Hvem Alt. Metal band mener du har den dyktigste trommisen?
Er ikke saa ofte innom her, men det er tydeligvis ofte snakk om snadderband her inne..
Jeg hadde valget mellom Danny Carey og Tomas Haake.. Ble Danny, mest fordi han har en breiere horisont enn Haake har, selv om taktmessig er kanskje Haake dyktigere. Tenkte litt paa Jordison, men har ikke hoert Slipknot siden 1096793...(?)-plata, saa kunne ikke sette ham over de andre (fantastiske) trommeslagerne basert paa dette..
Jeg hadde valget mellom Danny Carey og Tomas Haake.. Ble Danny, mest fordi han har en breiere horisont enn Haake har, selv om taktmessig er kanskje Haake dyktigere. Tenkte litt paa Jordison, men har ikke hoert Slipknot siden 1096793...(?)-plata, saa kunne ikke sette ham over de andre (fantastiske) trommeslagerne basert paa dette..
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
AssWipe wrote:Joey er forferdelig overvurdert. Vil du høre en bra trommis så sjekk ut Kevin talley( den nye CHIMAIRA trommisen) når han spilte i DyingFetus.
Kris Kontos sparker røva til Dave McClain!!
Hmm... Så en video her om dagen av når Dave McClain prøvespilte for Slayer...!! Han tar av no sinnsykt!!! (Stooore cymbalkostnader på den kar'n.. )
(Takk for sist forresten! Kongsvinger-gig'en altså..)
Cenyon wrote:AssWipe wrote:Joey er forferdelig overvurdert. Vil du høre en bra trommis så sjekk ut Kevin talley( den nye CHIMAIRA trommisen) når han spilte i DyingFetus.
Har Talley blitt med i Chimaira???!
Da er det isåfall liten tvil om hvilken alt.metal trommis som er dyktigst, Talley får meg til å sikle på Destroy the Opposition. Spiller rimelig fett på Overthrow ep'en til Misery Index også, if I might add.
Fikk to dvder med masse live opptak med dyingF, miseryI, Chimaira, Slayer audition, instruksjons video og mye annet digg med kevin til bursdag.
Fikk burdaghilsen fran også. Det var jævelig fett.
Har den nye misery kommet ut enda?
har en låt og litt studio filming fra den. Lover bra!
Danney Carey har en spillestil som gjør han gjenkjennbar, pluss at i den konteksten passer det veldig bra. Han er teknisk j****g dyktig, og har personlighet i trommene (det har jeg krangla mye på) men det er nå min mening..
Cenyon wrote:AssWipe wrote:Cenyon wrote:AssWipe wrote:Joey er forferdelig overvurdert. Vil du høre en bra trommis så sjekk ut Kevin talley( den nye CHIMAIRA trommisen) når han spilte i DyingFetus.
Har Talley blitt med i Chimaira???!
Da er det isåfall liten tvil om hvilken alt.metal trommis som er dyktigst, Talley får meg til å sikle på Destroy the Opposition. Spiller rimelig fett på Overthrow ep'en til Misery Index også, if I might add.
Fikk to dvder med masse live opptak med dyingF, miseryI, Chimaira, Slayer audition, instruksjons video og mye annet digg med kevin til bursdag.
Fikk burdaghilsen fran også. Det var jævelig fett.
Har den nye misery kommet ut enda?
har en låt og litt studio filming fra den. Lover bra!
Fett!!! Du må ha hatt verdens beste bursdag for å si det sånn, hehe! I tillegg til alt det du lister opp, så hadde det vært kult å ha audition videoen hans til Dying Fetus. Alt han har gjort er jo groove med svært stor g. Også bursdagshilsen, genialt!
Ifølge nyhetene på hjemmesidea, håper de på å få spilt inn den nye skiva etter sommeren, så jeg får bare håpe at de kommer til Norge/Sverige (fat chance) i mellomtiden. Jeg håper bare ikke de fortsetter i samme stil som The Imperial Ambition (eneste sporet jeg har hørt fra Dissent ep'en), som var ganske skuffende. Om de hadde fått med Talley igjen hadde jeg blitt dritglad, men nå får jeg vel begynne å høre på Chimaira, selv om jeg generellt ikke liker nu-metal, høhø.
Det er jo Kevin som spilte på Dissent ep`n ( det var studio opptak fra ep`n på dvdn også) så jeg håper han er med der permanent også. Har vel råd til det nå.
http://www.chimaira.com/
Her finner du en video av han mens han spiller inn en låt. Under "recorded movements"
Du får tak i dvd1 hans på ibæy tror jeg.
Kirkevold wrote:Navigator wrote:Må vel si at Joey fra Slipknot er den råeste trommisen, sinnsykt flink!
det der sa du fordi du ikke har hørt de andre.
sånn, i'm out...
Jaha? Jeg mener også at Joey er noen av de bedre jeg har hørt. Det pga han er veldig alternativ til spillingen og ikke spiller A4. Å det er ikke pga jeg ikke hørt har noen andre. Om han er den beste er en annen ting..
-
- Belieb
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Undergod wrote:Jeg kødder ikke. Kan si med 95% sikkerhet at Haake er best der. Og han spiller i hvert fall ikke A4.
Veldig enig. Nei, det gjør han bokstavelig talt ikke!
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Danny Carey er en umenneskelig god trommeslager, spesielt det han gjør på Lateralus er utrolig fett.
Jeg likte Slipknot veldig godt for en stund siden. Men det klarte Joey alene å sette en stopper for når de spilte før Slayer i Oslo Spektrum. Makan til søpletrommis. Han ødela jo hele opplevelsen av å se ett band jeg hadde hørt lager mere leven live enn noe annet. Skyld gjerne på rævva lyd (som det jo var) eller dårlig dag (som de sikkert hadde) eller hva dere vil, men han spilte rævva.