Et par coverlÄter
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Et par coverlÄter
Lurer pÄ om jeg skal prÞve Ä holde sammen det ene bandet jeg spiller i, sÄ vi fÄr spilt det repertoaret vi (nesten) har Þvd inn. Er sikkert uaktuelt for alle her Ä komme pÄ giggen uansett, men vil ha respons pÄ spillinga vÄr. Opptakene er fra forrige Þving, lyden er crap men alt hÞres.
http://kai.zyruz.net/bilda/Trapped%20in ... corner.mp3
http://kai.zyruz.net/bilda/Fuel%20for%20hatred.mp3
Trommisen vÄr klarer dobbelbassen pÄ Fuel For hatred, men det der var etter ei lang Þving med mye jogging pÄ bassdrumsa.
edit: bortskjemte sÞringer trenger ikke svare pÄ pollen
http://kai.zyruz.net/bilda/Trapped%20in ... corner.mp3
http://kai.zyruz.net/bilda/Fuel%20for%20hatred.mp3
Trommisen vÄr klarer dobbelbassen pÄ Fuel For hatred, men det der var etter ei lang Þving med mye jogging pÄ bassdrumsa.
edit: bortskjemte sÞringer trenger ikke svare pÄ pollen
Digitus Impudicus!
-
- Embryo
- Mood:
-
Topic author - Poser
- Mood:
Tiwar wrote:Ville gÄtt og sett pÄ jeg.
Trommisen burde kanskje Þve mer pÄ Ä holde stÞdig tempo, viktigere det enn at dobbelpedalene sitter. (sorry pirkinga)
Pirking er viktig. Er definitivt mye som mÄ pirkes pÄ plass, siden dette var 2 av lÄtene som lÄter best.
Digitus Impudicus!
vokalen er jo pÄ bÊrtur det samme med trommene til tider men ellers lÄter det jo ok.
death lÄta lÄt bedre enn satyricon lÄta iaff hehe, ( noe som den gjÞr generelt ogsÄ) =P
death lÄta lÄt bedre enn satyricon lÄta iaff hehe, ( noe som den gjÞr generelt ogsÄ) =P
-
- Embryo
- Mood:
Fy f**n, var ganske sÄ bra egentlig ved nÊrmere gjennomhÞring. Hva speller u phonible?
Weakling massacre!!
-
Topic author - Poser
- Mood:
Avsky wrote:vokalen er jo pÄ bÊrtur det samme med trommene til tider men ellers lÄter det jo ok.
Jo takk Har akkurat tatt pÄ meg vokaljobben, sÄ er tidvis dritvanskelig Ä lese tekst, synge i mikrofonen, og spille samtidig. Akkurat de lÄtene der var jeg temmelig fornÞyd med da
Digitus Impudicus!
Phoncible wrote:Avsky wrote:vokalen er jo pÄ bÊrtur det samme med trommene til tider men ellers lÄter det jo ok.
Jo takk Har akkurat tatt pÄ meg vokaljobben, sÄ er tidvis dritvanskelig Ä lese tekst, synge i mikrofonen, og spille samtidig. Akkurat de lÄtene der var jeg temmelig fornÞyd med da
hehe da er det i grunn forstÄelig
-
- Embryo
- Mood:
Phoncible wrote:Sadomancer wrote:Fy f**n, var ganske sÄ bra egentlig ved nÊrmere gjennomhÞring. Hva speller u phonible?
spiller vreng-planke og formidler lyrikk
Knallgreier
Weakling massacre!!
Hva mener du med dette?!Phoncible wrote:edit: bortskjemte sÞringer trenger ikke svare pÄ pollen
-
Topic author - Poser
- Mood:
Peisulf wrote:Hva mener du med dette?!Phoncible wrote:edit: bortskjemte sÞringer trenger ikke svare pÄ pollen
hehe, tja. At jeg kan telle pÄ en hand hvor mange metall-konserter jeg har vÊrt pÄ i hele nordland fylke kansje?
Digitus Impudicus!
-
- Be
- Mood:
Phoncible wrote:Peisulf wrote:Hva mener du med dette?!Phoncible wrote:edit: bortskjemte sÞringer trenger ikke svare pÄ pollen
hehe, tja. At jeg kan telle pÄ en hand hvor mange metall-konserter jeg har vÊrt pÄ i hele nordland fylke kansje?
Kan dere ikke ta dere en tur hit ogsÄ da? SÄ skal jeg mÞte opp.. og jeg blir sikkert den eneste ogsÄ
Over til kritikken:
Det meste her kunne vĂŠrt bedre.
Men du har jo en vanskelig oppgave med Ă„ synge og spille samtidig.
Trommisen kunne benka seg foran Derek Roddy videoen og Þvd pÄ de Þvelsene som han viser.
-
Topic author - Poser
- Mood:
PanzerMaggot wrote:Phoncible wrote:Peisulf wrote:Hva mener du med dette?!Phoncible wrote:edit: bortskjemte sÞringer trenger ikke svare pÄ pollen
Kan dere ikke ta dere en tur hit ogsÄ da? SÄ skal jeg mÞte opp.. og jeg blir sikkert den eneste ogsÄ
Over til kritikken:
Det meste her kunne vĂŠrt bedre.
Men du har jo en vanskelig oppgave med Ă„ synge og spille samtidig.
Trommisen kunne benka seg foran Derek Roddy videoen og Þvd pÄ de Þvelsene som han viser.
Hehe, kommer gjerne hvis du skaffer gigen. Blir kansje litt kjedelig hvis den eneste oppmĂžtte syntes det er mĂžkk
Digitus Impudicus!