
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ekte forslag: butikk-linker
Som moderator opplever jeg ofte at de samme spørsmålene og trådene kommer igjen. F.eks.: "Hvor får jeg kjøpt Metall T-skjorter" og "Hvor får jeg kjøpt backpatcher som står til zebrabukser"
Hadde det ikke vært en grei ting å legge til nettbutikker osv. inn på linkene. Tror mange hadde satt pris på det, enten de skal bestille fra nettet eller skal til London og lurer på om det er mulig å oppdrive Heavy Metal i London.
http://www.screammagazine.com/modules.p ... =Web_Links
Hadde det ikke vært en grei ting å legge til nettbutikker osv. inn på linkene. Tror mange hadde satt pris på det, enten de skal bestille fra nettet eller skal til London og lurer på om det er mulig å oppdrive Heavy Metal i London.
Bra forslag KFD!! ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Men for å være helt ærlig tror jeg at fåtallet av de som faktisk spør etter slike ting er av de folka som sjekker "Links" først...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Men for å være helt ærlig tror jeg at fåtallet av de som faktisk spør etter slike ting er av de folka som sjekker "Links" først...
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Selvsagt. Altså, dette er ikke et forslag for å spare jobb som moderator, men mer at det klert er et behov for det. Public service!Jan wrote:Bra forslag KFD!!
Men selvsagt blir det også litt enklere å henvise til linkene, i stedet for at folk skal bruke fem sider på å gjenta akkurat det samme de sa i den forrige tilsvarende tråden.
(Så kan det heller være at noen kan komme til med linker vi ikke visste om.)
Kill.f**k.Die. wrote:Selvsagt. Altså, dette er ikke et forslag for å spare jobb som moderator, men mer at det klert er et behov for det. Public service!Jan wrote:Bra forslag KFD!!
Men selvsagt blir det også litt enklere å henvise til linkene, i stedet for at folk skal bruke fem sider på å gjenta akkurat det samme de sa i den forrige tilsvarende tråden.
(Så kan det heller være at noen kan komme til med linker vi ikke visste om.)
Bra poeng det med å henvise til linkesiden. Slipper mye gjentagelser. Synes du skal kjøre på med engang...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Om noen spør på en link er det fordi han lurer på en link ikke sant? Da har han åpenbart ikke peiling og trenger tips om en BRA webshop.
Om han da får svar får han i tillegg anbefalinger og forslag + info, istedet for bare å bli henvist direkte til en link han ikke vet stort om.
Da vil du bare få masse nye tråder om KA E BÆST og KA TROR DOKK tråder, og da er du like langt...
Men forslaget er ikke borti natta.
Om han da får svar får han i tillegg anbefalinger og forslag + info, istedet for bare å bli henvist direkte til en link han ikke vet stort om.
Da vil du bare få masse nye tråder om KA E BÆST og KA TROR DOKK tråder, og da er du like langt...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon/wink.gif)
Men forslaget er ikke borti natta.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
![Image](http://img.photobucket.com/albums/v415/MARDUK666/xXx.jpg)
![Image](http://img.photobucket.com/albums/v415/MARDUK666/xXx.jpg)
-
- Belieber
- Mood:
bra ide det, kunne tenkt meg en sticky på buy&sell også(sålenge ingen kommer med unødvenige poster innimellom)Kill.f**k.Die. wrote:"
Hadde det ikke vært en grei ting å legge til nettbutikker osv. inn på linkene.
Goes without saying!
Oneliner fra ReignInMetal:
Hvorfor kan ikke heavy metal være stuerent, når kjøkkenet er fullt av stainless steel!?
Oneliner fra ReignInMetal:
Hvorfor kan ikke heavy metal være stuerent, når kjøkkenet er fullt av stainless steel!?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
ReignInMetal wrote:bra ide det, kunne tenkt meg en sticky på buy&sell også(sålenge ingen kommer med unødvenige poster innimellom)Kill.f**k.Die. wrote:"
Hadde det ikke vært en grei ting å legge til nettbutikker osv. inn på linkene.
OK, smelte opp én nå.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Nå vil jo linkene ligge utenom forumet, og så kan vi forhåpentligvis bruke forumet til å diskutere i stedet for butikkoppramsing.Stian wrote:Jeg svarte alternativ to, og ser ut til å være alene om det. Jeg mener dette går mer og mer over til å bli et oppslagsverk eller et nettsamfunn enn en diskusjonsgruppe.
Slik sett bør dette være midt i blinken også for deg.
Stian wrote:Jeg svarte alternativ to, og ser ut til å være alene om det. Jeg mener dette går mer og mer over til å bli et oppslagsverk eller et nettsamfunn enn en diskusjonsgruppe.
Hvor står det at dette er en diskusjonsgruppe?
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
Dirant wrote:Stian wrote:Jeg svarte alternativ to, og ser ut til å være alene om det. Jeg mener dette går mer og mer over til å bli et oppslagsverk eller et nettsamfunn enn en diskusjonsgruppe.
Hvor har jeg sagt at det står noe sted?
Stian wrote:Dirant wrote:Stian wrote:Jeg svarte alternativ to, og ser ut til å være alene om det. Jeg mener dette går mer og mer over til å bli et oppslagsverk eller et nettsamfunn enn en diskusjonsgruppe.
Det er inneforstått at du mener at det er loven at Scream skal være en diskusjonsgruppe utifra den uttalelsen, men at jeg på mongomåten sier fra at det ikke fins noen lov om dette.
Non-rising body from the grave showing new reality
Dirant wrote:Stian wrote:Dirant wrote:Stian wrote:Jeg svarte alternativ to, og ser ut til å være alene om det. Jeg mener dette går mer og mer over til å bli et oppslagsverk eller et nettsamfunn enn en diskusjonsgruppe.
Det er inneforstått at du mener at det er loven at Scream skal være en diskusjonsgruppe utifra den uttalelsen, men at jeg på mongomåten sier fra at det ikke fins noen lov om dette.
Det er ikke loven, men i og med at det er "Scream Magazine Forum", er det underforstått at det skal være en forsamling for diskusjon innenfor gitte rammer. Ikke et oppslagsverk for turister.
Jeg driver med en del andre hobbyting utom musikk. Og der har man oversikt over butikker. Trur ikke det er dumt med en oversikt over hvor man kan kjøpe metal i norge og merch seff.
Musikkpraksis har vell en oversikt over butikker/produsenter, men dette er innenfor musikkinstrumenter osv.
Musikkpraksis har vell en oversikt over butikker/produsenter, men dette er innenfor musikkinstrumenter osv.